Forum

Topic: Playstation 3 met toebehoren

Anoniem's avatar

Hoe verwijder ik topic en waarom past hij mijn wijzigingen niet aan? zoals in het onderwerp.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    ” Hier onder een lijstje met digitale games die ik aangeschaft heb en die je erbij krijgt, je krijgt er garantie op maar je krijgt mijn account niet!” “Er staat ook nog eens €10,12 op me account die je erbij krijgt.
    Alles verkeerd in goede staat tenzij anders vermeld.”

    Klopt niet helemaal πŸ˜‰

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Note: niemand heeft wat aan jouw 10euro en PS plus gozer, “zonder” jouw account.
    btw … OOIT koop jij wel weer een Playsttation … IKnowIt

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Dat is waar, maar ze kunnen er nu wel gebruik van maken tot 14 november, als de gene het dan niet wilt kan hij alles verwijderen. Maar er zitten een paar leuke bij dus daarom zet ik ze erop zodat ze er gebruik van kunnen maken tot 14 november. Daarna hebben ze er inderdaad niks meer aan.

    @Dutch Soldier klopt wel, maar had even een regel er tussen moeten laten zodat het wat duidelijk staat. Dat verkeerd in goede staat gaat uiteraard over het hardware wat erbij geleverd word.

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Na het lezen van de advertentie denk ik dat je dit setje zo nooit gaat verkopen.

    Veel games bij een PS3 zijn voor bijna niemand aantrekkelijk omdat dit een persoonlijke keus is. Vermelden dat je van je game verslaving af wil komen zegt eigenlijk dat alle hardware veel en vaak is gebruikt. Het PS+ gebeuren heeft niemand wat aan zonder jouw account, zoals eerder gezegd.

    Wanneer je gaat googlen naar de TV, is de eerste hit van Sony zelf waar wordt vermeld dat dit verouderde model niet meer wordt verkocht, dat helpt je ook al niet.

    En dan blijft er een prijs van €850,= over voor iets wat veel is gebruikt.

    Echt, ik geef je meer kans als je de boel los van elkaar verkoopt.

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Na het lezen van de advertentie denk ik dat je dit setje zo nooit gaat verkopen.

    Veel games bij een PS3 zijn voor bijna niemand aantrekkelijk omdat dit een persoonlijke keus is. Vermelden dat je van je game verslaving af wil komen zegt eigenlijk dat alle hardware veel en vaak is gebruikt. Het PS+ gebeuren heeft niemand wat aan zonder jouw account, zoals eerder gezegd.

    Wanneer je gaat googlen naar de TV, is de eerste hit van Sony zelf waar wordt vermeld dat dit verouderde model niet meer wordt verkocht, dat helpt je ook al niet.

    En dan blijft er een prijs van €850,= over voor iets wat veel is gebruikt.

    Echt, ik geef je meer kans als je de boel los van elkaar verkoopt.

    Zou je daar iets dieper op in willen gaan, en dan voorbeelden noemen van het los van elkaar verkopen??

    Dankje.

  6. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Zou je daar iets dieper op in willen gaan, en dan voorbeelden noemen van het los van elkaar verkopen??

    Dankje.

    Wat Bappie bedoelt is dat je het setje zo nooit gaat verkopen, vooral omdat je het account niet krijgt en je dus NIETS aan de digitale games hebt. Afgezien daarvan kun je beter de TV, PS3, accesoires en games los verkopen. Dus PS3 voor max €200 (inclusief de 2 controllers van welke in aanneem dat ze niet alleen Sixaxis zijn maar Γ³Γ³k over de Dualshock functie beschikken), de TV voor €150, omdat het een verouderd model is en HD Ready is nou niet bepaald geweldig te noemen – vooral tegenwoordig niet meer. Nieuw kost het toestel nog maar tussen de €220 en €300. Je headset misschien eventueel bij de PS3 te doen, dan kun je de prijs €60 omhoog doen of er gewoon los €60 voor vragen en de games zijn een totaal van €200 waard als je het goed speelt en een beetje geluk hebt.

    Totaal kom je dus uit op €610 en dan heb ik nog schappelijke prijzen genomen voor eigenlijk alles.

