Forum

Topic: [OOT] Fifa 13 (+ Lijst met PSX Sense leden die Fifa 13 online gaan spelen)

Anoniem's avatar

Vandaag de demo, over 15 dagen komt Fifa 13 officieel uit.

Ik zie bij de clan-sectie dat er een Pro Team was van PSX Sense, deze lijst die ik hier wil creëren gaat om een lijst met met leden van PSX die Fifa 13 online gaan spelen.

Als we hier een mooie lijst kunnen creëren dan kunnen we vanuit dit topic wedstrijden, toernooien en een eventueel pro-team starten.

Dus wie heeft er al een pre order staan, of haalt de game snel na de release? Post hier je PSN nickname!

PSX-Sense nickname —- PSN nickname
Vinniewalker —– Vinniewalker92
Frankaro —– Robero50
Tony —– The_Methadon
Larssonio —— iMrLurzz
KdO_ —– KdO_
Zocalox —– Zocalox
Tom-Zwolle —- Tom_Zwolle
CrazyFunkyStyle —- CrazyFunkyStyle
Nevik88 —– Nevik88
Robin2000 —– Robin_-e-
LittleRickk —– Little_Rickk
MrGreen95 —– MrGreen95

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

172 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Invite me maar als ik online op Fifa + PSN ben!

  2. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    wil er dan iemand deze week nig voor de lol aalvast tege mij spele

    Tom_Zwolle psn;) kunnen ook wel vaker tegen elkaar spelen

    KdO_ Tom-Zwolle Robin2000 Mr Green95 Zocalox Vinniewalker had ik al staan, Nevik88 wil dus ook nog steeds spelen en Numvero kan ook mee spelen.

    Dat maakt momenteel 8 spelers die serieus een toernooitje willen spelen dus ik stel voor dat ik het opnieuw plan vanaf aankomende zondag. Mensen die zeker weten dat ze in de komende weken wedstrijden willen spelen kunnen zich alsnog bij mij / in dit topic melden. Wedstrijden die nu gespeeld zijn kunnen dan helaas niet tellen voor het volgende toernooi.

    Iedereen het hier mee eens?

    Helemaal goed;)

    Krijg jij nog een kans Koen:P

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ben met 4-1 ingemaakt door KdO_ / Koen :p.

    Ik moet nog een boel gaan oefenen blijkt wel hehe

  4. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik ben met 4-1 ingemaakt door KdO_ / Koen :p.

    Ik moet nog een boel gaan oefenen blijkt wel hehe

    ik wil ook wel x tege jou;):P

  5. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Verwacht ook niet teveel van mij hoor 😛 vollop verdedigen en dan gaan counteren 🙂

  6. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Als iemand tegen mij een oefenpotje wil zie ik de uitnodiging wel verschijnen.

  7. 197 XP
    robin2000's avatar

    misschienkunne we een psx sense profclub maken als er behoefte aan is

  8. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Op het moment heb ik al een eigen club met 9 leden.. En een 2de club joinen gaat geloof ik niet 🙂

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    misschienkunne we een psx sense profclub maken als er behoefte aan is

    Ja kan maar ik heb ook een eigen club waar ik niet veel mee doe want doe veel carriere en FUT

  10. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik heb geen flauw benul wat het inhoud het wat de bedoeling van zo’n profclub is.

  11. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb geen flauw benul wat het inhoud het wat de bedoeling van zo’n profclub is.

    ik vind het ook niet super ofzo hoor.. je maakt gewoon een eigen profclub aan Naam/Tenue en je vraagt wat vrienden of bekenden bij je club en dan kun je met je eigen profspeler samen met je maten online potjes spelen;) Ik heb het in alle Fifa bijna nooit gedaan.

  12. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik speel het ookniet super veel maar et kan miss wel lache zijn om soms te doen

  13. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    zit nu in 2de seizoen van carriere , maar nu is men wedstrijdbal bij sommige wedstrijden ontzichtbaar
    Wie heeft dit nog meer en hoe dit oplossen?

  14. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @IsayMiddel
    Geen idee, gebeurt dit pas sinds de nieuwe update?

    Voor iedereen die mee doet aan het toernooi
    Ik wou het Excel schema dat KdO_ had gemaakt gaan gebruiken om twee nieuwe poules van 4 spelers per stuk te maken maar helaas gaat het aanpassen niet zo makkelijk. Ik stuur KdO_ een bericht als hij mij kan uitleggen hoe dit werkt, zodra ik antwoord heb post ik het nieuwe schema direct online.

    KdO_ Tom-Zwolle Robin2000 Mr Green95 Zocalox Vinniewalker Nevik88 Numvero.
    Deze namen heb ik momenteel staan voor het toernooi en ik hoop dat deze 8 nog steeds mee willen doen wanneer het nieuwe schema deze week eindelijk online komt.

