Forum

Topic: Problemen met MW3

Anoniem's avatar

Goededag,

Ik heb een probleem met het spelen van Multiplayer MW3, hij geeft een melding aan:

‘Playing with original maps only. Download all DLC content you are entitled to from the STORE in order to play on DLC maps’.

En als ik een multiplayer game wil starten staat er:

‘Free downloadable content is required. Do you want to download it now’?

Nu snap ik dat die nieuwe dlc de terminal map is, maar ik heb hem zeker van 3 keer gedownload en het schijnt ook niet te helpen. Is iemand op X-sense bekend met dit probleem, wie kan me helpen? Ik heb alles geprobeerd. Verwijderen en opnieuw installeren van de game, niks helpt. Ik heb ook nog eens alle dlc gedownload maar zero chance…

Groetjes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Dan heb je gewoon iets gratis gemist.
    Face off maps b.v.?
    Na het downloaden en installeren gaat het gewoon weg.

  2. 12 XP
    Righteous's avatar

    Dan heb je gewoon iets gratis gemist.
    Face off maps b.v.?
    Na het downloaden en installeren gaat het gewoon weg.

    Face-off alles heb ik gedownload, is er echt niemand die me kan helpen?

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    welke maps heb je allemaal

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Heb je wel de goede BLES versie geinstalleerd? Ik heb gisteren voor het eerst een weken weer MW3 gespeeld en vroeg ook of ik de gratis DLC wou downloaden. Maar dan download die alle BLES versies voor je. Bij mij was het BLES 01428 (geloof ik:P), dus controleer even de zijkant van het doosje om zeker te zijn dat het wel de juiste versie is.

  5. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Goededag,

    Ik heb een probleem met het spelen van Multiplayer MW3, hij geeft een melding aan:

    ‘Playing with original maps only. Download all DLC content you are entitled to from the STORE in order to play on DLC maps’.

    En als ik een multiplayer game wil starten staat er:

    ‘Free downloadable content is required. Do you want to download it now’?

    Nu snap ik dat die nieuwe dlc de terminal map is, maar ik heb hem zeker van 3 keer gedownload en het schijnt ook niet te helpen. Is iemand op X-sense bekend met dit probleem, wie kan me helpen? Ik heb alles geprobeerd. Verwijderen en opnieuw installeren van de game, niks helpt. Ik heb ook nog eens alle dlc gedownload maar zero chance…

    Groetjes

    Er is een nieuwe map terminal van mw 2 naar mw3 gekomen zelfde map alen wat nieuwer die moet je ook downloaden bij mij lukte het ook niet

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Er is een nieuwe map terminal van mw 2 naar mw3 gekomen zelfde map alen wat nieuwer die moet je ook downloaden bij mij lukte het ook niet

    Je kan toch serieus lezen dat hij terminal al heet gedownload?

    & Inderdaad wat pevyj zegt BLES: 01428 downloaden anders herkent hij hem sowieso niet want DLC is regionlocked.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bles Code staat op de zijkant van je hoesje en dan moet je die downloaden in de lijst van alle Bles Codes.
    Anders komt er ook niks nee 😉