Forum

Topic: [OOT] Borderlands 2

Anoniem's avatar

Over 9 dagen is het tijd: Get ready to joy puke your face off! Borderlands 2 komt bijna uit.

De eerste game is was een verrassend groot succes en snel na het eerste deel werd Borderlands 2 aangekondigd.

Borderlands 2 is een mix tussen een First Person Shooter, een RPG en een Lootgame (bijna elke enemy dropt ammo, wapens, shieldgenerators, grenadeupgrades etcetera).

De game kan alleen (singleplayer), splitscreen co-op en online co-op gespeeld worden. Deze laatste heeft de voorkeur. More players = better enemies = better loot zegt Gearbox zelf ook.

OfficiΓ«le trailer
http://www.youtube.com/watch?v=VW7qO_wpfvk

Waarom moet je deze game hebben?
96.5% More wub wub
870 Gajillion more guns
1.000 Degrees hotter

Wie gaat de game halen?

Ik kijk er erg naar uit. De trailers en gameplay zagen er erg goed uit en ik heb Borderlands 1 kort geleden pas gekocht. Ik heb de game nu bijna eenmaal uitgespeeld en vermaak me enorm met de game. Heb deel 2 ook gepre orderd en kan niet wachten!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

31 reacties

  1. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    BL2 ftw πŸ˜€

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    De eerste videoreview is online (op www.ign.com) en ze vinden dat BL2 op elk punt beter is in vergelijking bet BL1. Nog 6 dagen πŸ˜€

  3. 636 XP
    klapper's avatar

    Ben nog aan het twijfelen heb momenteel weinig geld en zit eraan te denken om m te kopen als ie wat goedkoper is.
    Niet dat ie nu zo duur is maar ik kan mn geld momenteel wel beter besteden (belasting) πŸ˜‰

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dat is een belangrijkere besteding inderdaad.

    De game wordt bij release wel door veel meer mensen gespeeld en dan kan je dus online co-op de game uitspelen (wat leuker is dan je eentje!)

  5. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb vandaag borderlands 2 al binnen πŸ˜€ zometeen gelijk spelen

  6. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik heb deze titel ook gepre-orderd. Samen met een goede vriend van me deze game kapot spelen, kan niet wachten.

  7. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik denk dat ik hem vanmiddag ook maar eens oppik πŸ˜€

  8. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Goede keuze. Ik camp vandaag voor de brievenbus tot ie er is πŸ˜€

  9. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Goede keuze. Ik camp vandaag voor de brievenbus tot ie er is πŸ˜€

    Ik heb m πŸ˜€

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wat doe je hier nog!

  11. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Haha inderdaad!

  12. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Hij is zeker tof mensen! (:

  13. 153 XP
    el scapino's avatar

    ik heb een vraag ik heb de preorder editie dan heb je een nieuwe class maar ik kan haar niet kieze hoe zit dat

  14. 742 XP
    Larssonio's avatar

    ik heb een vraag ik heb de preorder editie dan heb je een nieuwe class maar ik kan haar niet kieze hoe zit dat

    Als het goed is heb je een kaartje in je doosje zitten met een code voor DLC erop πŸ˜‰ heb ik ook, kreeg de pre-order versie zonder te pre-orderen omdat er zo weinig animo was πŸ˜€

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    ik heb een vraag ik heb de preorder editie dan heb je een nieuwe class maar ik kan haar niet kieze hoe zit dat

    De Mecromancer komt pas later uit, volgens mij medio Oktober. De guns en de key heb je direct, de class krijg je gratis wanneer die uitkomt, geen zorgen.

  16. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Man man man….gister mee begonnen. Sprong gelijk in het verhaal aangezien m’n maat er al mee bezig was…..en het ging een beetje stroefjes….maar dan ben je een uurtje verder, en wil je hem nooit meer wegleggen. Als ik op zondagochtend vroeg al de neiging krijg om weer verder te gaan weet ik hoe laat het is….IK BEN VERSLAAFD! πŸ˜‰ Wat een graphics, wat een sfeer, wat moddervet om je shit te upgraden, wat een wapens (hoe verzinnen ze het). Ben pas lvl 8….maar kan niet wachten om ze verder te gaan!

