Forum

Topic: [OOT] PS Vita – PSone Classics

Anoniem's avatar

Met firmware update 1.80 werden zo’n 100 PSone Classics downloadbaar in de PlayStation Store.

Welke PSone Classics wil/heb jij?

Zelf ben ik nu bezig met het downloaden van Rayman 1. Speelde ik altijd met mijn oma toen ik klein was, dus echte nostalgie voor mij!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Kan ik eerder gekochte PSone games gratis op Vita spelen?

  2. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Heb deze op m’n Vita gezet:

    – Crash 1 t/m 3
    – Crash Team Racing
    – Destruction Derby
    – Resident Evil 1 t/m 3
    – Silent Hill
    – Syphon Filter

    En daar laat ik het voorlopig bij.

    @ VinnieWalker: Ja, download ze opnieuw vanuit je download-lijst (via account) op je PS3, en installeer ze op je Vita. Easy as that.

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Kan het ook als je de spellen nog orgineel in doosje hebt voor de ps1, neem aan van niet ?

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Kan het ook als je de spellen nog orgineel in doosje hebt voor de ps1, neem aan van niet ?

    Euhh… nee.

  5. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Heb deze op m’n Vita gezet:

    – Crash 1 t/m 3
    – Crash Team Racing
    – Destruction Derby
    – Resident Evil 1 t/m 3
    – Silent Hill
    – Syphon Filter

    En daar laat ik het voorlopig bij.

    @ VinnieWalker: Ja, download ze opnieuw vanuit je download-lijst (via account) op je PS3, en installeer ze op je Vita. Easy as that.

    Bedankt, is me gelukt!

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kan het ook als je de spellen nog orgineel in doosje hebt voor de ps1, neem aan van niet ?

    En die spellen dan in je vita stoppen? wat een vraag zeg haha

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik kan jullie vertellen, Rayman 1 op de Vita is echt helemaal geweldig.

    Eigenlijk wil ik ook nog FFIX maar ja, ik wil zo veel.

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    En die spellen dan in je vita stoppen? wat een vraag zeg haha

    Haha nee ik doelde meer op de psx spellen in je ps3 te stoppen, en te spelen via remote play, of dat kan ?

  9. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    Ik ga alle delen van Chrash Bandicoot halen en Rayman 2, is CTR teamracing wel een beetje leuk?

  10. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Haha nee ik doelde meer op de psx spellen in je ps3 te stoppen, en te spelen via remote play, of dat kan ?

    Als het überhaupt al zou kunnen, dan zou je die oude fat 60GB ps3 moeten hebben die ps1 spellen kan lezen.

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Als het überhaupt al zou kunnen, dan zou je die oude fat 60GB ps3 moeten hebben die ps1 spellen kan lezen.

    Lol echt niet, mijn ps3 slim 250 gb kan gewoon de ps1 games afspelen hoor !!! Wat jij bedoelt geld voor ps2 spellen.

  12. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik ga alle delen van Chrash Bandicoot halen en Rayman 2, is CTR teamracing wel een beetje leuk?

    Minstens net zo leuk Super Mario Kart…

    Iemand trouwens opgemerkt dat je sommige spellen kan besturen met het touchscreen aan de achterkant? Zo kan ik zijwaarts lopen bij Syphon Filter, en achterom kijken bij CTR… Niet écht handig overigens.

  13. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    Minstens net zo leuk Super Mario Kart…

    Iemand trouwens opgemerkt dat je sommige spellen kan besturen met het touchscreen aan de achterkant? Zo kan ik zijwaarts lopen bij Syphon Filter, en achterom kijken bij CTR… Niet écht handig overigens.

    Bedankt, en ja dat heb ik ook gemerkt bij rayman 2. Erg vervelend.