Forum

Topic: FIFA 13 Ultimate Team

Anoniem's avatar

De web applicatie van FIFA 13 Ultimate Team is momenteel online en de meeste terugkerende gebruikers krijgen extra gratis pakjes wanneer ze inloggen! Het is natuurlijk leuk als we van elkaar weten wat we momenteel al hebben en welke doelen wij voor ogen hebben op deze Ultimate Team en een screenshot toevoegen doet wonderen ๐Ÿ™‚

Ik zal zelf wel beginnen, mijn beste speler in een pakje was 85 Sergio Busquets van FC Barcelona. Ben nu eerst van plan een simpel 433 Ligue 1 teampje te maken om mee van start te gaan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

548 reacties

  1. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Wow lucky ๐Ÿ˜€

    Ik wil graag die van mij plaatsen , alleen door een bug is me team leeggehaald en van *fut founder* ben ik naar sept 12 gebug.

  2. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Me team is al af trouwens ๐Ÿ™‚

    http://www.freebits.nl/images/115Schermafbeelding_2012_.png

    @Shadow, ik heb hetzelfde ๐Ÿ™ ben nu ook naar sept 12 als founder toe.

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Kan je me de basics van dit FUT eens uitleggen, ik ben hier namelijk nooit aan begonnen.

    Van wat ik nu begrijp:
    – Je stelt je eigen team samen met spelers van verschillende clubs
    – Deze spelers krijg je door middel van het aanschaffen en verkrijgen van ‘pakjes spelers’
    – Met dit team start je in een lage competitie
    – En met dit team kan je, doormiddel van veel te winnen, promoveren tot hogere competities

    Klopt dit zo’n beetje? Ik wil er namelijk wel eens aan beginnen dit Fifa jaar.

  4. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Kan je me de basics van dit FUT eens uitleggen, ik ben hier namelijk nooit aan begonnen.

    Van wat ik nu begrijp:
    – Je stelt je eigen team samen met spelers van verschillende clubs
    – Deze spelers krijg je door middel van het aanschaffen en verkrijgen van ‘pakjes spelers’
    – Met dit team start je in een lage competitie
    – En met dit team kan je, doormiddel van veel te winnen, promoveren tot hogere competities

    Klopt dit zo’n beetje? Ik wil er namelijk wel eens aan beginnen dit Fifa jaar.

    Zeker aan te raden, ben zelf ooit begonnen met FUT op FIFA 11, op FIFA 12 alleen maar gedaan en ben pumped voor deze game mode op FIFA 13.

    In het begin krijg je een pakje met bronzen spelers en vaak 1 zilveren. Aan jouw de taak om wedstrijden te spelen en coins verdienen of gewoon spelers van jezelf verkopen. Nadat je dit hebt kan je gaan handelen en betere spelers kopen. In het begin zijn de goede spelers gigantisch veel waard, maar in de loop van de tijd daalt de markt wel. Spelers moeten, voor de beste ervaring, op de juiste positie staan in de juiste formatie. Tevens kunnen spelers met elkaar linken als ze bij de zelfde club spelen, in de zelfde competitie spelen of uit hetzelfde land komen. Dit linken zorgt voor Chemistry en hoe hoger deze is, hoe minder vaak je spelers fouten maken (balaannames, passing, etc.). Buiten dit alles om moet je ook je spelers in conditie houden door ze kaarten te geven voor conditie, of gewoon even een wedstrijd aan de kant te houden om krachten te sparen. Hetzelfde geld voor moraal, hoe meer je wint hoe hoger de moraal. Tevens moet je de contracten bijhouden van je spelers, want wanneer deze 0 heeft bereikt moet deze weer een nieuwe contractkaart om zo weer wedstrijden te mogen spelen. De game mode vereist veel tactiek, handelskennis en zorgt voor buitengewoon veel plezier. Ik heb op FUT 12 ruim 800 potjes gespeeld, zo verslaafd was ik onderhand ๐Ÿ™‚

    Ik hoop dat je zo genoeg weet, al raad ik je aan toch even een tutorial op te zoeken op het internet ๐Ÿ™‚

  5. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ga er ook maar aan beginnen, klinkt erg interessant. Kan ik nu al beginnen zonder FUT team op 12 ? Of moet ik wachten tot 13 binnen is en dan beginnen met FUT?

