Forum

Topic: Expendables 2 gratis…

Anoniem's avatar

Hey,

volgens de advertentie in de linker kolom in de PSN store zou Expendables 2 gratis moeten zijn voor Plus-members. Ik kan hem echter niet gratis downloaden… Iemand anders hier al iets over gehoord of gelezen?

(Wist niet of dit topic nou onder games of psn moest, dus sorry als ik het verkeerd heb gepost…)

Raymond

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Eej. Als PS+ abonnee ben ik meestal wel op de hoogte van de freebies, en Expendables 2 is er voor zover ik weet geen van.

    Heb ook effe ge-googled; er is wel sinds 31 juli een extra korting voor PS+: maar voor zover ik zo snel (ben op ’t werk 😉 ) kan zien alleen in de US.

    Gr.

  2. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Check het maar eens in de store. Een van die wisselende advertenties in de linkerkolom is expendables 2… Echt raar, kan er ook nergens iets over vinden verder.

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Dit heb ik dus hetzelfde met de walking dead episode 1 & 2. Meerdere zeide dat deze gratis zou zijn voor ps+ leden maar op de dag van vandaag kan ik hem nog niet in de store vinden ( ja betaald ). Gamekings, maar zelfs playstation op FB zei het :S

  4. 8831 XP
    7th-son's avatar

    expendables heb ik nog niet gratis gezien, wel met een paar euro preorder discount destijds
    maar zo goed is de game ook niet, na die demo ff gespeeld te hebben..

    walking dead 1 en 2 gratis heb ik inderdaad ook gezien, in de amerikaanse store
    heb er niet naar omgekeken, omdat ik ze al had, maar de advertentie was er!

  5. 483 XP
    Klart's avatar

    gewoon een foutje in de reclame; exp 2 is niet gratis voor plussers; wel korting

    the walking dead ep 1 en 2 zijn enkel gratis voor Amerikaanse plussers