Forum

Topic: [OOT] Fifa 13 (+ Lijst met PSX Sense leden die Fifa 13 online gaan spelen)

Anoniem's avatar

Vandaag de demo, over 15 dagen komt Fifa 13 officieel uit.

Ik zie bij de clan-sectie dat er een Pro Team was van PSX Sense, deze lijst die ik hier wil creëren gaat om een lijst met met leden van PSX die Fifa 13 online gaan spelen.

Als we hier een mooie lijst kunnen creëren dan kunnen we vanuit dit topic wedstrijden, toernooien en een eventueel pro-team starten.

Dus wie heeft er al een pre order staan, of haalt de game snel na de release? Post hier je PSN nickname!

PSX-Sense nickname —- PSN nickname
Vinniewalker —– Vinniewalker92
Frankaro —– Robero50
Tony —– The_Methadon
Larssonio —— iMrLurzz
KdO_ —– KdO_
Zocalox —– Zocalox
Tom-Zwolle —- Tom_Zwolle
CrazyFunkyStyle —- CrazyFunkyStyle
Nevik88 —– Nevik88
Robin2000 —– Robin_-e-
LittleRickk —– Little_Rickk
MrGreen95 —– MrGreen95

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

172 reacties

  1. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik heb Fifa 13 al een tijd in de pre order staan. PSN naam is robero50. Lijkt me een goed plan Vinnie!

  2. 247 XP
    Tony's avatar

    Mijne staat ook in de pre-order, The_Methadon is de naam 🙂

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mooi, ik ook. Ik ga de lijst beginnen!

  4. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Dag 1 heb ik FIFA 13 binnen hoor 🙂 maar speel vooral Ultimate Team, die gamemode is gewoon goud! Uiteraard sta ik altijd klaar voor een tornooitje tussendoor

    iMrLurzz ^^

  5. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik ben van plan om hem 1 dag of zo te kopen maar als het doorgaat weet ik niet xd

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Demo gedownload, maar kon je nou met z’n 2en online?
    Dacht het niet, wel met z’n 2en op 1 Console, maar bij aftrap ( het enige wat je kon kiezen ) zag ik dacht ik 3 dingetjes staan maarja.

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dag 1 heb ik FIFA 13 binnen hoor 🙂 maar speel vooral Ultimate Team, die gamemode is gewoon goud! Uiteraard sta ik altijd klaar voor een tornooitje tussendoor

    iMrLurzz ^^

    Mooi, ultimate team zal vast en zeker ook gespeeld worden. Ik zet je erbij!

    @Pro vraag38
    Zonder gametag wordt het niets. Je moet zelf beslissen als je je PSN nickname deelt en mee wilt spelen met toekomstige toernooien.

    @De Zak Aardappelen
    Zo ver ik het weet kan je in ieder geval met meerdere mensen, vanaf 1 console, online spelen (dus met 2-4 mensen één team besturen).
    Wat bedoel je precies?

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gewoon online, dus ik speel vanaf mijn console tegen een vriend vanaf een andere Console met de beschikbare teams.
    Denk niet dat dat kan, alleen tegen de computer kan je dacht ik.

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oh zo. In de demo kan je bijna zeker niet online dus dan moet je wachten op de retail versie.
    Ga je de game halen?

    En klopt trouwens je PSN (Mau_RKC)? Ik heb je al een tijdje geleden geadd.

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja klopt heb je toegevoegd.
    Weet nog niet zeker, wacht af op BO2 en MoH en misschien dus Fifa.
    Ik laat het dan zeker hier weten. 😉

  11. 75 XP
    KdO_'s avatar

    BIj mij staat hij ook al in de pre-order..
    PSN: KdO_

    Lijkt me leuk om een keer met of tegen jullie te spelen 🙂

  12. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    BIj mij staat hij ook al in de pre-order..
    PSN: KdO_

    Lijkt me leuk om een keer met of tegen jullie te spelen 🙂

    Mooi, ik zet je erbij. De lijst groeit redelijk snel. Vast wel meer Fifa / Voetbal fans hier toch?!

    BIj mij staat hij ook al in de pre-order..
    PSN: KdO_

    Lijkt me leuk om een keer met of tegen jullie te spelen 🙂

    Mooi, ik zet je erbij. De lijst groeit redelijk snel. Vast wel meer Fifa / Voetbal fans hier toch?!

  13. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gepre-orderd voor PS Vita, sorry.

  14. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Gepre-orderd voor PS Vita, sorry.

    Niets sorry ook de Vita heeft de verkopen hard nodig, lekker bezig! 😀

  15. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Dit wordt mijn eerste Fifa voor de PS3, vote me in!

  16. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik ben een groot fifa fan en natuurlijk deze ook gepreorder:) de ultimate edition!
    Kan nie langer wachten!!

    ze me maar op het lijstje:) en kom maar op:):P

    psn: Tom_Zwolle

  17. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb ook de Ultimate edition gepreorderd..
    mijn PSN: CrazyFunkyStyle

  18. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik ga het kopen en online spelen

  19. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Robin2000

    Als je je PSN nickname hier neerzet voeg ik je toe.

    @De rest

    Mooi werk, de lijst begint aardig te groeien!
    8 PSN’s heb ik nu staan.

    Daar is al een klein toernooitje mogelijk, 16 zou nog mooier zijn!

  20. 243 XP
    terrorquin's avatar

    fifa 13

  21. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    fifa 13

    Ga je de game halen? Zo ja, wil je op de lijst?

  22. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ik koop het ook en PSN is Nevik88.

  23. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nevik88 toegevoegd aan de lijst.

  24. 197 XP
    robin2000's avatar

    @Robin2000

    Als je je PSN nickname hier neerzet voeg ik je toe.

    @De rest

    Mooi werk, de lijst begint aardig te groeien!
    8 PSN’s heb ik nu staan.

    Daar is al een klein toernooitje mogelijk, 16 zou nog mooier zijn!

    robin_-e- en voor de volgende keer staan ze onder je XP

  25. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Robin2000

    Ik weet het, ik wil er alleen zeker van zijn dat de juiste PSN nicknames hier staan, daarom vraag ik om je PSN 😉

  26. 197 XP
    robin2000's avatar

    @Robin2000

    Ik weet het, ik wil er alleen zeker van zijn dat de juiste PSN nicknames hier staan, daarom vraag ik om je PSN 😉

    Oke 🙂

  27. 2 XP
    LittleRickk's avatar

    Ik speel heel veel fifa, veel ultimate team. krijg hem de 28ste binnen ook speelde ik 1e divisie bij fifa 2012!
    Zeker weten dat ik het ga spelen!

