Forum

Topic: Persoonlijke aanval door terugkerende trolls.

Anoniem's avatar

Het moet niet gekker worden …
Het is al erg zat dat er nog steeds trolls (waarschijnlijk dezelfde jongens) aanwezig zijn, maar nu worden members ook nog eens persoonlijk aangevallen …

Ip: 86.208.189..xxx en 77.248.219.xxx

86.208.189..xxx – Geplaatst op 09/09/2012 om 18:02 – (Gast)
^Doe geen moeite. Hij is een blinde fanboy die niet verder kan kijken dan PlayStation.

86.208.189..xxx – Geplaatst op 09/09/2012 om 18:02 – (Gast)
77.248.219.xxx
Instant rimshot, want de PS3 fanboys hier hebben niks anders om op te spelen.

77.248.219.xxx – Geplaatst op 09/09/2012 om 18:26 – (Gast)
@boondocks: je voelt je aangesproken? πŸ™‚ je hebt het wel erg warm gehad van binnen he, aangezien je mij graag buiten wilt zien spelen.

Ik verwacht op z’n minst dat deze berichten worden verwijdert, maar een “wacht-op-goedkeuring”-behandeling of ban voor deze 2 jongens lijkt me ook niet verkeerd.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gewoon negeren, geen probleem.

  2. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Negeren is zinloos, deze jongens weten dat er niets gedaan wordt en zitten hier al weken/maanden te trollen.
    Ze gebruiken verschillende IP’s maar posten vrijwel elke keer hetzelfde en het taalgebruik is ook herkenbaar.
    Het zou mij niets verbazen als het om slechts 1 persoon gaat.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Negeren is zinloos, deze jongens weten dat er niets gedaan wordt en zitten hier al weken/maanden te trollen.

    Dit komt omdat mensen erop reageren, dan is het nog leuk, zodra er niemand meer op reageert houd het vanzelf op omdat er geen lol meer voor ze aan is.

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik weet niet of dit nog wel onder trollen valt eerlijk gezegd, net als jij heb ik ook zo mijn vermoeden dat dit om 1 persoon gaat. Je hebt soms gewoon mensen die niet om kunnen gaan met problemen in hun leven of wat dan ook. Er is echt weinig aan te doen, gekken heb je overal en ja, jammer genoeg verpesten die ook dingen voor de ‘normale’ mens.

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Gewoon negeren, geen probleem.

    Nou zo denk ik er niet meer over…

    Ik irriteer me inmiddels mateloos aan vele reacties die gegeven worden door niet leden. De aanval richting Keeskop had ook ik eerder al gelezen en heeft er eigenlijk toe gezorgd dat ik de site heb verlaten… Reacties van anderen leden lezen is op deze manier niet leuk meer.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Inderdaad door deze reden plaats ik ΓΌberhaupt al geen comments meer op de frontpage of lees ik ze.
    Je bent echt niet de enigste die zo denkt maarja er valt gewoon niks aan te doen. PSX trekt veel mensen aan waaronder dit soort.
    Enigste wat ze kunnen doen is actief monitoren & bans uitdelen waar ze ook zeer actief mee bezig zijn.

  7. 292 XP
    donselaar's avatar

    kan je er niet gewoon voor zorgen dat niet ingelogde mensnen niet kunnen commenten? dat zie je op heel veel sites tegenwoordig….

  8. 483 XP
    Klart's avatar

    kan je er niet gewoon voor zorgen dat niet ingelogde mensnen niet kunnen commenten? dat zie je op heel veel sites tegenwoordig….

    Mag inderdaad. Er wordt gewoon te veel getrollddoor anonieme posters de laatste maanden.

  9. 202 XP
    askanan's avatar

    trollen is gewoon populair tegenwoordig bij de min14 jarigen, gevoel van straffeloosheid om alles zomaar te zeggen op internet omdat er geen controle is van hun ouders uit. Ze willen gewoon altijd reacties uitlokken met hun dwaze praat, beste remedie is gewoon doen of ze niet bestaan, zo word het rap saai voor hen en stopt het vanzelf

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Eerst gaan we meer mods aannemen en mocht dat niets veranderen zullen gast comments uitgezet woren.

  11. 636 XP
    klapper's avatar

    Het is een beetje zonde om de gast comment uit te zetten voor de onschuldigen vind ik.
    Toen ik deze site ontdekte heb ik eerst een half jaar de kat uit de boom gekeken en niet aangemeld en gewoon gereageerd via de gast comments.
    Maar goed ik snap dat het voor sommige vervelend is, ik irriteer me er zelf niet aan mja dat ben ik πŸ˜‰
    Maar we wachten nog even af hopelijk is het niet nodig.
    Succes ermee.

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha Mod hier aangeboden πŸ˜›

    Maar tjezus probeer niet te veel aan te ergeren, kijk gewoon niet bij de comments of reageer niet, dan doen ze ook niks terug.

  13. 118 XP
    nWo_CyBerMaNiaC's avatar

    Dat is de reden dat ik zelf gestopt ben met posten op deze website, het kinderachtige gedrag van sommigen verpest het gewoon volledig voor de rest van de community. Zoiets kan en mag je niet negeren.