  6. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik ga er ook maar aan beginnen, klinkt erg interessant. Kan ik nu al beginnen zonder FUT team op 12 ? Of moet ik wachten tot 13 binnen is en dan beginnen met FUT?

    Je kan naar www.easportsfootball.com en dan Web apps > Ultimate Team en dan kan je NU al beginnen ๐Ÿ™‚ alhoewel, als je er op komt, want hij is zwaar overbevolkt op het moment ๐Ÿ˜‰ maar je kan gewoon spelen hoor ๐Ÿ˜€

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ga zometeen ff testen, bedankt voor de uitleg.

  8. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik ga zometeen ff testen, bedankt voor de uitleg.

    Graag gedaan, succes en laat me horen hoe je het vind! ๐Ÿ˜€

  9. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Wilde gaan beginnen maar het viel even tegen..

    The FUT13 Web App is currently down for maintenance

  10. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Wilde gaan beginnen maar het viel even tegen..

    Yep, voor zover ik heb vernomen waren er hackers aanwezig. EA is alles aan het fixen nu

  11. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Idd kut.

    beste speler die ik heb gekregen is Vertonghen. Niet echt speciaal..

    Waar ik voor ga?: Messi Iniesta, Xavi, C. Ronaldo etc net als vorig jaar.

    Met Fifa12 had ik alleen C.Ronaldo niet van degene die ik wilde hebben.

  12. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Dus als ik het goed begrijp kun je nu al naar de EA site gaan (als die het weer doet) en al beginnen. Je krijgt dan 1 pakje met spelers en als FIFA 13 uit is dan kun je beginnen met die spelers, of klopt dit niet?

  13. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Ik ga denk ik voor een eredivisie team ๐Ÿ˜›

  14. 243 XP
    terrorquin's avatar

    mijn acc is locked ik kan pas op de app nadat ik fifa 13 binnen heb

  15. 197 XP
    robin2000's avatar

    pff ik word helemaal gek van die web app hij doet et vaker niet dan wel

  16. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Na een beetje ruilen is dit nu mijn huidige team:

    http://www.freebits.nl/images/380Schermafbeelding_2012_.png

  17. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Mij huidige team, en van FUT12

    http://imageshack.us/a/img40/424/fut13psx.jpg

    http://imageshack.us/a/img171/6731/fut12psx.jpg

  18. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Netjes hoor, Narsingh gewoon lekker 94 pace en Huntelaar als koelbloedige killer ๐Ÿ™‚ ik heb nu ook Biabiany gekocht op RM (96 pace :$) en Ogbonna in de CB positie ^^

  19. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Goed bezig! met FUT heb je echt pace nodig ja! Ik weet nog niet of ik voor een Engels of voor een Spaans team ga. Want Spaans is duur, en Engels heb je veel snelle spelers die ook vrij goedkoop zijn. Vooral in de verdediging zijn er snelle spelers in Engeland.

  20. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Inderdaad, ik heb nu een lekker Serie A/Eredivisie hybrid met best wel wat pace ๐Ÿ˜€ heb zin in de full game ^^

  21. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Zo is mijn team nou.. begint ergens op te lijken.
    http://imageshack.us/a/img694/4998/fut132psx.jpg

  22. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ben jaloers man ik kan helaas niet op de web app

  23. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik ben jaloers man ik kan helaas niet op de web app

    ik ook niet…

  24. 742 XP
    Larssonio's avatar

    ik ben jaloers man ik kan helaas niet op de web app

    ik ook niet…

    Al een andere browser geprobeerd?

  25. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Sorry!
    Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.

    Probeer het later nog eens.

    Dit geeft hij aan.

  26. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb dat mijn acc gelocked is ik kan er pas op als fifa 13 uit is

  27. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Jezus hoe komen jullie aan de spelers ๐Ÿ˜›

  28. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Misschien dat ik dit jaar ook eens meer FUT ga gebruiken, in de vorige delen toch meer 1vs1 competitie omdat FUT me niet zo aansprak.

  29. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik ga zometeen ff testen, bedankt voor de uitleg.

    Ik heb UT in 12 ook gedaan 10 potjes ong haha! in 13 ga ik het heel veel spelen!

