Forum

Topic: Black ops clan gezocht

Anoniem's avatar

Ik ben al een tijdje op zoek naar een redelijk goeie black ops clan.

Mijn K/D is 1.74 en ben bezig hem boven de 2.00 te krijgen.
Best Kill Streak = 26

Hopelijk kan iemand mij helpen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Probeer hierbij te komen:
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12633-*NAAM*-Black-Ops-Clan
    Tzijn wel wat pro’s van Sense. 😛
    En je had je Topic btw moeten openen in het Clan Forum Topic maar voor andere clans kan je daar ook kijken:
    http://www.psx-sense.nl/forum/forumdisplay.php?21-Clan-Forum

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Waarom is K/D ratio zo belangrijk? Iemand met een lage K en een wat hogere D ratio kan wel belangrijker voor een clan zijn dan iemand met een hoge K en lage D. Je clan member rushed bijvoorbeeld en tijdens die rush schiet hij 2 sterke enemies neer. Of hij killed de tegenstanders die rushen vaak neer. Dan heeft je teamgenoot als die ook goed is het iets makkelijker om de rest te vermoorden. Alleen zijn K/D ratio ligt dan hoger maar mede dankzij hem.

    Mijn theorie over K/D.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Waarom is K/D ratio zo belangrijk? Iemand met een lage K en een wat hogere D ratio kan wel belangrijker voor een clan zijn dan iemand met een hoge K en lage D. Je clan member rushed bijvoorbeeld en tijdens die rush schiet hij 2 sterke enemies neer. Of hij killed de tegenstanders die rushen vaak neer. Dan heeft je teamgenoot als die ook goed is het iets makkelijker om de rest te vermoorden. Alleen zijn K/D ratio ligt dan hoger maar mede dankzij hem.

    Mijn theorie over K/D.

    This totaal niet belangrijk maar het geeft een kleine inzicht over de speler zelf.
    Maar in feite doet K/D er niet eens aan toe.

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    A/C is wel een punt om naar te kijken opzich maarja…. nu gaan we weer off-topic shit starten lol

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mijn mening wat betreft de score van een K/D of A/C is als volgt;

    Hoge K/D boys zijn pub-hero’s, dan heb ik het dus ook over mezelf, ik heb op Black Ops een K/D van 3.14, waarom? Omdat ik iedereen hoor aankomen en de tegenstander niet, omdat ik ervaring heb met Call of Duty, en de meeste gevallende tegenstanders in Black Ops zelf niet goed zijn aangezien weinig mensen dat spel nog spelen.

    Wat met Accuratie betreft, als je S&D speelt en je wint de ronde schieten de meeste noobs nog even in het rond, dus wat gaat dan omlaag? Je Accuracy. Dus onzin.
    Speel je met een UMP45 of Famas? Dat verschil zie je ook duidelijk.

    Mensen met een hoge K/D, zijn die goed? Nee. Want wat missen ze dan? Ervaring wat betreft clan-wars, tactics. call-outs, spawn posities. Wanneer je dat beschikt ben je de ultieme gamer.