    Groetjes PSN : Little_Rickk

  28. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik zet je er bij LittleRickk!

  29. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Gaat mooi zo:)

  30. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Zeker @Tom-Zwolle!

    Even voor de mensen die mee willen spelen in het toernooi, wat lijkt jullie de beste optie:

    A. Een knock-out toernooi waar 1 PSX’er de winnaar is
    B. Een soort wekelijkse competitie waar iedereen elke week 1 á 2 wedstrijden gaat spelen, puntentelling volgens de officiële voetbalregels.

    Mijn idee is het volgende:
    We gaan wekelijks op zondag de wedstrijden van de aankomende week neerzetten. (Dit zijn dan 1 of 2 wedstrijden per persoon).

    Diegene die tegen elkaar moeten spelen, spreken persoonlijk (in dit topic of via een persoonlijk bericht) een tijd af wanneer ze beide de tijd hebben om de wedstrijd te spelen.

    Na het spelen worden alle wedstrijduitslagen gepost in dit topic en verwerkt in een schema in de startpost, waar iedereen de tussenstand kan zien.

    En dan de volgende zondag worden de volgende wedstrijden gepland.

    Ik zou graag zo snel mogelijk van iedereen een reactie willen hebben wat zij de beste optie vinden (A of B) en als we 1 of 2 wedstrijden per week gaan spelen voor het toernooi of de competitie. Wanneer alles duidelijk is stel ik voor om op zondag 7 oktober 2012 de eerste wedstrijden te plannen. Op deze manier heeft iedereen de tijd gehad om te reageren en om kort te wennen aan de vernieuwingen in FIFA 13

  31. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Zeker @Tom-Zwolle!

    Even voor de mensen die mee willen spelen in het toernooi, wat lijkt jullie de beste optie:

    A. Een knock-out toernooi waar 1 PSX’er de winnaar is
    B. Een soort wekelijkse competitie waar iedereen elke week 1 á 2 wedstrijden gaat spelen, puntentelling volgens de officiële voetbalregels.

    Mijn idee is het volgende:
    We gaan wekelijks op zondag de wedstrijden van de aankomende week neerzetten. (Dit zijn dan 1 of 2 wedstrijden per persoon).

    Diegene die tegen elkaar moeten spelen, spreken persoonlijk (in dit topic of via een persoonlijk bericht) een tijd af wanneer ze beide de tijd hebben om de wedstrijd te spelen.

    Na het spelen worden alle wedstrijduitslagen gepost in dit topic en verwerkt in een schema in de startpost, waar iedereen de tussenstand kan zien.

    En dan de volgende zondag worden de volgende wedstrijden gepland.

    Ik zou graag zo snel mogelijk van iedereen een reactie willen hebben wat zij de beste optie vinden (A of B) en als we 1 of 2 wedstrijden per week gaan spelen voor het toernooi of de competitie. Wanneer alles duidelijk is stel ik voor om op zondag 7 oktober 2012 de eerste wedstrijden te plannen. Op deze manier heeft iedereen de tijd gehad om te reageren en om kort te wennen aan de vernieuwingen in FIFA 13

    B lijkt me erg vet! Een soort van eigen competitie met psx:-)

  32. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ben persoonlijk voorstander van A, want ik ben voornamelijk toch bezig met Ultimate Team en anders heb je zo’n wekelijkse verplichting. Tevens ben ik op 7 oktober op Firstlook, dus kan ik al niet =p

  33. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    7 oktober is de zondag dat de wedstrijden hier gepost worden. De week erna (8 tot en met 15 oktober) moet de wedstrijd dan gespeeld worden (1 wedstrijd waarschijnlijk).

  34. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ben persoonlijk voorstander van A, want ik ben voornamelijk toch bezig met Ultimate Team en anders heb je zo’n wekelijkse verplichting. Tevens ben ik op 7 oktober op Firstlook, dus kan ik al niet =p

    1 a 2 potjes in een week kan toch wel??

    Ik erger me trouwens aan de WEB APP voor Ultimate Team want net zoals gister kan ik er niet op ivm de drukte:S

  35. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Zeker @Tom-Zwolle!

    Even voor de mensen die mee willen spelen in het toernooi, wat lijkt jullie de beste optie:

    A. Een knock-out toernooi waar 1 PSX’er de winnaar is
    B. Een soort wekelijkse competitie waar iedereen elke week 1 á 2 wedstrijden gaat spelen, puntentelling volgens de officiële voetbalregels.

    Mijn idee is het volgende:
    We gaan wekelijks op zondag de wedstrijden van de aankomende week neerzetten. (Dit zijn dan 1 of 2 wedstrijden per persoon).

    Diegene die tegen elkaar moeten spelen, spreken persoonlijk (in dit topic of via een persoonlijk bericht) een tijd af wanneer ze beide de tijd hebben om de wedstrijd te spelen.

    Na het spelen worden alle wedstrijduitslagen gepost in dit topic en verwerkt in een schema in de startpost, waar iedereen de tussenstand kan zien.

    En dan de volgende zondag worden de volgende wedstrijden gepland.

    Ik zou graag zo snel mogelijk van iedereen een reactie willen hebben wat zij de beste optie vinden (A of B) en als we 1 of 2 wedstrijden per week gaan spelen voor het toernooi of de competitie. Wanneer alles duidelijk is stel ik voor om op zondag 7 oktober 2012 de eerste wedstrijden te plannen. Op deze manier heeft iedereen de tijd gehad om te reageren en om kort te wennen aan de vernieuwingen in FIFA 13

    Goed plan! 1 a 2 wedstrijden in de week moet te doen zijn inderdaad, ben zelf dus voorstander van optie B.

  36. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik vind B leuker maar ik denk niet dat iedereen elke week kan, dus daar moet dan ook een regel voor komen denk ik maar een leuk idee dus ik doe wel mee

  37. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Mij lijkt me B ook het mooiste. Dit omdat je dan ook kans hebt om terug te komen als je een keer slecht speelt 🙂
    Alleen het enige probleem is dat ik niet kan garandere dat ik 2x per week kan 🙁

    P.S; vandaag een mailtje gekregen dat mijn Fifa13 exemplaar verzonden is.. Misschien al wel een dagje eerder binnen! 😀

  38. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    1 wedstrijd per week lijkt mij dan ook het beste. Dit kunnen we dan ook voor onbepaalde tijd blijven doen. Ik zal even goed nadenken, en vraag jullie dit ook te doen, wanneer:

    – Iemand niet kan een bepaalde week
    – Wanneer er mensen tussentijds stoppen of bijkomen.