    Als ik op die site ga en webapp aanklik en ultimate team doe dan geeft hij aan dat het in het engels moet en daarna heeft hij het over een beveiligings vraag en antwoord.. Hoe zit dat!?

  30. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik heb UT in 12 ook gedaan 10 potjes ong haha! in 13 ga ik het heel veel spelen!

    Als ik op die site ga en webapp aanklik en ultimate team doe dan geeft hij aan dat het in het engels moet en daarna heeft hij het over een beveiligings vraag en antwoord.. Hoe zit dat!?

    Als het goed is heb je daar ooit eens een beveiligingsvraag bedacht en weet je het antwoord zelf ๐Ÿ˜‰

  31. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Als het goed is heb je daar ooit eens een beveiligingsvraag bedacht en weet je het antwoord zelf ๐Ÿ˜‰

    ja dat weet ik maar waar moet ik dat antwoord invullen??:P staat nergens

  32. 197 XP
    robin2000's avatar

    Hebben jullie ook al gehad dat je een speler koopt en dat hij nergens staat??

  33. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Hebben jullie ook al gehad dat je een speler koopt en dat hij nergens staat??

    Had ik ook een paar dagen geleden. Hebben ze uiteindelijk opgelost, en stond hij bij watch list of unsigned players ofziets

    Zo ziet mijn team er nu uit, maar ga ze weer verkopen en een engels team maken haha

    http://i50.tinypic.com/16blo3r.jpg

  34. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Netjes, lekker teampje hoor ๐Ÿ˜€ ik hoop morgen FIFA13 binnen te hebben en dan kan ik verder bouwen ๐Ÿ™‚ heb momenteel nog zo’n 10k te besteden, maar ik handel liever nog eventjes door voor Boateng, Lamela en Robinho ๐Ÿ˜€

  35. 993 XP
    rickaa12's avatar

    heb nu zo rond de 61.000 coins, en alleen bronze spelers, wordt eeen kei goed TEAM!

  36. 742 XP
    Larssonio's avatar

    heb nu zo rond de 61.000 coins, en alleen bronze spelers, wordt eeen kei goed TEAM!

    Screenshot ^^

  37. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Is de release nou donderdag of vrijdag?!

  38. 197 XP
    robin2000's avatar

    heb nu zo rond de 61.000 coins, en alleen bronze spelers, wordt eeen kei goed TEAM!

    hoe doe je dat??

  39. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Vandaag ingame begonnen en heb nu een bronzen team. Dit is erg uitgebreid hรฉ, moet er even goed voor gaan zitten maar het ziet erg vet uit.

    Kan ik dit dus ook op m’n iPad doen (en daar m’n team opstellen etc.?)

  40. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Heeft er iemand toevallig een websiteje met een beetje uitleg betreft UT? Hoe het allemaal een beetje werkt en wat je precies moet doen enzo..
    Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit serieus gedaan. Wel eens opgestart maar dat was het ook.
    Als ik zo iedereen hoor krijg ik zin om er mee te beginnen ๐Ÿ˜€

  41. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je krijgt een groot deel uitgelegd wanneer je het voor het eerste opstart.

    Ik ben nu net begonnen, bijna de tweede cup gewonnen en begin het wat te begrijpen.
    Zit alleen met het probleem:
    Hoe kan ik makkelijk de spelers die niet in mijn actieve elftal zitten verkopen?

    Als ik bij club zoek (49 spelers) dan kan ik niet zoeken op niet opgesteld of iets dergelijks, en zo verkoop ik straks per ongeluk mijn actieve spelers.

    Alvast bedankt

  42. 993 XP
    rickaa12's avatar

    puyol > 7,500 coins ;p
    Higuain > 14,250 coins ;p

  43. 742 XP
    Larssonio's avatar

    puyol > 7,500 coins ;p
    Higuain > 14,250 coins ;p

    Laat eens wat screenshots zien dan? Ik ben altijd zo’n iemand van PICS OR IT DIDN’T HAPPEN ๐Ÿ˜€

  44. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wat kan ik met staffmembers doen?
    Ik heb een met +5% speed en +5% reflexes maar weet niet hoe ik ze in kan zetten. Kan dat alleen voor 1 wedstrijd?

    Ik ben heb er nu al 13 wedstrijden op zetten en baal dat ik dit niet eerder heb ontdekt, wat een vette modus zeg ๐Ÿ˜€

  45. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Je krijgt een groot deel uitgelegd wanneer je het voor het eerste opstart.