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Dank je Sensu… πŸ˜‰ Ik had het niet beter kunnen verwoorden… πŸ˜€

    Al vind ik de genoemde prijzen nog steeds aan de hoge kant, zie Marktplaats… Daar is de advertentie overigens ook te vinden. Zonder foto’s, de volgende tip is dan ook: plaats op Marktplaats altijd foto’s er zijn veel mensen die zoeken via de foto galerij optie op Marktplaats. Al deze zoekende mensen zien jouw advertenties niet!

    Vervolgens ga ik selecteren op prijs, ik kies voor de hoogste prijs eerst. Dan komt jouw advertentie meteen helemaal bovenaan als eerste, de tweede advertentie is meteen al 450 euro goedkoper ondanks dat deze verkoper ook veel te veel geld vraagt!

    Dat jij je tv, headset etc er ook in 1 koop bij kwijt wil, kijken mensen niet naar… De meeste mensen zoeken een PS3 met hooguit 2 of 3 spellen die ze kennen, controllers bij een PS3 doen het altijd goed, de kans op verkoop stijgt er wel door, maar je krijgt er bijna niets voor.

    Je raakt het echt wel kwijt, maar niet voor de prijs die jij er voor vraagt en ook niet op de manier zoals je er nu mee adverteert.

    Gewoon alles los verkopen, mooie foto’s maken (stof en vuil vrij) met een rustige achtergrond… Leuk verhaaltje er om heen… Verhaal over rijbewijs is goed, maar laat je game verslaving weg… πŸ˜‰ Wees wel eerlijk, zeggen dat alles weinig tot niet gebruikt is en controllers laten zien, zoals de mijne, met diepe groeven in de stickjes komt ook niet serieus over…

    Ik denk wanneer je alles los verkoopt dat je rond de 575 euro gaat krijgen. Misschien iets minder, misschien iets meer…

    Het verhaal over je digitaal aangeschafte games zou ik helemaal weg laten. Wanneer je je er account niet bij doet weet iedereen dat je daar helemaal niets aan hebt, dat is negatieve informatie in je advertentie. Jij denkt wellicht dat iemand daar blij mee is om die games te kunnen spelen tot november, de potentiΓ«le koper denkt meteen dat ie daar dus niets aan heeft. En zoekt verder op Marktplaats, want zo snel gaat het.
    Wanneer iemand bij je thuis is om te kijken hoe alles er uit ziet, dan kun je nog altijd vermelden dat er vele digitale games op de harde schijf staan die tot november allemaal te spelen zijn, dan komt het wel goed over want dan denkt de koper dat dat mooi meegenomen is…. Hij kwam immers om alleen de PS3 en krijgt er nu veel spellen bij al is het maar voor even…

    Het zijn maar wat tips hoor… πŸ˜‰

  8. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Toppie, sounds good(Y) ga het ook gelijk aanpassen. om heel heel eerlijk te zijn word ik gepusht door me ouders en oudere zus haha wil het liever niet maar moet toch echt xd

  9. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Dank je Sensu… πŸ˜‰ Ik had het niet beter kunnen verwoorden… πŸ˜€
    Al vind ik de genoemde prijzen nog steeds aan de hoge kant, zie Marktplaats…

    Ik ben zelfs nog mild geweest. Ik heb de prijzen geschat op particuliere waarde (geen tweedehands winkelwaarde), maar niet op vraag en aanbod gelet. :p Maar inderdaad, dat heeft ook invloed op de prijzen. Toch had ik het idee dat hij die soort research maar zelf mag doen, lol. Anders doe ik alles voor ‘m, haha… Moet ik straks nog mijn deel gaan claimen ofzo (A)

  10. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik denk eerder dat hij een gesprek met zijn ouders aan moet gaan. €850,= is veel te hoog gegrepen… Ik weet niet of zijn ouders denken dat hij er nog flink wat geld aan over houdt. Ik zou gaan werken voor die rijlessen… Wordt die game verslaving ook vanzelf minder… πŸ˜‰

  11. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Haha ik werk zeker voor mijn geld heb ook grotendeels gespaard. Maar wil de rijlessen echt op me eigen rekening laten brengen. Voelt vele malen beter. Binnenkort fulltime bij UMC stage lopen daarnaast heb ik 2 bijbanen. 1 bij AH Cassiere en 1 als hovenier wat echt awesome is:) werk er al ruim 4 jaar:)

  12. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Kan verwijderd worden of een slotje op.