    Ik was van plan om dus 2 poules van 4 te doen en het principe precies hetzelfde te houden.
    Wat we nu misschien beter kunnen doen is een grote poule van 8 teams te maken. Speelt iedereen 7 wedstrijden en dan kijken we dan wie de winnaar is.

    Wat vinden jullie?

  15. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    @IsayMiddel
    Geen idee, gebeurt dit pas sinds de nieuwe update?

    Voor iedereen die mee doet aan het toernooi
    Ik wou het Excel schema dat KdO_ had gemaakt gaan gebruiken om twee nieuwe poules van 4 spelers per stuk te maken maar helaas gaat het aanpassen niet zo makkelijk. Ik stuur KdO_ een bericht als hij mij kan uitleggen hoe dit werkt, zodra ik antwoord heb post ik het nieuwe schema direct online.

    KdO_ Tom-Zwolle Robin2000 Mr Green95 Zocalox Vinniewalker Nevik88 Numvero.
    Deze namen heb ik momenteel staan voor het toernooi en ik hoop dat deze 8 nog steeds mee willen doen wanneer het nieuwe schema deze week eindelijk online komt.

    Ik was van plan om dus 2 poules van 4 te doen en het principe precies hetzelfde te houden.
    Wat we nu misschien beter kunnen doen is een grote poule van 8 teams te maken. Speelt iedereen 7 wedstrijden en dan kijken we dan wie de winnaar is.

    Wat vinden jullie?

    Goed idee ik ben van de partij en hoop dat het nu allemaal goed gaat;)

    Ps: Kun je niet beter even een nieuw topic maken in dit forum??
    bijv: PSX FIFA 13 TOERNOOI?

  16. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Slim plan inderdaad, erg overzichtelijk is het niet meer. Wat zeg je, twee poules van 4 of een competitie van 8?

  17. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Slim plan inderdaad, erg overzichtelijk is het niet meer. Wat zeg je, twee poules van 4 of een competitie van 8?

    Competitie van 8

    En dan gewoon 2x tegen elkaar uit en thuis.

  18. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Competitie van 8

    En dan gewoon 2x tegen elkaar uit en thuis.

    Dat laatste dacht ik ook al aan, het enige nadeel is dat er niemand kan later in kan stappen.
    Maar als alle 8 spelers serieus willen spelen dan hebben we wel 14 weken lang een leuke competitie hier aan de gang.

    Hopelijk zijn de andere 6 spelers het hier mee eens, dan beginnen we aan de competitie.

  19. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik ben et er mee eens

  20. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ook:)

  21. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dat laatste dacht ik ook al aan, het enige nadeel is dat er niemand kan later in kan stappen.
    Maar als alle 8 spelers serieus willen spelen dan hebben we wel 14 weken lang een leuke competitie hier aan de gang.

    Hopelijk zijn de andere 6 spelers het hier mee eens, dan beginnen we aan de competitie.

    We beginnen gewoon met deze 8 aan de competitie en dan 2x tegen elkaar maar dan wel volgende weeek bijv tegen jou thuis en over paar weken dan uit. En als er iemand later bij wil dan moet diegene gewoon wachten tot deze comp is afgelopen.. En het is leuk omdat iedereen voor die NR 1 plek gaat:):P

  22. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Leuk, vaste teams of dat niet?

  23. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Nevik88

    Lijkt me wel het beste als we een serieuze competitie willen spelen, iedereen het daar mee eens?

  24. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ja vindt ik ook maakt mij niet uit al moet ik met VVV-Venlo, heb ik ook niets te verliezen haha 😉

  25. 197 XP
    robin2000's avatar

    zullen we dan 4 of 5 sterren teams kiezen want het lijkt me wel et eerlijkst als we gelijke teams hebben.
    Of we kunnen ook met ultimate teams gaan

  26. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je hebt ook een gamemodus waarbij alle spelers op 85 worden gezet, weet zo snel de naam niet. Kunnen we daar niet de potjes spelen? Dan is Ajax 5 ster maar ook VVV-Venlo 5 ster :p

  27. 197 XP
    robin2000's avatar

    Je hebt ook een gamemodus waarbij alle spelers op 85 worden gezet, weet zo snel de naam niet. Kunnen we daar niet de potjes spelen? Dan is Ajax 5 ster maar ook VVV-Venlo 5 ster :p

    volgens mij kan je dat niet tege vriende

  28. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dat is jammer, dan moeten we het inderdaad bij 4.5 tot 5 ster houden ongeveer.