  17. 257 XP
    iNSo's avatar

    ja ik vind hem geweldig πŸ™‚ kon hem een dagje voor de release al halen en heb hem dit weekend gespeeld , het enige puntje aan kritiek wat ik heb is dat de verhaallijn me niet zo goed aangrijpt als bij het eerste deel , denk ook dat je BL1 gespeeld moet hebben om echt een goede mening te kunnen vormen over deel 2 .
    Verder vind ik het jammer dat ik niet precies kan zien hoeveel ik van wat voor ammo oppak. En ik vind Zero erg lame … het kan natuurlijk persoonlijk zijn maar ik vind hem niet tussen de andere 7 vault hunters passen en een goede vervanger voor Mordecai vind ik het gewoon niet .

    De ammo ( ondanks dat ik niet kan zien hoeveel ) en de valuta worden goed verdeeld over de team members en de skills zijn gewoonweg weer epic πŸ˜€

    Ik ga lekker genieten en met mijn team de story en alle DLC’s uitspelen, en kan niet wachten om de nieuwe eindbaas te zien πŸ˜€

  18. 742 XP
    Larssonio's avatar

    ja ik vind hem geweldig πŸ™‚ kon hem een dagje voor de release al halen en heb hem dit weekend gespeeld , het enige puntje aan kritiek wat ik heb is dat de verhaallijn me niet zo goed aangrijpt als bij het eerste deel , denk ook dat je BL1 gespeeld moet hebben om echt een goede mening te kunnen vormen over deel 2 .
    Verder vind ik het jammer dat ik niet precies kan zien hoeveel ik van wat voor ammo oppak. En ik vind Zero erg lame … het kan natuurlijk persoonlijk zijn maar ik vind hem niet tussen de andere 7 vault hunters passen en een goede vervanger voor Mordecai vind ik het gewoon niet .

    De ammo ( ondanks dat ik niet kan zien hoeveel ) en de valuta worden goed verdeeld over de team members en de skills zijn gewoonweg weer epic πŸ˜€

    Ik ga lekker genieten en met mijn team de story en alle DLC’s uitspelen, en kan niet wachten om de nieuwe eindbaas te zien πŸ˜€

    Ik vind Zero juist zeer tof! Heb hem ook als personage gekozen en z’n Decoy specialiteit bevalt me prima ^^

  19. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb hem ook πŸ™‚ Zat eerst te twijfelen Ps3, 360 zonder live of PC. heb maar voor de pc gekozen. Moet zeggen hij draait wel heel erg exstreem soepel met alles op hoog.

    Ik ga hem niet online spelen: bij deel 1 werd mijn verhaal verpest door online-play (kon sommige missies niet meer afronden). Deel 1 was echt geweldig! en heb hem dan ook helemaal grijs gespeeld. In deel 2 ben ik nog niet zo ver gevorderd om er een oordeel over te geven ‘maar tot nu toe lijkt deze game de zelfde kant op te gaan’.

    Speel met Zero in deel 2, in deel 1 was het Mordecai.
    (level 9)

  20. 257 XP
    iNSo's avatar

    Ik vind Zero juist zeer tof! Heb hem ook als personage gekozen en z’n Decoy specialiteit bevalt me prima ^^

    Ja ik vind het wel een tof personage , maar ik vind hem niet bij de game passen. Alle karakters uit deel 2 zijn op zero na afgeleid van personages uit deel 1. Ik mis de hunter een beetje πŸ™ maar dat maken ze wel weer goed met de mechromancer binnekort πŸ˜€ ik kan niet wachten

  21. 1691 XP
    chronic010's avatar

    ja ik vind hem geweldig πŸ™‚ kon hem een dagje voor de release al halen en heb hem dit weekend gespeeld , het enige puntje aan kritiek wat ik heb is dat de verhaallijn me niet zo goed aangrijpt als bij het eerste deel , denk ook dat je BL1 gespeeld moet hebben om echt een goede mening te kunnen vormen over deel 2 .
    Verder vind ik het jammer dat ik niet precies kan zien hoeveel ik van wat voor ammo oppak. En ik vind Zero erg lame … het kan natuurlijk persoonlijk zijn maar ik vind hem niet tussen de andere 7 vault hunters passen en een goede vervanger voor Mordecai vind ik het gewoon niet .