    Ik ben nu net begonnen, bijna de tweede cup gewonnen en begin het wat te begrijpen.
    Zit alleen met het probleem:
    Hoe kan ik makkelijk de spelers die niet in mijn actieve elftal zitten verkopen?

    Als ik bij club zoek (49 spelers) dan kan ik niet zoeken op niet opgesteld of iets dergelijks, en zo verkoop ik straks per ongeluk mijn actieve spelers.

    Alvast bedankt

    Ga naar mijn club; dan kan je op driehoekje spelers zoeken, de beste spelers staan vooraan in de lijst, de slechtere achteraan. Ik neem aan dat je wel weet welke spelers je absoluut niet moet verkopen ๐Ÿ˜‰

    Wat kan ik met staffmembers doen?
    Ik heb een met +5% speed en +5% reflexes maar weet niet hoe ik ze in kan zetten. Kan dat alleen voor 1 wedstrijd?

    Ik ben heb er nu al 13 wedstrijden op zetten en baal dat ik dit niet eerder heb ontdekt, wat een vette modus zeg ๐Ÿ˜€

    Staff spelers zijn voor alle wedstrijden en hebben ook geen contract nodig, voor ieder onderdeel is wel een staff member dus dat wordt sparen..

  46. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @J-NL-B

    Bedankt voor de uitleg!

  47. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    1 vraagje, wat is een ‘433 Ligue 1′ team?

    http://i46.tinypic.com/34y74ly.png

    Niet jaloers zijn, ik weet zeker dat jullie in de toekomst ook zo’n prachtig team kunnen maken. ๐Ÿ˜›

  48. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Al je geld opgespaard voor 2 Ajacieden? Goed werk ๐Ÿ˜€

  49. 742 XP
    Larssonio's avatar

    433 Ligue 1 team is gewoon
    433 formatie
    Ligue 1 (Franse league)

  50. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ah ok, tnx.

    Dan ga ik voor een 42121 Premier league teampje ๐Ÿ˜›

    http://i49.tinypic.com/24fgpjo.png

    Maar ben vanavond gewoon random wat spelers gaan kopen xD, ga morgen maar eens met enigszins verstand een team opbouwen. Weet iig hoe het werkt nu. ๐Ÿ˜›

  51. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Mij huidige team, en van FUT12

    http://imageshack.us/a/img40/424/fut13psx.jpg

    http://imageshack.us/a/img171/6731/fut12psx.jpg

    Even een vraagje hoor: Hoe heb jij in hemelsnaam Messi gekregen/gekocht? Heb je er veel geld tegenaan gegooid of heb duizenden games gespeelt?

  52. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik snap er nog nie zo heel veelvan. Ik heb 11 gouden spelers vanaf de handel gekocht of zit daar iets achter?:P miss maar helemaal opnieuw beginnen..

  53. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Mijn Braziliaans team; 9 vd 11 spelers hebben een snelheid boven de 80; gaat als de brandweer.

    http://i50.tinypic.com/xf5d3o.jpg

  54. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Mijn Braziliaans team; 9 vd 11 spelers hebben een snelheid boven de 80; gaat als de brandweer.

    http://i50.tinypic.com/xf5d3o.jpg

    Haha, ziet er goed uit man! Alleen nog ff een geschikte trainer voor die opstelling vinden en dan heb je een chemistry van 100 denk ik! (Of de trainer de opstelling leren, dat kan volgens mij ook?)

  55. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Haha, ziet er goed uit man! Alleen nog ff een geschikte trainer voor die opstelling vinden en dan heb je een chemistry van 100 denk ik! (Of de trainer de opstelling leren, dat kan volgens mij ook?)

    Ja idd, dan rustig uitbouwen met betere spelers; Hulk, Pato, Robinho, Neymar, Kaka, Ramires ๐Ÿ˜€

    Voordeel is dat deze spelers minder duur zijn als de doorsnee Barca, Real of Man U spelers en ze zijn allemaal behoorlijk snel, wat een van de beste eigenschappen is bij fifa.

  56. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Even een vraagje hoor: Hoe heb jij in hemelsnaam Messi gekregen/gekocht? Heb je er veel geld tegenaan gegooid of heb duizenden games gespeelt?