  29. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Je hebt ook een gamemodus waarbij alle spelers op 85 worden gezet, weet zo snel de naam niet. Kunnen we daar niet de potjes spelen? Dan is Ajax 5 ster maar ook VVV-Venlo 5 ster :p

    interactieve world cup ofzo.. Weet ook nie of je dat tegen vrienden kan maar zou wel ideaal zijn:)

    zullen we dan 4 of 5 sterren teams kiezen want het lijkt me wel et eerlijkst als we gelijke teams hebben.
    Of we kunnen ook met ultimate teams gaan

    gewoon met minimaal 4 sterren dat lijkt mij het handigst

  30. 197 XP
    robin2000's avatar

    interactieve world cup ofzo.. Weet ook nie of je dat tegen vrienden kan maar zou wel ideaal zijn:)

    gewoon met minimaal 4 sterren dat lijkt mij het handigst

    oke dan ben ik dortmund 😛

  31. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    oke dan ben ik dortmund 😛

    Ik PEC Zwolle haha nee Schalke of Chelsea

  32. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Tom-Zwolle
    Kies jij Schalke? Neem ik Chelsea :p

  33. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    @Tom-Zwolle
    Kies jij Schalke? Neem ik Chelsea :p

    Haha ben er nog niet over uit. Ik speel weinig online seizoenen dus en als ik speel dan met PEC.. Doe carriere en fut

    Anders maak je even nieuw topic aan Vinnie

  34. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Alex Oxlade-Chamberlain is echt verbazingwekkend goed. Hij kost haast niks en is nog maar 19 jaartjes jong…
    Heb ‘m met Manager mode gekocht, goede aanwinst, zelfs voor Manchester United!

  35. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ik ben wel Ajax, leuk voor de competitie een underdog :).

  36. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Tom-Zwolle
    Doe ik vanavond, hopelijk komt KdO_ online en kan hij me wat advies geven over het mooie Excel schema dat hij eerder had verzonden! Dan kan ik het topic in een keer volledig ingevuld online zetten, nogmaals de 7 spelers naast mij een PSN bericht sturen en dan beginnen we vanaf aankomende week.

  37. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Hier ben ik! 😀 check je PM!

  38. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Wanneer word alles bekend??

  39. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Schema en nieuw topic zijn voor zondagavond klaar.

  40. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Schema en nieuw topic zijn voor zondagavond klaar.

    oke mooi heb er zin in..

    Ik zal straks wel minder online zijn omdat mn vriendin elk moment kan bevallen van ons 2de kindje:)

    binnen nu en 2 weken sowieso.. Maar paar wedstrijdjes spelen lukt zeker wel haha!:)

  41. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mooi man, alvast gefeliciteerd!

    Eén wedstrijd per week is de bedoeling, regels gelden hetzelfde als dat bij het oorspronkelijke toernooi de bedoeling was.
    Komt een week je minder goed uit dan verzet je de wedstrijd een week, geen probleem.

  42. 197 XP
    robin2000's avatar

    oke mooi heb er zin in..

    Ik zal straks wel minder online zijn omdat mn vriendin elk moment kan bevallen van ons 2de kindje:)

    binnen nu en 2 weken sowieso.. Maar paar wedstrijdjes spelen lukt zeker wel haha!:)

    gefeliciteerd alvast

  43. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    gefeliciteerd alvast

    thnx;)

  44. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    De competitie met bijbehorend forumtopic staat online!

  45. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mooi gedaan Vinniewalker, jammer dat ik te laat was met inschrijven, succes allen!

  46. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    servers eruit ofzo? kan niet inloggen op de EA servers

  47. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    servers eruit ofzo? kan niet inloggen op de EA servers

    Klopt, ik werd eruit uitgekickt toen ik FUT online deed..

    Hier geven meer mensen het aan.. http://forum.ea.com/uk/posts/list/2046177.page

  48. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Mooi gedaan Vinniewalker, jammer dat ik te laat was met inschrijven, succes allen!

    Bedankt;) Tot de volgende ronde dan?

  49. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik speel ook FIFA 13,, meer grotendeels de carriere modus omdat ik dat gewoon gruwelijk vet vind 😛 Eerlijk gezegt ook nog nooit echt een potje online gespeeld in FIFA 😛

    PSN: Dutch-StYloZz

  50. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    nog steeds de servers offline 0.-

  51. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Bedankt;) Tot de volgende ronde dan?

    Zekers! 🙂

  52. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik begin nu echt zwaar geiriteerd te raken..
    Elke game waar ik ze totaal afmaak leaven ze, en wat krijg ik? Niks geen punten in seizoenen, maar zodra ik zelf leave wel.

    Waar slaat dit op, meer mensen last van? :disgust1:

  53. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik begin nu echt zwaar geiriteerd te raken..
    Elke game waar ik ze totaal afmaak leaven ze, en wat krijg ik? Niks geen punten in seizoenen, maar zodra ik zelf leave wel.

