Forum

Topic: hoe moet ik demo op cd doen? van playstation 3

Anoniem's avatar

hoe moet ik demo’s van playstation 3 op cd doen? kunt iemand mij uitleggen alsjebrieft?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1064 XP
    jonas46's avatar

    hoe moet ik demo’s van playstation 3 op cd doen? kunt iemand mij uitleggen alsjebrieft?

    Sorry kerel maar dit is niet mogelijk met de ps3, vraag me trouwens af waarom deze demo’s op een disc moeten komen?

  2. 2 XP
    msbartjaap's avatar

    ik zie dat mijn vrienden deed dus dat is wel mogelijk maar ik wil wel leuke demo’s op cd doen

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Speel ze maar gewoon op je PS3.
    Waarom zou je ze meenemen, als de ander een PS3 heeft, kan je toch gwn daar de demo’s spelen? Hoef je niks mee te nemen. 😉

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    ik zie dat mijn vrienden deed dus dat is wel mogelijk maar ik wil wel leuke demo’s op cd doen

    Sorry maar op de website worden enkel legale dingen besproken, je kan beter hulp zoeken op een jailbreak website

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat zijn dan wel erg dure demo’s

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Sorry maar op de website worden enkel legale dingen besproken, je kan beter hulp zoeken op een jailbreak website

    Sorry orr maar waarom is dit illegaal?

  7. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Sorry orr maar waarom is dit illegaal?

    demo’s kopieren en daarna branden is sowieso niet officieel, daarbij kan je onmogelijk demo’s kopieren met een officiële firmware. dus veel legaal is hier niet aan

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Kan je de demo niet gewoon op een usb stick zetten ? Aangezien je ook gewoon op ps3 externe hdd kan op aansluiten.

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik begrijp niet waarom je PS3 Demo’s op een CD zou willen hebben…

  10. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Demos kan je makkelijk downloaden op een andere PS3, bekijk densoods YouTube, maar op deze website ligt het antwoord iedergeval niet 😉

  11. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Kan je de demo niet gewoon op een usb stick zetten ? Aangezien je ook gewoon op ps3 externe hdd kan op aansluiten.

    Nee kan alleen op de interne HDD.

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wellicht bedoelde hij de demo’s die voorheen altijd bij het PlayStation magazine werden geleverd?