    Heb ongeveer 1000 wedstrijden gespeeld. En had geluk met een pakket.. zat Rooney in en heb toen Xavi en Iniesta verkocht.. En Messi gekocht ๐Ÿ˜€

  57. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hoe bouwen jullie zo snel een zilver+ team, kopen jullie Fifa geld?

    Ik heb de Ultimate edition niet helaas, maar heb moeite om een volledig zilver+ team te krijgen zeg. Zit nu in divisie 4 en heb erg moeite op professional met een team die 1 ster minder heeft dan de rest te winnen.

  58. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik had voordat FIFA uitkwam als 80K coins door hele tijd nederlandse spelers te kopen en duurder te verkopen. En heb idd ultimate edition.

    En ik zie dat je veel foute opstelling hebt en allemaal rode lijnen. Je moet alles uit 1 competitie kopen.. dan speelt het team veel beter!

    Mijn snelle team:
    http://i46.tinypic.com/502mxk.jpg

    Mijn ook wel snelle team, maar met meer skils:
    http://i46.tinypic.com/2r22ec4.jpg

  59. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mijn probleem is: Hoe kom ik aan de coins om een goed team op te bouwen uit 1 competitie of 1 nationaliteit ?

  60. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Verkoop je zilveren spelers, en zoek in een competitie naar goedkope spelers. En ondertussen wedstrijden spelen.

    Een 4-1-2-1-2 en 4-3-3 zijn het duurste.. maar ook wel het fijnste. Als je bijvoorbeeld zo’n NL’s team pakt zoals ik eerst had dan heb je die best snel. Babel en Lens zijn 400 coins per stuk. En per wedstrijd krijg je rond de 500 munten, dus eigenlijk moet je best snel een redelijk team hebben.

  61. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oke bedankt, dan focus ik me eerst op een mindere competitie zoals de Eredivisie en ga ik daarmee sparen.

  62. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    NP, kijk een beetje naar het team wat ik had (een paar pagina’s terug te zien) Want je spelers moeten in de voorhoede pace hebben, en in de verdediging ook. Dus ik zou boularouzh kopen en heitinga als CV.

  63. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nog een laatste noobie vraag: Waarom hebben m’n spelers steeds spierblessures. Moet ik daarvoor een conditietrainer kopen of iets anders?

  64. 197 XP
    robin2000's avatar

    Nog een laatste noobie vraag: Waarom hebben m’n spelers steeds spierblessures. Moet ik daarvoor een conditietrainer kopen of iets anders?

    je moet zorgen dat de spelers een niet te lage conditie krijgen dit kan je doen door spelers een wedstrijd niet te laten spelen of conditiekaartjes kopen (trainers zorgen alleen voor een extra bonus op die kaartjes als je ze gebruikt) ๐Ÿ™‚

  65. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Oke bedankt, dan focus ik me eerst op een mindere competitie zoals de Eredivisie en ga ik daarmee sparen.

    Je kan beter een grote competitie of land pakken zoals engeland, spanje, duitsland of italiรซ, je hebt dan meer spelers om uit te kiezen en als je eenmaal genoeg coins hebt gespaard kan je rustig je team uitbouwen en hoef je niet een heel nieuw neer te zetten.

    Ik ben bijvoorbeeld begonnen met Braziliรซ, ik heb eerst wat mindere spelers gekocht (ongeveer 400 coins per stuk) en ik begin dan rustig duurdere spelers te kopen.. allemaal van dezelfde nationaliteit. Zo hou je de chemistry hoog en hoef je niet een ander team te bouwen.

  66. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je kan beter een grote competitie of land pakken zoals engeland, spanje, duitsland of italiรซ, je hebt dan meer spelers om uit te kiezen en als je eenmaal genoeg coins hebt gespaard kan je rustig je team uitbouwen en hoef je niet een heel nieuw neer te zetten.

    Ik ben bijvoorbeeld begonnen met Braziliรซ, ik heb eerst wat mindere spelers gekocht (ongeveer 400 coins per stuk) en ik begin dan rustig duurdere spelers te kopen.. allemaal van dezelfde nationaliteit. Zo hou je de chemistry hoog en hoef je niet een ander team te bouwen.

