Forum

Topic: Borderlands 2 speler gezocht (Youtube let’s play)

Anoniem's avatar

Hey iedereen,

Ik ga met een vriend bij release een Borderlands 2 let’s play starten, maar we zijn op het moment nog op zoek naar een 3e speler die als Maya, Axton of Salvador wil spelen. Dit wordt onze eerste HD PS3 let’s play.

De vereisten zijn:
-BL2 op ps3 gepreorderd hebben natuurlijk 😀
-’s Avonds kunnen spelen, meestal beginnen we na het eten
-Computer/laptop met Ventrilo en Steam geïnstalleerd in de buurt van je PS3 hebben (vent gebruiken we voor voicechat)
-Let’s play account apart houden als je in je eentje gaat spelen, het is niet fijn als een van ons 100 levels voorloopt op de rest

Videos zullen geupload worden op het kanaal van onze clan (K!PTeam):
http://www.youtube.com/user/kipteamproductions?feature=mhee
We zijn niet bekend of zo, doen dit gewoon voor de lol ^^

Een let’s play waar we op het moment mee bezig zijn, of eigenlijk K!Play zoals wij ze noemen (Dead Island PC episode 1):

Nog een voorbeeld (Saints Row 2 PS3 episode 33, gemaakt voordat ik m’n PVR had)

Laat hier een berichtje achter of stuur me een PB’tje als je geïnteresseerd bent 😀
Vragen? Stel ze maar. Voor het geval je het je afvraagt: ik ben 17, m’n maat momenteel 16.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wat is de bedoeling precies? Een X aantal avonden per week van 19.00-24.00 borderlands 2 spelen en opnemen tot de game is uitgespeeld?

  2. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Wat is de bedoeling precies? Een X aantal avonden per week van 19.00-24.00 borderlands 2 spelen en opnemen tot de game is uitgespeeld?

    Yep, over precieze tijden&dagen moeten we nog afspraken maken natuurlijk 😉

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Yep, over precieze tijden&dagen moeten we nog afspraken maken natuurlijk 😉

    Ik heb een druk studieschema maar moet wel een aantal avonden per week BL2 Co-op kunnen uitspelen. Laptop staat naast m’n TV voor Ventrilo. Enige vraag; Waarom steam?

    Als we van te avonden afspreken dan kan ik vast meedoen als je me kan gebruiken.
    Ik heb Borderlands 1 pas sinds kort maar nu bijna uitgespeeld en ik vind het een erg vette game.

  4. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik heb een druk studieschema maar moet wel een aantal avonden per week BL2 Co-op kunnen uitspelen. Laptop staat naast m’n TV voor Ventrilo. Enige vraag; Waarom steam?

    Als we van te avonden afspreken dan kan ik vast meedoen als je me kan gebruiken.
    Ik heb Borderlands 1 pas sinds kort maar nu bijna uitgespeeld en ik vind het een erg vette game.

    Hoeft niet per se steam te zijn eigenlijk, als je geen account hebt kan het ook via msn of zo. Met Steam is het makkelijker praten voor als we in game zitten op PC, dus dat is eigenlijk ons hoofd-chatprog. ^^

    Wat stel je voor?

  5. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oke, ik speel Borderlands dus wel op de PS3 hé?

    Ik wil graag meedoen als het het doel is om:
    РBorderlands 2 (minimaal wellicht) ̩̩n keer, volledig gezamenlijk, co-op uit te spelen.
    – We meerdere avonden in de week gaan spelen, maar we met het maken van de planning een beetje rekening kunnen houden met in ieder geval mijn schooltijden (en verplichtingen die jullie eventueel ’s avonds hebben logischerwijze).

    Dan speel ik graag mee als één van die drie characters. Ik zal de classes nog even goed bekijken (ik denk dat het Axton wordt) en dan moeten we binnenkort maar eens overleggen. Volgende week komt de game al uit 🙂

  6. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Klopt, we spelen op PS3. Ik bedoelde meer dat we steam gebruiken voor als we op pc andere games aan het spelen zijn. Maar goed is dus niet nodig als dat niet gaat of zo 🙂

    -Doel is inderdaad om BL2 1 keer uit te spelen
    -We gaan proberen zo veel mogelijk avonden per week te spelen, we hebben zelf ook school (en sport op sommige dagen).
    -Ik wil als Salvador of Axton spelen, heb geen voorkeur. Vandaar dat ik ze beiden open laat 😀
    -Die vriend van me wil erg graag als zer0 spelen

    Is er ergens waar ik je al vast op kan adden? PSN/steam/msn? Dan laat ik het ook aan m’n maat weten.

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    PSN: VinnieWalker92
    Ik heb nog wel een steam account, ik zal even zien want ik game amper meer op m’n PC. IK heb ook wel MSN maar dat gebruik ik bijna nooit meer en ik verwacht dat, wanneer jullie op PC gamen, Steam makkelijker is.

    We hebben snel ff contact via Steam / MSN en dan overleggen we over tijden + dagen en characters ok?

  8. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    PSN: VinnieWalker92
    Ik heb nog wel een steam account, ik zal even zien want ik game amper meer op m’n PC. IK heb ook wel MSN maar dat gebruik ik bijna nooit meer en ik verwacht dat, wanneer jullie op PC gamen, Steam makkelijker is.

    We hebben snel ff contact via Steam / MSN en dan overleggen we over tijden + dagen en characters ok?

    Ik heb m’n steam account gevonden: Vincentadema

    Heb je geadd op beide (steam/psn) 😉
    Als je nog een 4e persoon hebt die graag mee wilt doen of zo mag dat natuurlijk, 3 leek ons het best om makkelijk tijden af te kunnen spreken.

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mooi man, ik kijk er naar uit.

    Ik heb alleen een ingebouwde mic op m’n laptop nu (en wel een headset op PS3).
    Wil je Ventrilo gebruiken omdat op te nemen icm. beeld van de ps3 ofzo?

    En heb of host je zelf een Ventrilo server?

  10. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Vent is lekker makkelijk opnemen omdat ik dan ook meteen m’n eigen mic meepak + het volume is voor we beginnen simpel af te stellen (zodat we allemaal ongeveer even hard klinken). Bij het editen is het daarna weer makkelijk om het volume van alle stemmen samen aan te passen aan dat van de game, omdat het vent bestandje apart opgeslagen is van de video.
    Ben bovendien inmiddels van de ps3 gewend dat de voicechat best vaak faalt bij de release van nieuwe games, maar das een andere zaak ^^

    Aan de andere kant, als de voicechat bij BL2 gewoon werkt kan je ook prima je ps3 mic gebruiken als je dat fijner vind, kan me voorstellen dat je niet urenlang BL2 wil spelen met je laptop op schoot om te kunnen praten. Dan moeten we alleen wel ff voor we beginnen m’n ps3 geluid en je mic op elkaar af proberen te stemmen 😉

    We hebben idd een eigen vent:
    Host: eurovent1.gameservers.com
    Port: 4235

    Heb er ook zin in! 😀

  11. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Lijkt me wel leuk, speel sowieso als Gaige of Maya. Maja heb al een vast teampje! Veel succes/plezier iig!

  12. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Lijkt me wel leuk, speel sowieso als Gaige of Maya. Maja heb al een vast teampje! Veel succes/plezier iig!

    Hetzelfde! 😀

  13. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ep. 1 is up 😀

    http://www.youtube.com/watch?v=v2alZkPvJoQ&list=UU_79SVyAu0ciKpfqT3bhdAA&index=1&feature=plcp