Forum

Topic: MAG spelers gezocht

Anoniem's avatar

Omdat mijn PS3 nu voor de 5e of 6e keer geen discs meer leest, ben ik genoodzaakt om PSN games te spelen. (Tenminste tot na mijn trip naar New York)

Ik heb daarom MAG aangeschaft, niet mijn beste aankoop, maar was benieuwd of er hier nog een aantal mensen zijn die af en toe MAG spelen. (Die ook voor de trophies spelen)
Leuk al die 256 spelers hoor, maar de meeste zijn allemaal lone rangers en totaal niet bezig met zijn/haar sqaud. Trophies halen op deze manier zuigt!

Dus wie o wie wil helpen en kan tegelijkertijd hulp gebruiken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Omdat mijn PS3 nu voor de 5e of 6e keer geen discs meer leest, ben ik genoodzaakt om PSN games te spelen. (Tenminste tot na mijn trip naar New York)

    Ik heb daarom MAG aangeschaft, niet mijn beste aankoop, maar was benieuwd of er hier nog een aantal mensen zijn die af en toe MAG spelen. (Die ook voor de trophies spelen)
    Leuk al die 256 spelers hoor, maar de meeste zijn allemaal lone rangers en totaal niet bezig met zijn/haar sqaud. Trophies halen op deze manier zuigt!

    Dus wie o wie wil helpen en kan tegelijkertijd hulp gebruiken?

    add Mausi-Gangsta…. als je headset heb en berijd ben “Echt” Samen te werken dan gaan we spelen…………. btw, ik speel sniper class…. maak ik mark en hou altijd overzicht/ en assisteer met dekking vanaf afstand want heb meestal we 1shot hits met mijn goeie 50. call sniper

  2. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    add Mausi-Gangsta…. als je headset heb en berijd ben “Echt” Samen te werken dan gaan we spelen…………. btw, ik speel sniper class…. maak ik mark en hou altijd overzicht/ en assisteer met dekking vanaf afstand want heb meestal we 1shot hits met mijn goeie 50. call sniper

    Ok, top.

    Ik zal je dadelijk toevoegen. Heb me nog niet zo verdiept in die classes, maar zoals ik het zag ben ik engineer. Ben nu lvl 60 met Valor, wil eerst proberen wat ribbons en medals te halen voor ik overstap naar 1 van de andere 2 groepen.

    Ik ben niet bereid om samen te werken, ik werk altijd samen. 😉 Alleen vind andere teammembers dat schijnbaar overbodig, rennen rond alsof ze Rambo zelf zijn. 😛

    Switch zelf altijd tussen classes, ligt aan de tegenstanders, maar altijd met revive tools en gas granaatjes 😛

    Edit: En ja he heb een headset

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik zit niet by valor dacht ik….. zal ff mag opstarten

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Oh, ik dacht dat ik iemand in mijn PS3 vriendenlijst MAG zag spelen die ik misschien aan je kan linken… Maar bij nader inzien – dat kan ook jij geweest zijn :p

    Hoe zijn die servers nu trouwens?

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Oh, ik dacht dat ik iemand in mijn PS3 vriendenlijst MAG zag spelen die ik misschien aan je kan linken… Maar bij nader inzien – dat kan ook jij geweest zijn :p

    Hoe zijn die servers nu trouwens?

    duurt soms wel lang om in een game te komen, maar de potjes duren ook wel weer 30 minuten ofz, dus dat scheelt

  6. 414 XP
    Milkyray's avatar

    ik zit bij Valor. Ik speel niet veel, maar dat komt ook omdat er nooit mensen online zijn die mee willen spelen…
    Add me: Milkyray
    Heb een headset en ben bereid om samen te werken… 🙂 Ik had destijds eerst Raven, maar omdat mijn neef Mag ook ging spelen en Valor wilde spelen heb ik de savegame gewist en ben ik opnieuw begonnen in Valor. (Ben dus geen hoge rank nog!)

  7. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Oh, ik dacht dat ik iemand in mijn PS3 vriendenlijst MAG zag spelen die ik misschien aan je kan linken… Maar bij nader inzien – dat kan ook jij geweest zijn :p

    Hoe zijn die servers nu trouwens?

    Hahahaha zou best kunnen dat ik het ben 😛

    Servers zijn mwa eigenlijk. Kan soms heel lang duren voor je eindelijk in een pot word gegooid. (Maakt niet uit welke mode) Verder, als je eenmaal in een potje zit werkt alles pico bello.

    ik zit bij Valor. Ik speel niet veel, maar dat komt ook omdat er nooit mensen online zijn die mee willen spelen…
    Add me: Milkyray
    Heb een headset en ben bereid om samen te werken… 🙂 Ik had destijds eerst Raven, maar omdat mijn neef Mag ook ging spelen en Valor wilde spelen heb ik de savegame gewist en ben ik opnieuw begonnen in Valor. (Ben dus geen hoge rank nog!)

    Da’s goed man, ik zal je zo ff toevoegen. Ik ga zo eerst denk ik nog even Deus Ex van PSN downloaden, daarna zal ik waarschijnlijk MAG spelen en anders vanavond en weekend.

  8. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Kom bij s.v.e.r. :d

  9. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Ok, zal het even veranderen. Kan ik gewoon dat Valor gebeuren deleten en in dat slot SVER beginnen, zonder dat het de trophies en ribbons/medals verne*kt? Zo ja, dan ben ik zo of morgen van de partij!

  10. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ok, zal het even veranderen. Kan ik gewoon dat Valor gebeuren deleten en in dat slot SVER beginnen, zonder dat het de trophies en ribbons/medals verne*kt? Zo ja, dan ben ik zo of morgen van de partij!

    heus vind je dat niet erg dan

    Ok, zal het even veranderen. Kan ik gewoon dat Valor gebeuren deleten en in dat slot SVER beginnen, zonder dat het de trophies en ribbons/medals verne*kt? Zo ja, dan ben ik zo of morgen van de partij!

    ik zou eerst lvl 70 worden voor trophie van valor lvl 70