Forum

Topic: Battlefield 3 update (6.0)

Anoniem's avatar

Hey guys,
Ik wou na een poosje weer is bf3 spelen en hij moest dus updaten naar als ik het goed heb 6.0, nou heb ik een redelijke verbinding en andere updates of demos downloaden is geen probleem en duurt niet al te lang.

Maar nu zie ik staan dat het 700 minuten gaat duren!! Hebben meer mensen hier last van (gehad)? Ik ben niet van plan om m’n ps3 zolang aan te laten staan.

Thx!
Ralf

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Er stond hier kort geleden een nieuwsbericht dat sinds de meest recente update van de PS3 firmware iedereen last heeft van enorm trage downloads. Volgens mij is er momenteel nog geen oplossing en moeten we wachten tot Sony met een oplossing komt. Volg het nieuws hier wat op de voorpagina / forum want wanneer er een oplossing is zal het hier snel gepost worden.

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Idd wat VinnieWalker zegt. Je bent niet de enigste. Fifa 13 Demo duurde 11 uur bij mij. Enigste wat je kan doen is ff afwachten!

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik moet die ook nog downloaden 🙁

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Idd wat VinnieWalker zegt. Je bent niet de enigste. Fifa 13 Demo duurde 11 uur bij mij. Enigste wat je kan doen is ff afwachten!

    Humor! Ik deed er 11 minuten over + installeren.. Leve 100mb/s up/down! ^^

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Humor! Ik deed er 11 minuten over + installeren.. Leve 100mb/s up/down! ^^

    Heeft niet zoveel te maken met je up/down, de bottleneck ligt bij het PSN.

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik moet zeggen dat ik nog geen last heb gehad van trage downloads. Zelfs infamous (15GB) deed die bij mij met minimaal 1,5 tot 2mb per seconde (normale snelheid wat ik haal).

  7. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Inderdaad, bij alle downloads van updates moet ik ontzettend lang wachten terwijl dit normaliter niet langer dan een kwartier is.