    De ammo ( ondanks dat ik niet kan zien hoeveel ) en de valuta worden goed verdeeld over de team members en de skills zijn gewoonweg weer epic πŸ˜€

    Ik ga lekker genieten en met mijn team de story en alle DLC’s uitspelen, en kan niet wachten om de nieuwe eindbaas te zien πŸ˜€

    Ik ben juist met Zero begonnen, en vind m zo fucking vet! Ben alleen nog niet zover, pas lvl 11!

  22. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ben nu level 10 met die Turret gast, heb het gisterenavond 6 uur non-stop samen met een vriend co op gedaan. Wat een heerlijke game, echt elk moment is gewoon genieten. De missies, het rondrijden in die auto’s, beesten en dingen aanvallen, looten fantastisch!

  23. 257 XP
    iNSo's avatar

    Dit is echt fking lame …

    http://www.youtube.com/watch?v=A5DZ5P7rRSU

    Heb geen ammo en geen geld meer…

    (niet mijn filmpje btw)

  24. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Zwakkere enemies met melee killen tot je wat goedkope ammo kan halen?

  25. 257 XP
    iNSo's avatar

    Zwakkere enemies met melee killen tot je wat goedkope ammo kan halen=

    lol daar ging het niet om … ik vin het gewoon klote dat ik die boss battle niet af kan maken .

    Ben nu nog wat achtergestelde sidequests aan het doen πŸ˜€

  26. 1691 XP
    chronic010's avatar

    lol daar ging het niet om … ik vin het gewoon klote dat ik die boss battle niet af kan maken .

    Ben nu nog wat achtergestelde sidequests aan het doen πŸ˜€

    Kon je zelfs geen wapens meer verkopen???

  27. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Dit is echt fking lame …

    http://www.youtube.com/watch?v=A5DZ5P7rRSU

    Heb geen ammo en geen geld meer…

    (niet mijn filmpje btw)

    ik had hetzelfde ff quiten en terug ingame gaan. doodgaan had geen zin bij mij want dan bleef hij nogsteeds vastzitten

  28. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Zijn jullie ook bekend met de SHIFT codes in BL2? Om de zoveel tijd worden gold-keys uitgedeeld voor de kist in the sanctuary….Misschien stom dat ik het post aangezien de codes steeds maar een gelimiteerd aantal downloads beschikbaar is, maar toch. https://twitter.com/DuvalMagic…deze man deelt ze steeds uit, helaas geen systeem van wanneer, maar hou hem in de gaten! Ik heb er al 3 gehad!

  29. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Zijn jullie ook bekend met de SHIFT codes in BL2? Om de zoveel tijd worden gold-keys uitgedeeld voor de kist in the sanctuary….Misschien stom dat ik het post aangezien de codes steeds maar een gelimiteerd aantal downloads beschikbaar is, maar toch. https://twitter.com/DuvalMagic…deze man deelt ze steeds uit, helaas geen systeem van wanneer, maar hou hem in de gaten! Ik heb er al 3 gehad!

    Nou, die link doet het hier in ieder geval niet =p

  30. 1 XP
    dylanhuus's avatar

    heey ppl. ik zoek nog vrienden die met mij borderlands 2 willen samen spelen?
    voeg me toe: H-Dylan

  31. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Nou, die link doet het hier in ieder geval niet =p

    Hmm…had beter zelf idd even de link kunnen checken…https://twitter.com/DuvalMagic

    Nu beter hoop ik….

    edit: Link werkt nu, alleen tweet hij alleen codes in het weekend, om de 6 uur ongeveer. Ik heb dit weekend 8 sleutels gepakt en er een paar geopend, paar oranje dingen maar voornamelijk paarse wapens.