    Eerst maar even op meer stemmen wachten (A of B) dus aub stemmen als je mee wilt spelen! (Kijk pagina 2)

  39. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Mij lijkt me B ook het mooiste. Dit omdat je dan ook kans hebt om terug te komen als je een keer slecht speelt 🙂
    Alleen het enige probleem is dat ik niet kan garandere dat ik 2x per week kan 🙁

    P.S; vandaag een mailtje gekregen dat mijn Fifa13 exemplaar verzonden is.. Misschien al wel een dagje eerder binnen! 😀

    He nice ik heb vandaag ook de fantastische mail gehad dat Fifa onderweg is 😀 En goed bezig Vinnie!

  40. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik heb ook liever B, anders ben je er misschien wel al naar 1 wedstrijd klaar mee.

  41. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    hee, ik doe ook wel mee als het kan!
    psn; MrGreen95.
    Mij lijkt optie B ook het leukste

  42. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik ga hem woensdag halen hij is uitverkocht in almelo psn: memo-0038

  43. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hmm een halfjaar abbonnement van de VI tot Maart met als cadeau Fifa 13 voor 70,95 ( 26 nummers, elke week 1 ) en dan na het halfjaar loopt het over in 60 eu per half jaar. Goede deal, koop soms weleens een blad en dit is een aantrekkelijke aanbieding.
    VI altijd leuk en Fifa wilde ik wel een beetje kopen, vooral als BO2 en MoH niet enorm leuk worden en dan voor de afwisseling dus Fifa 13 wat later kopen maar miss toch nu

    Dus misschien ben ik er gauw bij, klaat het weten.

    Maar Optie B lijkt me dan ook het beste en dan maak je een soort van competieschema ( wie tegen wie moet etc ) en dan een stand idd. Gwn normale punten en hoeveelwedstrijden gespeeld, doelsaldo kan veel werk worden maar na de wedstrijd posten we de uitslag hier. En als je dan een keer niet kan probeer je wat wedstrijden in te halen en dan staat iedereen op een even aantaal gespeelden wedstrijden en is de stand compleet.
    Dus kan je binnekort een poule maken met mensen die meedoen en dan op data wat wedstijdjes neerzetten.
    Leuk als je dit doet thnx, wordt het overzichtelijk.

  44. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dat is wel een goede oplossing DZA, om de wedstrijd gewoon in te halen. Als iemand 1 week niet kan is het ook geen ramp om de week erna twee wedstrijden te moeten en dus in te halen.

    Mijn andere idee was anders als iemand niet kan automatisch te laten verliezen. Dit is dan een oplossing wanneer iemand de ingehaalde wedstrijd na een of twee weken nog steeds niet heeft gespeeld.

    Als er later mensen bij willen moet nog een eerlijke oplossing voor gevonden worden. Ik zal er ook nog even over nadenken.

  45. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja dat is ook een goed idee, je doet mee of niet, en idd als er later mensen bij willen wordt het moeilijk.
    Eigenlijk moet er een datum zijn dat je daarna niet meer mee mag doen.
    Er zijn er eigenlijk al best wel wat, genoeg voor een leuke competitie.

  46. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja we zijn nu met 12 man. Als iedereen 2 keer tegen elkaar speelt en we spelen 1 keer per week, zijn we al 22 weken verder.

    Mijn voorstel:
    – Aanstaande woensdag deadline inschrijven
    – Volgende week zondag (7 oktober) eerste wedstrijden online
    – Die week daarna (8 t/m 14 oktober) de eerste wedstrijden spelen
    – Zondag 14 oktober de wedstrijden voor de week daarna online, en zo volgen we door.

    – Het wordt dus een competitie (optie B). Dit betekent dat we de officiële puntentelling gebruiken, er elke week 1 wedstrijd is, waarvan de uitslag in dit topic gepost wordt.

    Bijvoorbeeld: Competitieweek 1 speelt VinnieWalker tegen De Zak Aardappelen. Wij spreken via persoonlijke berichten af dat we op 10 oktober om 19.00 de wedstrijd spelen. Ik win glorieus met 7-1 van De Zak Aardappelen en wij posten deze uitslag in dit topic. Wanneer de uitslag bevestigd is door beide partijen zal deze uitslag in de hoofdpost gezet worden en in de competitie tussenstand verwerkt worden.

    Het kan logischerwijze voorkomen dat iemand een week afwezig is of dat het niet lukt om af te spreken. Geen zorgen, mits dit netjes opgelost wordt. Wanneer een van de partijen een week niet kan spelen, wordt de wedstrijd uitgesteld. Het is belangrijk dat dit hier in dit topic gemeld wordt, zodat ik er van op de hoogte ben. Deze wedstrijd kan dan later ingehaald worden (nader door de beide partijen af te spreken).

    In het uiterste geval kunnen we na 6 of na 11 wedstrijden (op een kwart of een helft van de competitie) een week rust nemen en dat de wedstrijden die niet gespeeld zijn ingehaald kunnen worden.

    Wanneer een van de partijen de inhaalwedstrijd verwaarloosd en volledig door eigen schuld niet speelt, krijgt de andere partij de overwinning + 3 doelpunten.

    Wanneer beide partijen op een ongelukkige manier geen tijdstip kunnen vinden, zelfs na een aantal weken uit te stellen en de inhaalweek, dan krijgen beide partijen 1 punt en 1 doelpunt (een 1-1 gelijkspel dus).

    Ik ga de regels later deze week officieel opstellen in dit of een nieuw topic, zodat het overzichtelijk en duidelijk is. Vragen kunnen hier in dit topic of via persoonlijk bericht aan mij gesteld worden.

    Ik ga er vanuit dat elk persoon uit de startpost serieus mee doet aan de competitie en zijn of haar uiterste best gaat doen om elke week een moment te vinden om de wedstrijd te spelen. Als je je eerder aangemeld hebt maar niet mee wil doen, meld het dan nu! Ben je nog niet aangemeld en wil je wél mee doen, meld het dan ook voor woensdag aub!

  47. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Helemaal top, ik denk trouwens dat je alle info in dit Topic moet doen, dan hebben we alles bijeen.
    En hoe zit het met de teams, we kunnen doen 4 of 5 sterren doen en dat je dan mag kiezen?
    Opstelling, Selectie doe je allemaal zelf maar niet teveel aan de spelinstellingen komen.
    Dus nee prima!
    Ik hoop wel dat mensen die zich opgegeven hebben wel vaker op PSX komen en daardoor meedoen/opde hoogte zijn want straks komen er een paar niet bijv. die Nevik is nieuw en heb ik niet meer gezien, zoiets gebeurt wel vaker, netzoals bij het BF3 Toernooi van mij 😉

  48. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dat is mijn angst ook een beetje, dat mensen die niet echt actief zijn veel informatie missen.