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kan eigenlijk niemand ongelijk geven. Trolls zijn hartstikke irritant, ik weet het, ik negeer ze ook zoveel mogelijk de laatste tijd (ik kijk vanwege hen vaak niet eens meer bij de reacties op een topic) maar soms moet ik gewoon even reageren op zo’n idioot en dan moet ik hem gewoon even afkraken (in de meeste gevallen dan).

    Vaak negeren, af en toe reageren. Works for me. Maar dat ontduikt het feit niet dat deze mensen vaak enorm irritant zijn. Er moet echt iets aan gedaan worden, dat is zeker. Mocht iemand dus een ingenieuze oplossing hebben, laat dat dan aub weten! πŸ˜›

    Ik wil me trouwens op zich wel aanmelden als moderator, moet alleen wel ff zien of ik veel tijd er aan kan besteden vanwege m’n studie, werk en sport. Het lijkt me in ieder geval leuk om te doen! Ik zit nu ook al een tijdje bij PSX, ben er helemaal “verslaafd” aan, dus lijkt me ook wel eens vet om wat meer te gaan doen hier. Bovendien werkt PSX op WordPress als ik het goed heb, en het is misschien vanwege m’n studie (Technische Informatica) ook erg handig om hier mee overweg te kunnen. πŸ™‚

  15. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Simpel gewoon de reacties in het admin pannel op alleen geregistreerde leden zetten. Zolang ze daar hier niet aan willen. Zul je altijd van die vervelende ettertjes blijven houden die lopen te trollen. Bij registratie heb je al een flink stuk minder last van dit probleem. Denk dat op een gegeven ogenblik de admins wel in zullen moeten grijpen. Want voor hun site is al dat getroll geen beste reclame.

  16. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    er is ook steeds een zelfe persoon die mij aanvalt op het fiet dat ik een keer gezegt heb dat COD WaW de beste cod ooit is op de ps3,lol

  17. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik vind het ondertussen wel gruwelijk irritant worden die spam gast reacties. Naar mijn mening mag PSX daar wel beter op letten want nu lijkt het alsof de gasten vrij spel hebben en nog redelijk vaak beledigend zijn ook. Vind het jammer om te lezen dat daardoor frontpage reacties niet meer worden gelezen of geplaatst want dat kunnen vaak leuke discussies uitlokken kijk maar naar Tweakers. Mijn idee is ook om de gastreacties uit te zetten, het is simpel wil je reageren dan registreer je zo moeilijk is dat ook niet.

  18. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik heb niet de oplossing maar op tweakers.net hebben ze een heel mooi systeem dat ze gebruiken bij de revieuws. Misschien is dat wat? Ik erger me er toch wel erg aan de laatste tijd ook al probeer zeker een stuk minder te reageren.

  19. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik heb niet de oplossing maar op tweakers.net hebben ze een heel mooi systeem dat ze gebruiken bij de revieuws. Misschien is dat wat? Ik erger me er toch wel erg aan de laatste tijd ook al probeer zeker een stuk minder te reageren.

    Dat is wat ik ook bedoelde met Tweakers inderdaad. Volgens mijn niet bijzonder moeilijk om dit door te voeren.

  20. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Dat is wat ik ook bedoelde met Tweakers inderdaad. Volgens mijn niet bijzonder moeilijk om dit door te voeren.

    Ik had niet gezien dat je dit ook voorgesteld had. Maar zolang dan de gasten niet rezties kunnen wegvoten maar dat zal op tweakers ok wel zo werken denk ik πŸ˜€

  21. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Ik ben een paar dagen terug aangesteld als moderator en ga het de kwaadwillenden erg lastig maken. πŸ˜‰

  22. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik buig voor Koning Kaas. Al moet ik zeggen dat het minder geworden is het getroll van die ‘gasten’. Laten we hopen dat het zo blijft.

  23. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik ben een paar dagen terug aangesteld als moderator en ga het de kwaadwillenden erg lastig maken. πŸ˜‰

    Succes met het ongedierte!!

    Btw zou het ook fijn vinden als je degene die met ziektes lopen te vloeken ook ff een waarschuwing geeft.

  24. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Ik buig voor Koning Kaas. Al moet ik zeggen dat het minder geworden is het getroll van die ‘gasten’. Laten we hopen dat het zo blijft.

    Niet toevallig sinds een dag of 2? πŸ˜›
    Ik heb ook een 140 pagina’s (ongeveer half augustus) teruggezocht naar spam en trolls. πŸ˜‰

  25. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Niet toevallig sinds een dag of 2? πŸ˜›
    Ik heb ook een 140 pagina’s (ongeveer half augustus) teruggezocht naar spam en trolls. πŸ˜‰

    Nice job, goed je erbij te hebben als moderator! πŸ™‚

  26. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Niet toevallig sinds een dag of 2? πŸ˜›
    Ik heb ook een 140 pagina’s (ongeveer half augustus) teruggezocht naar spam en trolls. πŸ˜‰

    Wordt erg gewaardeerd πŸ˜‰

  27. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Nice job, goed je erbij te hebben als moderator! πŸ™‚

    Roger that! πŸ˜‰

    Wordt erg gewaardeerd πŸ˜‰

    Gelukkig! πŸ˜›