Forum

Topic: Beeldscherm Freeze

Anoniem's avatar

Hallo
Mijn pc beeldscherm bevriest bijna ieder half uur. Ik heb alle connectoren aangedrukt. Windows geheugencontrole gedaan bij via opnieuw opstarten.
Ik heb al via Google naar oplossingen gezocht en dingen geprobeerd maar heb er nog steeds last van. Het is allemaal begonnen toen ik mijn stroomkabel ’s nachts eruit wou halen en hem niet 100% eruit trok. Sindsdien heb ik dit probleem toen startte me pc niet meer op en moest ik bios batterij eruit halen want in de bios stond me pc ineens op 2008. Dat is nu allemaal weg alleen me beeld blijft heel vaak bevriezen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Heb je het idee dat je beeldscherm het probleem is of de computer zelf?

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik heb geen idee. Zou het beeldscherm kunnen zijn maar misschien ook de connector in de pc. Of iets anders in de pc zelf dat misschien een beetje los zit. Maar heb alles wel al bekeken dus ik zou het niet weten. Ik heb net wel me ex-hd losgemaakt en tot nu toe gaat het goed en dat is wel al een half uur geleden. Misschien maakt die op een of andere manier kortsluiting.

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Indien je twee videokaarten hebt zal ik even de kabel in de andere aansluiting proberen (de standaard onboardkaart). Ik zou niet zo gauw zeggen dat het aan je beeldscherm ligt. Maar het kan zomaar dat je videokaart toch een opdonder heeft gehad toen je de stekker eruit hebt getrokken.

  4. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Na het verwijderen van de ex-hd nog geen problemen gehad. Vaag mja.

    Net weer gehad dus aan de hd ligt het ook niet.

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Alle drivers up to date? klinkt stom, maar je kan beter alles proberen.

  6. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Alle drivers up to date? klinkt stom, maar je kan beter alles proberen.

    Ik dacht dat ik up2date was met me grafixcard maar was dus niet zo :S Heb nu wel nieuwste drivers gedownload alleen krijg ik een time-out error in photoshop zo nu en dan. Maar het beeld staat niet meer stil.

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    I’m lovin it:)

    Welke versie photoshop? en gebruik je het vaak?

  8. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    I’m lovin it:)

    Welke versie photoshop? en gebruik je het vaak?

    CS5 ja staat bijna altijd wel aan. Maar net niet en liep me beeld weer vast en heb gisteren update gedaan. Ik denk dat er iets met de instellingen van grafixcard niet goed zijn maar te hoge instellingen kan niet want kan me pc makkelijk aan.

    Intel Core i7 950@ 3.07Ghz
    8GB Ram
    Nvidia GeForce GTX 570

    Heb um nu in andere slot gedaan misschien werkt dat.

    http://oi46.tinypic.com/w975vr.jpg

    Ben ik nu ff voor aant zoeken :p