    Teams moeten normaliter dicht bij elkaar liggen (dus halve ster bij elkaar) maar specifieke afspraken zijn mogelijk. Als beide partijen een FUT team hebben dat aan elkaar gewaagd is mag je zelf best beslissen om met die teams tegen elkaar te spelen. Maar die regels zet ik nog allemaal in de startpost, dat komt goed.

  49. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Top VinnieWalker.. Hopen dat iedereen inderdaad een beetje wakker blijft en dit blijft volgen zodat iedereen op de hoogte is 🙂
    Misschien een keer een bericht via PSN sturen naar de leden die zich tot nu toe aangemeld hebben om ze op de hoogte te stellen van de laatste info die hier vermeld staat?

    Dat zelf uitkiezen met je tegenstander op welke dag je die week speelt heeft mijn voorkeur. Mijn weken zijn nooit hetzelfde 😉

    Hoe had je zelf gedacht om het overzicht te maken? Wie er spelen en uitslagen etc?
    Misschien kan ik wel helpen om te kijken of er ergens een script is zodat we een soort van overzicht op het internet online kunnen zetten? Of gaat dit wat te ver? 😀

  50. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @KdO_

    Ten eerste je idee om mensen een bericht via PSN te sturen is een erg goed idee.

    Het overzicht wou ik steeds handmatig intypen in eerste instantie. Dat is veel werk maar ik heb in principe geen kennis van scripten dus dat gaat mij niet lukken. Als je een goed script hebt om dit in te vullen en ik kan het als leek begrijpen is het alleen maar mooier, dus kijk maar even.

  51. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ja goed idee volgens mij ben ik met de meeste van jullie al friend op PSN maar anders voeg me toe! Verder Vinnie ik vind je plan helemaal goed en sluit me erbij aan. Ik vind het ook goed om zelf de dag uit te kiezen, en verder heb ik er bijzonder veel zin in! Heb al een hele Fifadag erop zitten en het is weer een heerlijke game.

  52. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ik doe mee! Hoe doen we dat met teams? Loten we of wie het eerst komt …

  53. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Nevik88

    Mijn idee is dat we juist niet met een vast team spelen maar dit in onderling overleg kan gebeuren.
    De enige restrictie waar ik aan denk is dat de beide teams maximaal een halve ster van elkaar af mogen liggen om het zo eerlijk mogelijk te houden.

    Het kan zijn dat er twee mensen tegen elkaar moeten die een bijna even sterk Ultimate Team hebben en graag met die teams tegen elkaar spelen. Dit zou dan mogelijk moeten zijn. De volgende partij speel je tegen iemand die niet aan FUT doet, en dan speel je gewoon met bestaande, nagenoeg gelijke, teams tegen elkaar.

    Als mensen het hier niet mee eens zijn en liever een vast team hebben dan hoor ik het graag. Ik ga deze week een uitgebreide startpost creëren voor de PSX competitie.

  54. 95 XP
    Nevik88's avatar

    @Nevik88

    Mijn idee is dat we juist niet met een vast team spelen maar dit in onderling overleg kan gebeuren.
    De enige restrictie waar ik aan denk is dat de beide teams maximaal een halve ster van elkaar af mogen liggen om het zo eerlijk mogelijk te houden.

    Het kan zijn dat er twee mensen tegen elkaar moeten die een bijna even sterk Ultimate Team hebben en graag met die teams tegen elkaar spelen. Dit zou dan mogelijk moeten zijn. De volgende partij speel je tegen iemand die niet aan FUT doet, en dan speel je gewoon met bestaande, nagenoeg gelijke, teams tegen elkaar.

    Als mensen het hier niet mee eens zijn en liever een vast team hebben dan hoor ik het graag. Ik ga deze week een uitgebreide startpost creëren voor de PSX competitie.

    Klinkt goed, ik ben voor een max rating van 4 sterren, hoe denkt de rest hierover?

  55. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je vindt het idee goed dat de tegenstanders zelf de teams beslissen met een max van 4 sterren bedoel je? Ik zeg geen limiet en dat 5 sterren ook kan.

  56. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Prima, ik ga iig voor Ajax.

  57. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Daar zat ik ook aan te denken bij een 4 sterren cap, maar ik bedoel dat je elke wedstrijdweek een ander team mag zijn, zolang je maar met je tegenstander afspreekt hoe je speelt (FUT teams tegen elkaar of normale teams tegen elkaar) en dat het aantal sterren van de teams maximaal een halve ster verschilt (dus Ajax – Feyenoord is mogelijk).

    Dus week 1 speel ik bijvoorbeeld tegen jou en spelen we Ajax – Ajax.
    Week 2 speel ik tegen de volgende tegenstander en kies ik Chelsea (tegen Real Madrid bijvoorbeeld
    Week 3 speel ik met mijn FUT team van 3 sterren tegen mijn tegenstanders FUT team van 3.5 sterren

  58. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Daar zat ik ook aan te denken bij een 4 sterren cap, maar ik bedoel dat je elke wedstrijdweek een ander team mag zijn, zolang je maar met je tegenstander afspreekt hoe je speelt (FUT teams tegen elkaar of normale teams tegen elkaar) en dat het aantal sterren van de teams maximaal een halve ster verschilt (dus Ajax – Feyenoord is mogelijk).

    Dus week 1 speel ik bijvoorbeeld tegen jou en spelen we Ajax – Ajax.
    Week 2 speel ik tegen de volgende tegenstander en kies ik Chelsea (tegen Real Madrid bijvoorbeeld
    Week 3 speel ik met mijn FUT team van 3 sterren tegen mijn tegenstanders FUT team van 3.5 sterren

    Mijn vaste team is dortmund vnaf fifa10

  59. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ga morgen de regels voor de PSX competitie schrijven en neerzetten + alle PSN’s een persoonlijk bericht via PSN sturen dat de eerste wedstrijden dit weekend online komen te staan!

  60. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    De regels en het volledige speelprogramma staan in de startpost! Ik stuur nu iedereen die meedoet een bericht op PSN als herinnering.

    Hopelijk speelt iedereen actief mee en loopt alles goed.

    Succes en YOU ARE GOING DOWN (6)

  61. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Vandaag de demo, over 15 dagen komt Fifa 13 officieel uit.

    Ik zie bij de clan-sectie dat er een Pro Team was van PSX Sense, deze lijst die ik hier wil creëren gaat om een lijst met met leden van PSX die Fifa 13 online gaan spelen.

    Als we hier een mooie lijst kunnen creëren dan kunnen we vanuit dit topic wedstrijden, toernooien en een eventueel pro-team starten.

