Forum

Topic: [OOT] Counter strike: Global Offensive

Anoniem's avatar

Omdat ik hier nog geen topic over zag begin ik er maar een.
Counter Strike, Het spel brengt goede herinneringen boven toen ik hem opstartte.
Verwacht er niet teveel van, geen goede graphics bijvoorbeeld.
Maar de gameplay is subliem, echt zoals counter strike moet zijn.
Ook heb je echte tactiek nodig, veel meer dan de grote shooters van dit moment.
Zijn er al meer mensen die het spel hebben gedownload?
Dit moet je helaas doen met een Amerikaans account, of je moet wachten tot dat hij in Europa uitkomt.
Ik kan het iedereen aan bevelen, vooral als je vroeger dit spel veel gespeeld hebt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 8831 XP
    7th-son's avatar

    heb je het hier over de europese of amerikaanse versie?
    ik wil eerst de demo via PSN plus uitproberen

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Me2 ben heeel erg benieuwd naar de demo. Had me er vorige kee R al op verheugd maar helaas kwam hij niet. Denk je dat de demo morgen komt voor psn plus members ?

    Ik wil eerst demo spelen voor aanschaf, aangezien dit me eerste cs zou kunnnen worden.

  3. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    cs is zo gedateerd als je dan naar bijvoorbeeld battlefield kijkt. Dat kan toch echt niet meer in deze tijd 😛

  4. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ik heb de amerikaanse versie gedownload.

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    cs is zo gedateerd als je dan naar bijvoorbeeld battlefield kijkt. Dat kan toch echt niet meer in deze tijd 😛

    klopt, maar de game-play is leuk net als bij COD eigenlijk best wel verslavend. maar kwaliteit is wel poep vind ik

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Valve heeft dus misbruik van de naam gemaakt?

  7. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    vind dit meer iets voor op de PC

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    vind dit meer iets voor op de PC

    Omg. Je leeft?! xD

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    De game wordt redelijk goed ontvangen door old skool CS 1.5/1.6 spelers (en ook door CSS’ers). Lijkt mij alleen geen geschikte game voor de PS3 en mijn PC draait em niet.

    Al iemand die de game met een controller heeft gespeeld?

  10. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ja ik dus, redelijk te doen.
    Eerst een beetje wennen maar ik heb niet het idee dat ik een nadeel heb t.o.v. andere spelers.

  11. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja ik dus, redelijk te doen.
    Eerst een beetje wennen maar ik heb niet het idee dat ik een nadeel heb t.o.v. andere spelers.

    Denk je dat veel PS3 spelers met keyboard + mouse spelen?

  12. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb counter strike voor ps3 gekocht bij use acount . en bij nederlandse acount is er nog niet dat spel is echt gaaf ik kan iedergeval genieten ermee

  13. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Denk je dat veel PS3 spelers met keyboard + mouse spelen?

    Mensen die met mouse & keyboard spelen worden niet in dezelfde lobby geplaatst als mensen met een controller, dus je zal inpreciepe nooit winst hebben tegenover andere spelers, hetzelfde geld voor ps move.

  14. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oke dat scheelt wel, misschien toch maar eens testen. Als 10 jarige (n00b) begon ik met CS, destijds nog 1.5. Nostalgie ten top.

  15. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    ik heb counter strike voor ps3 gekocht bij use acount . en bij nederlandse acount is er nog niet dat spel is echt gaaf ik kan iedergeval genieten ermee

    Voeg me maar toe: MrGreen95

  16. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Voeg me maar toe: MrGreen95

    Als ik de game voor de PS3 koop met een US account, kan ik dan wel spelen met m’n EU (normale) account?

  17. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ja, ik speel gewoon op mijn nederlandse account.
    echt aan te raden hoor! die eu release laat nog wel opzich wachten

  18. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja, ik speel gewoon op mijn nederlandse account.
    echt aan te raden hoor! die eu release laat nog wel opzich wachten

    Ik ga ff uitzoeken hoe het werkt met een US account en dan haal ik ‘m denk ik deze week. Kan ik je adden om eens samen te spelen?

    En trouwens. CS_ASSAULT is onder andere weg toch? Zonde man toffe map was dat altijd.

    Edit: CS: GO nu in de download 🙂

    Edit2: Wat een vette game. Het is even wennen maar naar 10 minuten tegen bots merk ik wel dat de orignele CS gameplay niet verdwijnt. Ik ga even goed met de controls en de sensitivity aan de gang en dan moet het zeker goedkomen!

  19. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Moet je een Amerikaans voucher kopen ? Als je hem voor cs:go wilt gebruiken in de VS store ? Of is een NL code ook in te voeren ?

  20. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Moet je een Amerikaans voucher kopen ? Als je hem voor cs:go wilt gebruiken in de VS store ? Of is een NL code ook in te voeren ?

    Ik heb op internet 20 US dollar gekocht voor 22 euro (waar ze die wisselkoers vandaan halen). Kon toen zo een nieuw account aanmaken op een US adres, 20 dollar er opgeladen en voor 15 dollar CS:GO gekocht. Na het downloaden / instaleren uitgelogd en terug op m’n EU account gegaan en kon net perfect spelen.

    Moet zeggen dat na een aantal potjes het al wat beter gaat. De sensitivity heb ik nu best hoog staan maar ik speel al KD 1.00+ tegen moeilijke bots (een na moeilijkste niveau). Nuke, Italy, Dust 1 en 2, Aztec, wat een nostalgie zeg, prachtig.

    Dit is wel echt een game (voor mij dan) die ik af en toe voor de afwisseling opstart (maar dit zal ik wel een lange tijd kunnen doen). Plus worden je aimskills beter want deze hitboxes zijn heel erg precies.

  21. 1374 XP
    rva_96's avatar

    VS account heb ik momenteel al, dus voor mij is alleen nog die voucher. Alleen hoe heb je dan betaald ? Via ideal ofzo.

  22. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Via iDeal inderdaad.

  23. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hmm ik wacht denk toch nog ff op EU release, aangezienik hier volgens mij nig ergens korting heb liggen.