Forum

Topic: [OOT] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Anoniem's avatar

Wie/Wat wil jij zien in de volgende metal gear?

Hier heb je alvast een voorproefje van hoe de game er uit gaan zien
De game komt uit voor de PS3 en Xbox360, en is realtime.
Nou heb ik persoonlijk mijn twijvels met de graphics, omdat het er zo ongelooflijk goed uit zien, maar dat komt wel goed, kojima kennende!

De extended demo in HD! (hier zit wat meer gameplay in als een andere)
http://www.youtube.com/watch?v=G6O7-RuaC2s

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Jammer dat de game multiplatform is (toch een van de laatste 3rd party exclusives die het verdomd goed doet op de consoles van Sony).

    Dat als negatief punt ben ik verder omver geblazen. Wat ziet dit er enorm mooi uit. Ik heb de twee PSP titels (die Acids niet meegerekend) nog niet gespeeld dus weet weinig van het verhaal na Snake Eater.
    Ik hoop in ieder geval dat het stealth aspect op 1 blijft staan, het verhaal sterk blijft en dat de game toch een beetje lineair blijft. Ik weet namelijk niet wat ik moet verwachten van allemaal side-missies etc. in een Metal Gear game.

    Maar zoals je zelf zegt, ik geloof niet dat Kojima de Metal Gear Solid geest uit de game laat verdwijnen. Metal Gear Rising is een aparte, maar hopelijk leuke, afwisseling in de serie maar deze game gaat verder waar deel 4 gebleven was. (qua spel)

  2. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik niet geloof dat het er zo op een PS3 gaat uitzien. Eigenlijk wel grappig omdat Kojima zei met MGS4 veel mooier als dit zal het niet worden. 😛

  3. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik niet geloof dat het er zo op een PS3 gaat uitzien. Eigenlijk wel grappig omdat Kojima zei met MGS4 veel mooier als dit zal het niet worden. 😛

    dat zeggen ze toch met vele games? 😉
    Kojima zegt ook bij elke Metal Gear “this is my last one”. Is tot nu toe ook niet zo!

    Het zal er ook gerust niet zo uit komen te zien, en al helemaal niet op 1080p, daar is de PS3 niet krachtig genoeg voor.
    Ik twijvel er in ieder geval niet aan dat de game goed speelbaar word, en erg mooi word voor de huidige generatie.
    Kojima besteed altijd tijd en geld aan zijn projecten, en ben om eerlijk te zijn, maar weinig foutjes tegen gekomen in zijn games.
    Ik denk dat hij een perfectionist is 😉

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    twijfels met de graphics: Ik zie de video niet, maar van wat ik gezien heb van deze game ‘speelde zich af in het donker’ (dus er valt veel te verbloemen) en dus kunnen we nog weinig zeggen over hoe deze game er uit gaat zien.

    Wie/Wat wil jij zien in de volgende metal gear?
    Het enige wat ik wil zien veranderen is: dat we niet meer met een houten klaas hoeven te spelen.

  5. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik kan niet geloven dat het er zo uit gaat zien op de PS3 maar ik kijk echt naar deze game uit. Inderdaad jammer dat dit geen exclusive meer is want het was ÊÊn van de pareltjes.

    Ik wil graag weer een mooi verhaal en een gameplay die soepel wegspeelt zodat ergernissen overbodig zijn.

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je hebt in Ground Zeroes een eigen basis waar je vaak naar terugkomt, waar Kojima over zegt dat je deze kan ontwikkelen en er wellicht wapens kan samenstellen.

    Hij vertelde ook dat de kans groot is dat je met je smartphone of tablet deze basis kan ontwikkelen buiten je woonkamer / gamehoek.

    Deze basis lijkt dus erg belangrijk te worden, ik stel het me een beetje voor als in Assassin’s Creed 2, waar je je eigen landgoed had die je ook kon ontwikkelen. Ik ben er persoonlijk nog niet echt enthousiast over maar dat ligt meer aan dat ik de MGS serie al enorm waardeer zonder al deze innovaties.

    Bron: http://www.gametrailers.com/side-mission/30696/metal-gear-solid-ground-zeroes-to-infiltrate-all-of-your-devices-base-building-is-in

  7. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Je hebt in Ground Zeroes een eigen basis waar je vaak naar terugkomt, waar Kojima over zegt dat je deze kan ontwikkelen en er wellicht wapens kan samenstellen.

    Hij vertelde ook dat de kans groot is dat je met je smartphone of tablet deze basis kan ontwikkelen buiten je woonkamer / gamehoek.

    Deze basis lijkt dus erg belangrijk te worden, ik stel het me een beetje voor als in Assassin’s Creed 2, waar je je eigen landgoed had die je ook kon ontwikkelen. Ik ben er persoonlijk nog niet echt enthousiast over maar dat ligt meer aan dat ik de MGS serie al enorm waardeer zonder al deze innovaties.

    Bron: http://www.gametrailers.com/side-mission/30696/metal-gear-solid-ground-zeroes-to-infiltrate-all-of-your-devices-base-building-is-in

    het schijnt bijna hetzelfde principe te worden als in Peace walker
    hier was het ook mogelijk om een basis te maken
    heb je die al uitgespeeld? ik was er pas mee begonnen..

  8. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb beide PSP games nog niet gespeeld, ga de titels binnenkort voor m’n Vita via PSN kopen. Bevalt de game goed?

  9. 8831 XP
    7th-son's avatar

    heb er nog niet veel mee gespeelt
    het is wat vreemd qua controls, omdat de game gemaakt is voor PSP besturing, en niet voor de PS3 controller

  10. 844 XP
    thom430's avatar

    Jammer dat de game multiplatform is (toch een van de laatste 3rd party exclusives die het verdomd goed doet op de consoles van Sony).

    Dat als negatief punt ben ik verder omver geblazen. Wat ziet dit er enorm mooi uit. Ik heb de twee PSP titels (die Acids niet meegerekend) nog niet gespeeld dus weet weinig van het verhaal na Snake Eater.
    Ik hoop in ieder geval dat het stealth aspect op 1 blijft staan, het verhaal sterk blijft en dat de game toch een beetje lineair blijft. Ik weet namelijk niet wat ik moet verwachten van allemaal side-missies etc. in een Metal Gear game.

    Maar zoals je zelf zegt, ik geloof niet dat Kojima de Metal Gear Solid geest uit de game laat verdwijnen. Metal Gear Rising is een aparte, maar hopelijk leuke, afwisseling in de serie maar deze game gaat verder waar deel 4 gebleven was. (qua spel)

    Toch vreemd dat veel mensen denken dat MGS een Sony exclusive is/was, de serie is op verschillende momenten op consoles van Nintendo uitgekomen en op de PC.
    Nou is dat ook niet vreemd aangezien Metal Gear ouder is dan het Playstation merk.

  11. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Toch vreemd dat veel mensen denken dat MGS een Sony exclusive is/was, de serie is op verschillende momenten op consoles van Nintendo uitgekomen en op de PC.
    Nou is dat ook niet vreemd aangezien Metal Gear ouder is dan het Playstation merk.

    Maar hij is echt bekend geworden op de PS ik denk dat mensen dat bedoelen. MGS op ps1 is toch een klassieker 😀