Forum

Topic: [OOT] Tony Hawk’s Pro Skater HD

Anoniem's avatar

Discussieer hier over de onlangs voor PS3 uitgebrachte game “Tony Hawk’s Pro Skater HD”.

Zelf heb ik hem eergisteren gekocht en ik vind het echt een topgame. De populairste nummers uit de soundtrack van de Pro Skater serie zijn gebleven, maar er zijn ook wat nieuwe die toch goed bij de game passen. Ook mijn favoriete levels, (secret) skaters, en zelfs alle goals zijn nog hetzelfde. Zo wist ik bijvoorbeeld nog alle bells en hall passes in School te vinden. Ollie the Magic Bum 5x was ook geen uitdaging, want ook deze locaties wist ik nog.

Online modus ook erg leuk, alleen erg jammer dat er geen split-screen modus aanwezig is. Dit had ik namelijk graag met mijn broer gedaan. Ook create-a-skater of park editor zijn er ook niet, wat ik ook erg jammer vind.

Verder gewoon een geweldig spel, mede ook omdat ik de originele serie ook helemaal heb gespeeld. Zijn er ook mensen die THPS:HD wel hebben, maar de originelen niet? Ook jullie mening ben ik benieuwd naar.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 43 XP
    undead_people's avatar

    ik heb deze nog niet gekocht maar heb wel alle THPS op ps1 en ps2. Waren zo’n goeie games ;D

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    ik heb deze nog niet gekocht maar heb wel alle THPS op ps1 en ps2. Waren zo’n goeie games ;D

    Dan moet je deze gewoon kopen!