Forum

Topic: probleem met de content manager

Anoniem's avatar

sinds gisteren kan ik de content manager niet meer gebruiken om te verbinden met mijn pc. er komt steeds op dat ik niet verbonden ben met een pc, of dat ik de content manager eerst moet installeren.
als het dat niet is, dan reageert de vita gewoon niet als er een usb kabel ingestoken wordt.

tijdens zo’n 3u proberen ben ik er 2 keer in geslaagd om te verbinden met d pc, enkel om te zien dat er zogezegd geen bestanden op staan

De content manager opnieuw installeren, of de pc/vita heropstarten hebben geen effect, of zorgen er voor dat de usb kabel weer herkend wordt, maar meer niet.

is er nog iemand met een gelijkaardig probleem, of weet iemand een oplossing?

alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Sorry, had vd week wel problemen met remote-play opstarten, en dat heb ik opgelost door de PS3 opnieuw te registreren op de vita. Weet niet of dat voor dit probleem ook zal helpen…

    Succes…

  2. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    met de ps3 heb ik het nog niet geprobeerd, en de komende 5 dagen gaat dat ook niet lukken. maar ik heb wel ontdekt dat het probleem bij mijn laptop moet liggen. ik dacht van niet omdat het bij mijn desktop ook niet lukte, maar dat kan zijn omdat die al heel oud is.
    ik probeerde het namelijk bij zo’n heel kleine laptop, en daarbij ging het dan wel.

    ik vraag me alleen af wat er nu gebeurd kan zijn waardoor het op mijn laptop niet meer gaat

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    No clue…