    Dus wie heeft er al een pre order staan, of haalt de game snel na de release? Post hier je PSN nickname!

    PSX-Sense nickname —- PSN nickname
    Vinniewalker —– Vinniewalker92
    Frankaro —– Robero50
    Tony —– The_Methadon
    Larssonio —— iMrLurzz
    KdO_ —– KdO_
    Zocalox —– Zocalox
    Tom-Zwolle —- Tom_Zwolle
    CrazyFunkyStyle —- CrazyFunkyStyle
    Nevik88 —– Nevik88
    Robin2000 —– Robin_-e-
    LittleRickk —– Little_Rickk
    MrGreen95 —– MrGreen95

    Edit 1: Toevoeging schema + regels .
    Vandaag is het zover: De start van de PSX-Sense Fifa 13 competitie.
    We hebben op dit moment 12 mensen die meedoen aan de competitie.

    De stemronde die we hebben gehouden gaf aan dat de meesten een competitie wouden dus dat is de keuze geworden. Voor degene die een knock-out toernooi wouden: Er zit na de competitie / poule wedstrijden een knockout fase in.

    Ik heb twee poules gecreëerd van 6 spelers per poule. Elk speler speelt eenmaal tegen de andere 5 spelers uit zijn poule. De eerste en tweede plek gaan door naar de halve finales. De winnaars van de halve finales nemen het tegen elkaar op in de finale. De verliezers van de halve finales spelen voor de derde plek in de troostfinale.

    Toernooiregels
    – Het toernooi begint op maandag 08-10-2012
    – Per direct mogen de tegenstanders van de week van 8 tot 15 oktober een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
    – Na afloop wordt de uitslag door beide partijen in dit topic gepost zodat het bevestigd is. Als er met penalty’s wordt gewonnen meldt dit er dan bij aub.
    – Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
    – Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 2-0.

    Wedstrijdregels
    – Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
    – De teams mogen de spelers tijdens de wedstrijd kiezen. De enige restrictie is dat de teams maximaal een halve ster verschil mogen hebben.
    – Wedstrijden worden gespeeld tot de penalty’s. Er zijn dus geen gelijke spelen mogelijk (ook tijdens de poulewedstrijden).

    Toelatingsregels
    – Het is helaas niet mogelijk om tijdens de competitie in te stappen. Mocht je graag mee willen doen, post dan in dit topic je Playstation Network Nickname en ik voeg je toe aan de lijst voor het hier opvolgende toernooi.

    De tussenstand en speelschema’s poule A
    Team: Gespeeld: Punten: Winst: Verlies: Doelsaldo (Voor / Tegen / Opgeteld)
    Vinniewalker 0 0 0 0 0/0/0
    Tony 0 0 0 0 0/0/0
    KdO_ 0 0 0 0 0/0/0
    Tom-Zwolle 0 0 0 0 0/0/0
    Nevik88 0 0 0 0 0/0/0
    LittleRickk 0 0 0 0 0/0/0

    Week 1
    Vinniewalker – Tony
    KdO_ – Tom-Zwolle
    Nevik88-LittleRickk

    Week 2
    Vinniewalker – KdO_
    Tony – Nevik 88
    Tom-Zwolle – Littlerick

    Week 3
    Vinniewalker – Tom-Zwolle
    Tony – LittleRickk
    KdO_ – Nevik 88

    Week 4
    Vinniewalker – Nevik 88
    KdO_ – LittleRickk
    Tom-Zwolle – Tony

    Week 5
    Vinniewalker – LittleRickk
    KdO_ – Tony
    Tom-Zwolle – Nevik 88

    De tussenstand en speelschema’s poule B
    Team: Gespeeld: Punten: Winst: Verlies: Doelsaldo (Voor / Tegen / Opgeteld)
    Frankaro 0 0 0 0 0/0/0
    Larssonio 0 0 0 0 0/0/0
    Zocalox 0 0 0 0 0/0/0
    CrazyFunkyStyle 0 0 0 0 0/0/0
    Robin2000 0 0 0 0 0/0/0
    MrGreen95 0 0 0 0 0/0/0

    Week 1
    Frankaro – Larssonio
    Zocalox – CrazyFunkyStyle
    Robin2000 – MrGreen95

    Week 2
    Frankaro – Zocalox
    Larssonio – Robin2000
    CrazyFunkyStyle – MrGreen95

    Week 3
    Frankaro – CrazyFunkyStyle
    Zocalox – Robin2000
    Larssonio – MrGreen95

    Week 4
    Frankaro – Robin2000
    Zocalox – MrGreen95
    CrazyFunkyStyle – Larssonio

    Week 5
    Frankaro – MrGreen95
    Zocalox – Larssonio
    CrazyFunkyStyle – Robin2000

    Knockout Fase
    Halve Finales
    Winnaar Poule A – Tweede plaats Poule B
    Winnaar Poule B – Tweede plaats Poule A

    Troostfinale
    Verliezer halve finale 1 – Verliezer halve finale 2

    Finale
    Winnaar halve finale 1 – Winnaar halve finale 2

    top gedaan!!

  62. 75 XP
    KdO_'s avatar

    @VinnieWalker;
    Top gedaan man!
    Hoe doen we het nu betreft de teams? Dit zie ik namelijk niet terug in de startpost.
    Houden we het gewoon op maximaal een halve ster verschil? En dan onderling beslissen welke teams het worden?
    Of gewoon onderling beslissen en niet naar de sterren kijken?

    @Tom_Zwolle;
    Check je PM! 😉

  63. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @VinnieWalker;
    Top gedaan man!
    Hoe doen we het nu betreft de teams? Dit zie ik namelijk niet terug in de startpost.
    Houden we het gewoon op maximaal een halve ster verschil? En dan onderling beslissen welke teams het worden?
    Of gewoon onderling beslissen en niet naar de sterren kijken?

    @Tom_Zwolle;
    Check je PM! 😉

    Mijn idee is zo: Ik speel met Ajax (4 sterren), jij kiest dan een team met een minimum van 3.5 ster en een maximum van 4.5 ster. Dit heb ik toegevoegd om de verschillen klein te houden tussen de teams zodat je skills het belangrijkst zijn en blijven.

  64. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Dat is inderdaad wel het eerlijkst maar dan is de vraag wie mag het eerste kiezen 😉
    Stel jij wil sowieso Ajax maar ik wil graag Arsenal. Daar zit 1 ster verschil in.
    Dat kan nog goed een discussie puntje worden heb ik het idee.. Of zeggen we wie thuis speelt (eerste geselecteerd staat in het wedstrijdschema) mag kiezen? Of heb je hier niet echt rekening mee gehouden?

