Forum

Topic: Help: Nieuwe Led tv kopen

Anoniem's avatar

heyy,

Ben van plan om een nieuwe led tv te kopen en nu is mijn vraag wat de beste tv is om te gamen?

Als het mogelijk is met digitale ontvanger (als de prijs nog redelijk is). 3D sla ik over krijg er hoofdpijn van. Ik zou graag ook mijn PC er op aansluiten (DVI aansluiting)
ik ga er ook mijn boxen op aansluiten dus geluid van tv is niet een vereiste

Moet voldoen aan :
Zo goed als geen inputlag
40 inch / 102 cm
DVI aansluiting
Mits prijs DVB-S ontvanger ingebouwd
prijs is maximum 850 euro

Ik had deze in gedachten is wel zonder DVB-S

http://www.sony.be/lang/nl/product/tv-102-40-lcd/kdl-40ex650#/TechnicalSpecs

De groeten van DontTakeItPersonal

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 9117 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    heyy,

    Ben van plan om een nieuwe led tv te kopen en nu is mijn vraag wat de beste tv is om te gamen?

    Als het mogelijk is met digitale ontvanger (als de prijs nog redelijk is). 3D sla ik over krijg er hoofdpijn van. Ik zou graag ook mijn PC er op aansluiten (DVI aansluiting)
    ik ga er ook mijn boxen op aansluiten dus geluid van tv is niet een vereiste

    Moet voldoen aan :
    Zo goed als geen inputlag
    40 inch / 102 cm
    DVI aansluiting
    Mits prijs DVB-S ontvanger ingebouwd
    prijs is maximum 850 euro

    Ik had deze in gedachten is wel zonder DVB-S

    http://www.sony.be/lang/nl/product/tv-102-40-lcd/kdl-40ex650#/TechnicalSpecs

    De groeten van DontTakeItPersonal

    Voor 900 heb je de HX750 die is toch wel een stukje beter maar.
    Ik snap dat je een limiet heb maar….

  2. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    Dat kan best zijn maar dan moet ik ook nog een digitale satelliet ontvanger kopen, het is de bedoeling dat voor 850 euro digitale satelliet er ook inzit (dacht dat ik die ergens gezien heb maar ben hem kwijtgespeeld…)

  3. 1063 XP
    jonas46's avatar

    Dat kan best zijn maar dan moet ik ook nog een digitale satelliet ontvanger kopen, het is de bedoeling dat voor 850 euro digitale satelliet er ook inzit (dacht dat ik die ergens gezien heb maar ben hem kwijtgespeeld…)

    wat flaiming kaiser zegt is waar, voor 50 euro moet je het niet laten.

  4. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Als ik je vraag heel letterlijk neem is de beste tv voor het gamen een plasma tv.

  5. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    @srakkars ik heb zelf een panasonic plasma zie je dan met gamen geen verschil tussen led en plasma? Als je tv kijkt is de led toch vele malen mooier in beeld heb dr zelf geen verstand van

  6. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Ik heb vorig jaar een 50″ plasma 3d tv gehaald….ik ga al weer bijna een andere halen. Plasma zuigt als een mf vind ik ivm die kutweerspiegeling als er een klein beetje zon de kamer in komt. Ik ga nu voor een 55″ samsung LED. Het beeld is in mijn ogen mooier, ik had het gelijk moeten doen maar kon dat toen even niet betalen en had geen tv meer. Ik zou iig nooit meer voor plasma gaan, en dat is alleen voor die weerspiegeling al!

  7. 153 XP
    noot's avatar

    hoeveel kost zon tv chronic ?

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Haal iig geen LG, hebben bijna allemaal Lag input. Plasma is het snelste met beeld verversen, maar meeste led tv’s van sony of samsung zijn ook snel.