Forum

Topic: TK: Ps3 games & PSP

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

Ik had ooit een account op psfocus.nl maar toen ik dat intikte redirecte die hier naar toe. Dus ik ben niet helemaal nieuw. Omdat ik nu een arme student ben en toch niet zoveel meer game heb ik besloten een aantal van mijn games te verkopen. De meeste zijn al best wel oud, dus weet niet of er nog vraag naar is, maar ze zijn in ieder geval allemaal nog in perfecte staat met doosje boekje, geen krassen etc. Het mag allemaal voor een redelijk lage prijs weg, dus doe maar bieden. Je kan het ophalen in Bemmel(in de buurt van Nijmegen) of in Utrecht(alleen doordeweeks) of ik kan het opsturen.

Fifa 10
Fallout 3
Call of Duty: Modern Warfare 2
Race driver: Grid
Oblivion: Game of the Year edition
LittleBigPlanet
SoulCalibur IV
Resistance: Fall of Man
Killzone 2
Motorstorm
BioShock
Assassin’s Creed
Heb ook nog de originele God of War 1 & 2 voor de playstation 2, als iemand nostalgisch wil doen of games spaart.

Ik heb ook nog een gemodde PSP-2000 met één 4 gb geheugenkaart en één 2 gb geheugenkaart + patapon(originele game). + een extra batterij. Alleen het klepje van de batterij mist bij de PSP. Dit mag in een pakketje weg.

De andere games trouwens ook bij een goed bod. Ruilaanboden hoef ik niet, ik wil alleen geld.

Hopelijk kan ik iemand hier blij mee maken, en diegene mij ook!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.