  65. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Zo ver heb ik er niet rekening mee gehouden, ik verwachtte hier geen grote problemen. Wel een goed punt die je hier noemt. Het nadeel van wat jij noemt (thuisteam beslist) is alleen wat minder omdat ik bijvoorbeeld zelf meestal vooraan sta omdat ik het hele wedstrijdschema zelf uitgepuzzeld heb en dit erg systematisch heb gedaan (en bij poule B uiteindelijk gekopieerd heb).

    Ik ga er van uit dat er geen hele moeilijke discussies komen (denk dat de meesten toch met een 4.5-5 ster team spelen). Mochten er wel problemen komen dan moet er snel een makkelijke oplossing gevonden worden (wanneer er onenigheid is dat niet onderling opgelost wordt dan altijd 4.5 tot 5 sterren bijvoorbeeld).

  66. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Ik wil even het volgende mededelen;

    Sinds gisteren kan ik niet meer een online match spelen. Ik wilde gisteren een aantal keer met mijn Pro Club online spelen maar elke keer als ik door wilde gaan (na het selecteren van mijn home/away kit) dan bleef mijn PS3 hangen.
    Ik heb nog niet geprobeerd of dit ook is bij gewone online matches maar ik ben er bang voor.
    Dus mocht je tegen mij een wedstrijd moeten spelen en ik ben er niet meer dan zal dit het probleem zijn :s

    Ik heb al een beetje gegoogled en ik kom eigenlijk niet verder dan dat sommige mensen hetzelfde probleem hebben.
    http://answers.ea.com/t5/FIFA-13/Fifa-13-Online-Match-Crashes-PS3/td-p/77088

    Het enige wat ik gevonden heb ik dit: http://answers.ea.com/t5/FIFA-13/Why-do-i-get-stuck-on-the-loading-screen-playing-FIFA-13-on-PS3/m-p/68000 maar dat lijkt niet echt mijn probleem te zijn.. Maar ga het natuurlijk wel proberen vanavond dus hou jullie op de hoogte..

    Hoop natuurlijk dat dit snel opgelost word en dat ik gewoon ons toernooitje mee kan spelen maar anders zul je mij moeten schrappen ben ik bang 🙁

    Mocht iemand hier een oplossing voor hebben dan hoor ik het graag!

  67. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Das klote inderdaad. Hopelijk kan je het snel oplossen, had je die early access voor Fifa13?

    Mocht je het pas volgende week kunnen oplossen dan is het, zoals in de startpost aangegeven, geen probleem om een wedstrijd een week uit te stellen. Overleg dit ook even met je tegenstander als je de mogelijkheid hebt.

    In ieder geval succes met het oplossen van je bug.

  68. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Nee niet de early access.. Wel had ik de game 1 dag eerder dan de releasedatum binnen maar dat maakt geen verschil lijkt mij 🙂

    Heb al een bericht aan Tom-Zwolle gestuurd dus dit moet geen probleem worden lijkt mij. We hebben nu afgesproken voor morgenavond dus ik ga sowieso gewoon proberen om de wedstrijd te spelen en misschien lukt het wel gewoon bij een normale wedstrijd i.p.v. een Pro Clubs wedstrijd.

    Ik hou jullie op de hoogte..

  69. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Misschien dat de versie van die EA sports central app die voor de officiële release uitkwam problemen veroorzaakt? Ik heb gelukkig nergens last van maar het is een idee. Succes.

  70. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Ja dit ga ik vanavond even proberen om die app te verwijderen en dan te kijken of het online weer werkt.
    Ik had voorheen ook geen problemen met Fifa maar gisteren was dit in een keer anders.
    Het rare was dat mijn ps3 vast liep maar mijn Pro speler kwam uiteindelijk wel in de game haha.

  71. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    10-10-2012

    KdO_ vs Tom_Zwolle

    Arsenal-Chelsea. 1-2. 🙂

    Waren 2 heerlijke potjes! Goede kansen allebij en vaak lat en paal:P

  72. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Gefeliciteerd, ik voeg de eerste wedstrijd toe in het schema. Hopelijk worden alle wedstrijden gespeeld, anders ga ik kijken als ik het schema kan veranderen voor diegene die wel spelen!

    En mooi dat KdO_ z’n probleem met Fifa online heeft opgelost.

  73. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Mijn probleem is inderdaad opgelost! 🙂 Heb mijn online pass verwijderd van mijn PS3 en opnieuw geinstalleerd en alles werkte weer gelukkig.

    Meteen de wedstrijd tegen Tom gespeeld maar helaas verloren. Was wel heel spannend!
    Eerste wedstrijd was 0-0 en 2de 2-1 voor Tom.
    Hadden friendly’s gedaan en daar zag ik nergens de optie om verlenging of penalty’s te selecteren?? Daarom maar 2 wedstrijden gespeeld 🙂

  74. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Mijn probleem is inderdaad opgelost! 🙂 Heb mijn online pass verwijderd van mijn PS3 en opnieuw geinstalleerd en alles werkte weer gelukkig.

    Meteen de wedstrijd tegen Tom gespeeld maar helaas verloren. Was wel heel spannend!
    Eerste wedstrijd was 0-0 en 2de 2-1 voor Tom.
    Hadden friendly’s gedaan en daar zag ik nergens de optie om verlenging of penalty’s te selecteren?? Daarom maar 2 wedstrijden gespeeld 🙂

    Was een spannende strijd!

  75. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Goede manier om het zo op te lossen inderdaad. Ik heb de scores en uitslag verwerkt in de startpost. Zou eigenlijk moeten kijken als ik het niet netter in een Excel schema kan verwerken en dat in de startpost kopiëren.

  76. 75 XP
    KdO_'s avatar

    @VinnieWalker;
    Ben vanmorgen al even bezig geweest met Excel.. Heb je een bericht gestuurd 😉

    Verder nog een nieuwtje:
    http://www.ea.com/au/football/news/fifa-13-title-update-12
    Er zijn wat updates gedaan gisteren? en vandaag komt er nog een voor Fifa13 ! 🙂

  77. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    @VinnieWalker;
    Ben vanmorgen al even bezig geweest met Excel.. Heb je een bericht gestuurd 😉

    Verder nog een nieuwtje:
    http://www.ea.com/au/football/news/fifa-13-title-update-12
    Er zijn wat updates gedaan gisteren? en vandaag komt er nog een voor Fifa13 ! 🙂

    Is wel beter en overzichterlijker.

    Ja beter toch die update.!

    Ps: een gamemaat van me wil ook graag mee doen met de competitie dus schrijft binnekort vast in voor de volgende ronde

    Hoop wel dat de rest ook hun potjes spelen.

