Forum

Topic: Een paar vragen

Anoniem's avatar

Je hebt bijvoorbeeld een ps3 en daarmee heb je een psn account mee gemaakt zeg maar je main account. Je maakt dan een nieuwe user en maakt een nieuwe psn account. Die is dan ook geactiveerd met je ps3? Maar hoe kan je dat weg halen dat hij niet meer geactiveerd is op je ps3?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Volgens mij kan je gewoon met je account op verschillende PS3’s inloggen. Hoef je niets voor te activeren of dergelijk.

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Volgens mij kan je gewoon met je account op verschillende PS3’s inloggen. Hoef je niets voor te activeren of dergelijk.

    klopt… aleen downloaden lukt maar op een andere …. en als je toch wil de-activeren.. > > http://nl.playstation.com/psn/ hier ff inloggenen je ziet vanzelf hoe je moet doen

  3. 3 XP
    Killcam's avatar

    1 kan je de standaard psn avatar weer krijgen? Die grijze vierkante smiley?

    2 als je op je main account een dlc hebt en dan de game gaat spelen op een andere psn op je playstation heb je de dlc dan ook?

    3 als ik iemand als vriend wil toevoegen om te kijken of de naam vrij is staat er dat de psn niet is geregistreerd. En als ik dan een account wil maken met die naam staat er dat het niet mogelijk is. Zou het via playstation.nl wel lukken?

  4. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    1 . volgens mij kan dat niet of je moet die weer downloaden van internet

    3.miss dat je het zelfde email gebruikt dan kan dat niet

  5. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    die grijze avatar kan je miss downloaden van internet ofzo dat je die als avatar gebruikt

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Topics samengevoegd.

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Op je main vraag in dit topic:

    In het XMB™-menu, ga naar PlayStation®Network en meld u aan op uw PlayStation®Network-account.
    Ga naar Accountbeheer > Systeemactivatie > PS3™-systeem.
    Selecteer het contenttype waarvan u wilt dat uw PS3™-systeem het niet langer gebruikt.
    Markeer [Systeem deactiveren] en druk op de x-toets. Uw systeem is nu gedeactiveerd.
    Markeer [OK] en druk op de x-toets.

    En dan:

    1. http://ps3explained.com/beginner/change-your-psn-avatar/

    Staat het heel duidelijk uitgelegd volgens mij heb je de allereerste avater eentje die jij beschrijft.

    2. Alle games -content die je download op 1 account die op je ps3 staat komt op alle gebruikers die op je ps3 staan.

    3. Wanneer krijg je de foutmelding? Zodra je een network naam moet invoeren?