    Waar slaat dit op, meer mensen last van? :disgust1:

    ik speel eigelijk alleen maar Carriere (manager) maar heb wellis Seizoenen gedaan en hetzelfde als jou gehad.. 4 of 5-0 voor en bam weg gaan ze en krijg niks:S

  54. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    FouadtjuhMaster —- fouadtjuh1997

  55. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Spelen er nog veel mensen dit spel dagelijks?
    Zoja, is het dan niet leuk om een topic te maken om elkaar uit te dagen?
    Of een soort van “nooit stopgaande ranglijst”
    Het lijkt mij wel vet, ik heb het wel is vaker gezien op andere site’s, maar dit is een totaal andere aanpak dan een normaal toernooitje, namelijk een ranglijst.
    Mochten er meer dan 7 leden interesse hebben, dan zou ik evt. wel een topic willen aanmaken en de gegevens constant refreshen.

    Voorbeeld;

    Rang #1 – Player 1 – Wins: 22 – Lose: 4 – Longest winstreak: 3
    Rang #2 – Player 2 – Wins: 17 – Lose: 2 – Longest winstreak: 5
    Rang #3 – Player 3 – Wins: 15 – Lose: 6
    Rang #4 – Player 4 – Wins:
    Rang #5 – Player 5

    Hoor van jullie!

  56. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    yo man!

    Ja ik baal er een beetje van dat die anderen niks meer van zich laten horen want was wel leuke competitie!

    Ik speel wel regelmatig fifa(Carriere) en ik wil wel een toernooitje ofzo doen (wederom:P)

    Zat zelf laatst ook de te denken om ook gewoon helemaal nieuw topic enzo aan te maken.

    anders maak je nu gewoon nieuw topic aan?? en dan echt alleen mensen die wel serieus meedoen!
    Hoor het wel van je;)

  57. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik wil ook wel meedoen bij dit team? Lijkt me leuk om niet in een compleet random team te zitten ;).
    nWo_Spike is mijn PSN

  58. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    anders maak je nu gewoon nieuw topic aan?? en dan echt alleen mensen die wel serieus meedoen!
    Hoor het wel van jeClick here to enlarge

    Dat zou wel kunnen, maar ik wou eerst hier horen hoe mensen erover denken voordat ik weer overbodig een nieuw topic begin.

    Ik wil ook wel meedoen bij dit team? Lijkt me leuk om niet in een compleet random team te zitten ;).
    nWo_Spike is mijn PSN

    Prima, misschien word het dan nog wel écht wat :p

  59. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik doe ook wel mee

    Psn: meess8

  60. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik doe ook wel mee

    Psn: meess8

    top;)

  61. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik doe ook wel mee

    Psn: meess8

    Nice! Nog meer mensen?

  62. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Iemand die nu ff gaat spelen? Voeg me ff toe, wil wel ff een potje spelen met iemand

  63. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja hoor, voeg me maar toe; xZaze-

  64. 2 XP
    Luccool12's avatar

    Hee jongens ik heb een heel goe team maar mijn muntjes zijn op en moet nog een speler kopen en contracten kopen wil iemand lenen ik betaal je 3 keer zoveel terug

    Kribbelt ouzo ik kom over een minuut oké?

    Xzaze- ik voeg je nu toe ik ben thunderchief je ziet zo wel

    Ja hoor, voeg me maar toe; xZaze-

    Ik heb je toegevoegd voeg je mij ook toe

  65. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Xzaze- ik voeg je nu toe ik ben thunderchief je ziet zo wel

    Jij bent dat dus xD, dacht al.
    Is goed 🙂

  66. EASFC's avatar

    We have created a hack on FIFA 13 ultimate team. You can receive free players. It’s not been patched by EA yet. So TRY IT NOW! – http://fifa13futhack1.yolasite.com/

  67. 95 XP
    wes786's avatar

    Voeg mij ook maar toe. 🙂

    i4KlassiX

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  68. 2 XP
    Luccool12's avatar

    Jongens wie van jullie wil mij muntjes lenen want ik heb neymar gekocht en nog andere spelers maar heb twee spelers niet en ik moet ff geld hebben als je me leent krijg je zondag 10 k van mij extra terug geef je ps acc

  69. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb net heel mijn voetbalteam nagemaakt op FIFA in Creation Centre, echt tof om mee te spelen! Alleen zijn ze nu een beetje overpowered (iedereen alles 99), dus als ik tijd heb moet ik daar eens allemaal naar kijken. Veel tijd in gestopt, maar was het zeker waard!

    Oh, en als je eens een potje FIFA wil spelen: PSN = TheMick1.

  70. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik zal hier mijn PSN ook maar is even droppen voor gasten die zin hebben een keer een potje fifa te knallen: E-man_18

    F in de uitnodiging zetten dat je van psx bent,dan weet ik dat!

  71. 10 XP
    JvD's avatar

    Beter laat dan nooit.

    JvD – TheGaminDutchman