  78. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Misschien die maat van jou als back-up houden Tom?
    Voor als iemand niet meer reageert en dus niet speelt hem als vervanger gebruiken? 🙂

  79. 45 XP
    numvero's avatar

    Vandaag de demo, over 15 dagen komt Fifa 13 officieel uit.

    Ik zie bij de clan-sectie dat er een Pro Team was van PSX Sense, deze lijst die ik hier wil creëren gaat om een lijst met met leden van PSX die Fifa 13 online gaan spelen.

    Als we hier een mooie lijst kunnen creëren dan kunnen we vanuit dit topic wedstrijden, toernooien en een eventueel pro-team starten.

    Dus wie heeft er al een pre order staan, of haalt de game snel na de release? Post hier je PSN nickname!

    PSX-Sense nickname —- PSN nickname
    Vinniewalker —– Vinniewalker92
    Frankaro —– Robero50
    Tony —– The_Methadon
    Larssonio —— iMrLurzz
    KdO_ —– KdO_
    Zocalox —– Zocalox
    Tom-Zwolle —- Tom_Zwolle
    CrazyFunkyStyle —- CrazyFunkyStyle
    Nevik88 —– Nevik88
    Robin2000 —– Robin_-e-
    LittleRickk —– Little_Rickk
    MrGreen95 —– MrGreen95

    Edit 1: Toevoeging schema + regels .
    Vandaag is het zover: De start van de PSX-Sense Fifa 13 competitie.
    We hebben op dit moment 12 mensen die meedoen aan de competitie.

    De stemronde die we hebben gehouden gaf aan dat de meesten een competitie wouden dus dat is de keuze geworden. Voor degene die een knock-out toernooi wouden: Er zit na de competitie / poule wedstrijden een knockout fase in.

    Ik heb twee poules gecreëerd van 6 spelers per poule. Elk speler speelt eenmaal tegen de andere 5 spelers uit zijn poule. De eerste en tweede plek gaan door naar de halve finales. De winnaars van de halve finales nemen het tegen elkaar op in de finale. De verliezers van de halve finales spelen voor de derde plek in de troostfinale.

    Toernooiregels
    – Het toernooi begint op maandag 08-10-2012
    – Per direct mogen de tegenstanders van de week van 8 tot 15 oktober een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
    – Na afloop wordt de uitslag door beide partijen in dit topic gepost zodat het bevestigd is. Als er met penalty’s wordt gewonnen meldt dit er dan bij aub.
    – Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
    – Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 2-0.

    Wedstrijdregels
    – Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
    – De teams mogen de spelers tijdens de wedstrijd kiezen. De enige restrictie is dat de teams maximaal een halve ster verschil mogen hebben.
    – Wedstrijden worden gespeeld tot de penalty’s. Er zijn dus geen gelijke spelen mogelijk (ook tijdens de poulewedstrijden).

    Toelatingsregels
    – Het is helaas niet mogelijk om tijdens de competitie in te stappen. Mocht je graag mee willen doen, post dan in dit topic je Playstation Network Nickname en ik voeg je toe aan de lijst voor het hier opvolgende toernooi.

    De tussenstand en speelschema’s poule A
    Team: Gespeeld: Punten: Winst: Verlies: Doelsaldo (Voor / Tegen / Opgeteld)
    Tom-Zwolle 1 3 1 0 2/1/1
    Vinniewalker 0 0 0 0 0/0/0
    Tony 0 0 0 0 0/0/0
    Nevik88 0 0 0 0 0/0/0
    LittleRickk 0 0 0 0 0/0/0
    KdO_ 1 0 0 1 1/2/-1

    Week 1
    Vinniewalker – Tony
    KdO_ 1 -2 Tom-Zwolle
    Nevik88-LittleRickk

    Week 2
    Vinniewalker – KdO_
    Tony – Nevik 88
    Tom-Zwolle – Littlerick

    Week 3
    Vinniewalker – Tom-Zwolle
    Tony – LittleRickk
    KdO_ – Nevik 88

    Week 4
    Vinniewalker – Nevik 88
    KdO_ – LittleRickk
    Tom-Zwolle – Tony

    Week 5
    Vinniewalker – LittleRickk
    KdO_ – Tony
    Tom-Zwolle – Nevik 88

    De tussenstand en speelschema’s poule B
    Team: Gespeeld: Punten: Winst: Verlies: Doelsaldo (Voor / Tegen / Opgeteld)
    Frankaro 0 0 0 0 0/0/0
    Larssonio 0 0 0 0 0/0/0
    Zocalox 0 0 0 0 0/0/0
    CrazyFunkyStyle 0 0 0 0 0/0/0
    Robin2000 0 0 0 0 0/0/0
    MrGreen95 0 0 0 0 0/0/0

    Week 1
    Frankaro – Larssonio
    Zocalox – CrazyFunkyStyle
    Robin2000 – MrGreen95

    Week 2
    Frankaro – Zocalox
    Larssonio – Robin2000
    CrazyFunkyStyle – MrGreen95

    Week 3
    Frankaro – CrazyFunkyStyle
    Zocalox – Robin2000
    Larssonio – MrGreen95

    Week 4
    Frankaro – Robin2000
    Zocalox – MrGreen95
    CrazyFunkyStyle – Larssonio

    Week 5
    Frankaro – MrGreen95
    Zocalox – Larssonio
    CrazyFunkyStyle – Robin2000

    Knockout Fase
    Halve Finales
    Winnaar Poule A – Tweede plaats Poule B
    Winnaar Poule B – Tweede plaats Poule A

    Troostfinale
    Verliezer halve finale 1 – Verliezer halve finale 2

    Finale
    Winnaar halve finale 1 – Winnaar halve finale 2

    Ik zal alle uitslagen verwerken in deze startpost

    Hennie PSN naam numvero

    Hennie PSN naam numvero

  80. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Numvero, ik houd je achter de hand en voeg je toe op PSN. Het kan zijn dat je deze week al in kan stappen.

    Verder KdO_ knap werk met het excel bestand! Ik ga even kijken hoe ik dit mooi in de startpost krijg, bedankt!

  81. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Daar heb je Hennie wel! Haha

    Hennie PSN naam numvero

    Hennie PSN naam numvero

    Wel nog oefenen want zitten wel goede spelers bij.

