Forum

Topic: [PC] Guild Wars 2

Anoniem's avatar

Zijn er hier mensen op PSX-Sense die Guild Wars 2 spelen?

Ik heb zelf een lange tijd World of Warcraft gespeeld en nog een aantal MMORPG’s die ik voor korte of lange tijd heb gespeeld. De laatste die ik heb geprobeerd is Star Wars the Old Republic maar die viel me wat tegen (vooral endgame).

Nu is Guild Wars 2 al bijna twee week uit en ik hoor veel lovende recensies en erg positieve meningen over de game. Ik heb ’t spel net besteld (het spel is bijna overal uitverkocht) en ben benieuwd als er meerdere mensen dit spel spelen, zo ja op welke server?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    mijn oudere broer heeft de game vanaf de launch, mijn tweelingbroer wil hem nu kopen maar vindt hem nergens meer, en ik wil het wel spelen, maar koop het wrs niet (mijn pc is lang niet goed genoeg, dus als ik eens zin heb maak ik wel een character bij mijn oudere broer).
    Wat ik wel kan zeggen is dat het er zeker goed uit ziet. mijn broer speelt op een server van neogaf leden, de naam weet ik niet meer.
    als ik het zelf zou kopen lijkt het wel leuk om een server met psx-leden te hebben 🙂

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @ Out_Of_Ammo

    De game is volgens mij bijna overal uitverkocht en ik wacht nu op een volgende lichting van Bol.com.
    Ik zou het ook vet vinden om met meerdere PSX-ers deze game te spelen, alhoewel ik niet verwacht dat veel van hier de game gaan spelen.

    Ik zal de beginpost snel ff iets aanpassen.

    Voor de duidelijkheid (dit kan wellicht mensen weerhouden om een MMORPG te spelen): In tegenstelling tot de meeste MMORPG’s is Guild Wars 2 niet eentje met een maandelijkse betaling. Je schaft de game eenmaal aan (met eventuele uitbreidingssets die later gereleased worden) en betaalt geen monthly fee.

    De game wordt enorm positief ontvangen (een 9.3 op Metacritic, het gemiddelde van op dit moment 19 professionele gamereview sites / magazines).

    Edit: Out_Of_Ammo, ik heb de game gisteren bij Bol.com bestelt en krijg hem toch vandaag al binnen. Er staat en stond al 5-10 werkdagen maar de voorraad zal wel erg laag zijn. Als je tweelingbroer de game snel wil hebben kan ie daar proberen.

    Ik zal de begin post even aanpassen, als we met een groep van PSX kunnen spelen zou dat erg vet zijn.

  3. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Heb de game ookal vanaf de launch en ben er eigenlijk nog niet echt aan toegekomen, zou inderdaad erg vet zijn als we een groep kunnen starten met PSX, heb al gemerkt dat het in je eentje spelen snel saai word.

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb de game vandaag binnen maar het draait niet optimaal op mijn laptop.

    Welke world speel je @Matssaa?

  5. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Ik heb de game vandaag binnen maar het draait niet optimaal op mijn laptop.

    Welke world speel je @Matssaa?

    Bij mij speelde die eerst ook niet optimaal maar nadat ik me drivers heb geupdated heb ik nergens meer last van.
    Volgens mij speel ik op Gunnars Hold

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Bij mij speelde die eerst ook niet optimaal maar nadat ik me drivers heb geupdated heb ik nergens meer last van.
    Volgens mij speel ik op Gunnars Hold

    Als Out_Of_Ammo ook gaat spelen zouden we al met z’n 3en kunnen spelen.
    Ik ben nu nog low level dus wil best van world veranderen.
    Ik ga denk ik een nieuwe laptop of computer kopen zodat ik de game goed kan spelen, de manier waar ik nu op speel maakt de game niet echt goed speelbaar.

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    De game dropt nu met alles op low, meestal onder de 30 FPS, zelfs naar 20 FPS dus ik geef het op en geef m’n account weg.