    Ik bouw nu een team met de Nederlandse nationaliteit en dat lukt redelijk goed. Ik heb nu in de basis bijna een volledig goud, Nederlands team staan en bouw dit inderdaad ook rustig uit. Als dit team geperfectioneerd is en ik heb genoeg geld, dan bouw ik nog eens een tweede team.

    @Robin2000
    Bedankt, ik zal snel in een bredere selectie investeren!

  67. 197 XP
    robin2000's avatar

    Ik bouw nu een team met de Nederlandse nationaliteit en dat lukt redelijk goed. Ik heb nu in de basis bijna een volledig goud, Nederlands team staan en bouw dit inderdaad ook rustig uit. Als dit team geperfectioneerd is en ik heb genoeg geld, dan bouw ik nog eens een tweede team.

    @Robin2000
    Bedankt, ik zal snel in een bredere selectie investeren!

    ik heb ook een nl team wil je een x tegen elkaar spele??

  68. 742 XP
    Larssonio's avatar

    http://www.freebits.nl/images/505Schermafbeelding_2012_.png

    Yeah, dit team heb ik nu ๐Ÿ˜€ beetje handelen, beetje spelen ๐Ÿ™‚

    16 gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren

  69. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    ik heb ook een nl team wil je een x tegen elkaar spele??

    Ja kan wel, dit hieronder is mijn team nu ongeveer:

    http://s8.postimage.org/dnfxyscyb/fut4_10.jpg

  70. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    oke dit is de mijne: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eL28FmMwnHz76:ps3

    haha seedorf, mooi man. Wel trage verdedigers, hopelijk speel je niet tegen te snelle aanvallers..

  71. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik geef een gouden tip, spaar even goed door en koop Balotelli. Die kerel is GOUD waard in deze game, kostte me 41k, maar hij scoort gemiddeld 2/3x per game ๐Ÿ™‚

    Heb nu nog zo’n 30k en spaar nu door voor Chiellini, daarna Neuer en als laatste Robben ๐Ÿ™‚

  72. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hoe kom je zomaar aan 41(!!)K? Ik heb moeite om Stekelenburg te betalen en die kost 4 รก 5K :p.

  73. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Hoe kom je zomaar aan 41(!!)K? Ik heb moeite om Stekelenburg te betalen en die kost 4 รก 5K :p.

    Ik had het geluk dat ik Xabi Alonso in een pakje had, die heeft mij 30k opgeleverd ๐Ÿ™‚
    Toen heb ik een beetje doorbehandeld (heb de game pas sinds twee dagen wegens vertraging) en mijn totale team + geld dat ik nu nog heb is zo’n 150k waard =p

  74. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Slim bezig, waar kan je het beste in handelen? Ik kocht steeds goedkope gouden contracten op en verkocht ze voor meer maar dat schiet weinig op.

  75. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Slim bezig, waar kan je het beste in handelen? Ik kocht steeds goedkope gouden contracten op en verkocht ze voor meer maar dat schiet weinig op.

    Ik raad je aan om de website www.ultimatedb.nl te gebruiken, hier staan de waardes op van alle spelers. Ik zou dan gewoon bij Auction Search naar gouden spelers zoeken en Maximum Price op het geld zetten dat je hebt. Als je denkt, deze staat er goedkoop op voor zijn stats, even zn naam opzoeken, waardes checken en dan als je winst kan maken er weer duurder opzetten =p Ik heb al wat mooie dealtjes gehad ๐Ÿ™‚

    Ogbonna voor 900c en 1,5k, verkochten beide voor 5,5k en de Naldo in mijn team had ik voor 850c en is ook 6k waard ๐Ÿ™‚

  76. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oke vet, ik ga er even mee bezig, bedankt.

  77. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Oke vet, ik ga er even mee bezig, bedankt.

    Ik ben er zelf ook pas mee begonnen echt op FIFA 12, het duurt wel even een paar maandjes voordat je de hele markt echt goed onder de knie hebt voor het eerst ๐Ÿ™‚ maar als je de markt eenmaal kent, is handelen echt easy. Heb nu alweer 36k en moet nog 9k voor Chiellini hebben ^^

  78. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik raad je aan om de website www.ultimatedb.nl te gebruiken, hier staan de waardes op van alle spelers. Ik zou dan gewoon bij Auction Search naar gouden spelers zoeken en Maximum Price op het geld zetten dat je hebt. Als je denkt, deze staat er goedkoop op voor zijn stats, even zn naam opzoeken, waardes checken en dan als je winst kan maken er weer duurder opzetten =p Ik heb al wat mooie dealtjes gehad ๐Ÿ™‚

    Ogbonna voor 900c en 1,5k, verkochten beide voor 5,5k en de Naldo in mijn team had ik voor 850c en is ook 6k waard ๐Ÿ™‚

    Goede tip, zal eens kijken :D, de site moet niet te populair worden natuurlijk !