    Misschien die maat van jou als back-up houden Tom?
    Voor als iemand niet meer reageert en dus niet speelt hem als vervanger gebruiken? 🙂

    Ja ik denk dat hij (Numvero) wel ertussen kan want geloof niet dat iedereen gaat spele …

    Misschien die maat van jou als back-up houden Tom?
    Voor als iemand niet meer reageert en dus niet speelt hem als vervanger gebruiken? 🙂

    Ja ik denk dat hij (Numvero) wel ertussen kan want geloof niet dat iedereen gaat spele …

  82. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik heb net tegen mrgreen95 gespeeld en 2-0 gewonnen

  83. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Robin2000 gefeliciteerd, ik voeg het toe in het excel schema en ga later deze week het allemaal netjes in de startpost verwerken.

  84. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    ik was helaas duidelijk de mindere, maar het was in ieder geval wel leuk

  85. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Zijn er geen wedstrijden meer gespeeld die gepland stonden?

    Jammer als het hier bij zou blijven..

  86. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik heb wel contact gezocht maar of geen reactie terug of een bericht dat hij niet kon. Ik zal het nog eens proberen vanavond/morgen als hij online is.

  87. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik zou vanavond tegen Tony spelen maar ik heb Tony niet online gezien vanavond.. Het ziet er dus niet echt als een succes uit.

  88. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    dit is echt jammer! Waarom meld je,je dan aan als je toch niet komt opdagen?:S

  89. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Dat wordt gewoon wat wedstrijden inhaal, volgende week is het vakantie. Dan trekt het vast bij.

  90. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dat wordt gewoon wat wedstrijden inhaal, volgende week is het vakantie. Dan trekt het vast bij.

    Laten we het hopen

  91. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    KdO_ Tom-Zwolle Robin2000 Mr Green95 Zocalox Vinniewalker.

    Deze 6 namen willen in ieder geval spelen als ik de afgelopen week bekijk.
    Zocalox heeft geen wedstrijd gespeeld en ik ook niet.
    Ik heb het idee dat Tony wel wil spelen maar vanwege omstandigheden gisteravond niet online kon komen.

    Mijn idee is nu:
    We zijn met zijn zessen en kunnen dus een poule van 6 maken.
    Als Tony wel wil spelen, kunnen we Numvero vragen als hij nu al wil instappen.
    Dan zijn we met 8 spelers en kunnen we 1 toernooi van 8 of 2 poules van 4 starten.

    Ik zeg, we kijken deze week even hoe het loopt, probeer contact te zoeken met je tegenstander van deze week én met je tegenstander van vorige week als je nog geen wedstrijd hebt gespeeld. We kijken dan halverwege deze week wie er serieus mee spelen en dan veranderen we de poules dan. Alle uitslagen die tot nu toe bekend zijn kunnen hopelijk blijven staan en dan plannen we het dan met de actieve spelers opnieuw.

    Voor of tegenstanders, ik hoor het graag.

  92. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    KdO_ Tom-Zwolle Robin2000 Mr Green95 Zocalox Vinniewalker.

    Deze 6 namen willen in ieder geval spelen als ik de afgelopen week bekijk.
    Zocalox heeft geen wedstrijd gespeeld en ik ook niet.
    Ik heb het idee dat Tony wel wil spelen maar vanwege omstandigheden gisteravond niet online kon komen.

    Mijn idee is nu:

    We zijn met zijn zessen en kunnen dus een poule van 6 maken.
    Als Tony wel wil spelen, kunnen we Numvero vragen als hij nu al wil instappen.
    Dan zijn we met 8 spelers en kunnen we 1 toernooi van 8 of 2 poules van 4 starten.

    Ik zeg, we kijken deze week even hoe het loopt, probeer contact te zoeken met je tegenstander van deze week én met je tegenstander van vorige week als je nog geen wedstrijd hebt gespeeld. We kijken dan halverwege deze week wie er serieus mee spelen en dan veranderen we de poules dan. Alle uitslagen die tot nu toe bekend zijn kunnen hopelijk blijven staan en dan plannen we het dan met de actieve spelers opnieuw.

    Voor of tegenstanders, ik hoor het graag.

    Numvero kan gelijk instappen

  93. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Voor of tegenstanders, ik hoor het graag.

    Ik ben voor! Maakt met niet uit hoe of wat als we maar kunnen spelen 😀

  94. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    KdO_ Tom-Zwolle Robin2000 Mr Green95 Zocalox Vinniewalker.

    Deze 6 namen willen in ieder geval spelen als ik de afgelopen week bekijk.
    Zocalox heeft geen wedstrijd gespeeld en ik ook niet.
    Ik heb het idee dat Tony wel wil spelen maar vanwege omstandigheden gisteravond niet online kon komen.

    Mijn idee is nu:
    We zijn met zijn zessen en kunnen dus een poule van 6 maken.
    Als Tony wel wil spelen, kunnen we Numvero vragen als hij nu al wil instappen.
    Dan zijn we met 8 spelers en kunnen we 1 toernooi van 8 of 2 poules van 4 starten.

    Ik zeg, we kijken deze week even hoe het loopt, probeer contact te zoeken met je tegenstander van deze week én met je tegenstander van vorige week als je nog geen wedstrijd hebt gespeeld. We kijken dan halverwege deze week wie er serieus mee spelen en dan veranderen we de poules dan. Alle uitslagen die tot nu toe bekend zijn kunnen hopelijk blijven staan en dan plannen we het dan met de actieve spelers opnieuw.

    Voor of tegenstanders, ik hoor het graag.

    Ik ben uiteraard ook voor!

    Net zoals Koen wil ik ook spelen!:P:)

  95. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ik heb nog geen reactie van Little Rickk. Mocht je hier op het forum zitten wanneer kun jij?

  96. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    KdO_ Tom-Zwolle Robin2000 Mr Green95 Zocalox Vinniewalker had ik al staan, Nevik88 wil dus ook nog steeds spelen en Numvero kan ook mee spelen.

    Dat maakt momenteel 8 spelers die serieus een toernooitje willen spelen dus ik stel voor dat ik het opnieuw plan vanaf aankomende zondag. Mensen die zeker weten dat ze in de komende weken wedstrijden willen spelen kunnen zich alsnog bij mij / in dit topic melden. Wedstrijden die nu gespeeld zijn kunnen dan helaas niet tellen voor het volgende toernooi.

    Iedereen het hier mee eens?

  97. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Prima Vincent.

    Wil dit ook zeggen dat onze wedstrijd van vanavond uitgesteld word? 🙂

  98. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Als het aan mij ligt spelen we even een vriendschappelijke wedstrijd, redt je 7 uur nog?

  99. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Als het aan mij ligt spelen we even een vriendschappelijke wedstrijd, redt je 7 uur nog?

    Dat is ook goed 😀 Misschien ben ik zelfs een half uurtje eerder.. Je ziet me wel online komen 😉

  100. 197 XP
    robin2000's avatar

    wil er dan iemand deze week nig voor de lol aalvast tege mij spele