  79. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Goede tip, zal eens kijken :D, de site moet niet te populair worden natuurlijk !

    Iedereen die een beetje FUT kent, kent de website, wordt al jaren met FUT gebruikt xD

  80. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik speelde vannacht tot best laat en dan kan je veel makkelijker goeie deals vinden, dat is wel erg chill (zeker als je wilt handelen)

  81. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Iedereen die een beetje FUT kent, kent de website, wordt al jaren met FUT gebruikt xD

    Nou ik speel het al wat jaartjes maar ik kende het niet, weer wat geleerd ๐Ÿ˜€

  82. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    lol ik ken UDB ook al best lang. Echt relax!

  83. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik heb weer een nieuw team gemaakt, was mijn 352 Bundes/Serie A team wel zat ๐Ÿ™‚

    http://www.freebits.nl/images/927Schermafbeelding_2012_.png

    Was toch ook wel weer bijna 200k pfff

    Uiteraard moet de keeper nog komen ๐Ÿ˜‰ heb de Rossi nog te koop staan voor 16k. Kan bijna Cech kopen dan ๐Ÿ˜€

  84. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Haha, wat kunnen mensen toch slecht in dit spel zijn.
    Ben net opnieuw begonnen, de gehele club nieuw. En speel 2 wedstrijden in divisie 5 met een compleet brons team.
    Moet ik 2x tegen teams ongeveer zoals deze hierboven, chemistry 100 en rating van 80+.
    Eerste keer 4-2 en tweede keer 3-1 gewonnen haha, en ik ben nou niet echt wat je zegt een ‘Fifa-talent’ verlies normaal gesproken meer dan ik win online.

    Maar hoe komen jullie in vredesnaam aan al dat geld? Ik ben al blij als ik 5000 heb pfff

  85. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Haha, wat kunnen mensen toch slecht in dit spel zijn.
    Ben net opnieuw begonnen, de gehele club nieuw. En speel 2 wedstrijden in divisie 5 met een compleet brons team.
    Moet ik 2x tegen teams ongeveer zoals deze hierboven, chemistry 100 en rating van 80+.
    Eerste keer 4-2 en tweede keer 3-1 gewonnen haha, en ik ben nou niet echt wat je zegt een ‘Fifa-talent’ verlies normaal gesproken meer dan ik win online.

    Maar hoe komen jullie in vredesnaam aan al dat geld? Ik ben al blij als ik 5000 heb pfff

    Handelen is de basis ๐Ÿ™‚ ken je waardes en sommige spelers die ik vorige week kocht zijn gewoon 10k duurder nu of iets dergelijks ๐Ÿ˜‰

  86. 2 XP
    P-i-e-t-e-R-'s avatar

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#

    deze spelers gekocht mss teveel uitgegeven idk…

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#

    Tips graag

    MVG Pieter

  87. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ik kan helaas die web app niet gebruiken.
    Staat dat er al teveel spelers zijn

  88. 197 XP
    robin2000's avatar

    [quote]http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#

    deze spelers gekocht mss teveel uitgegeven idk…

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#

    Tips graag

    MVG Pieter[/Qa

    als ik op de foto’s klik (kan ze niet zien) kom ik op mn eigen web app team dus ik kan geen tips geve

  89. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb in het begin allea veelste snel gedaan en spelers gekocht, heb alle spelers inmiddels op de verkooplijst staan en ben een nieuw team gaan bouwen met allemaal NL spelers. Heb een aardig team nu en zit in divisie 2 en wil steeds betere spelers enzo door te sparen. Maar ik sta – 30000 in handelen (heb nog aantal op veiling staan) dus dan word het miss 25000 in de min. Enig idee hoe ik daar van af kom? Ik moet ook contracten kopen enzo dus word niet minder.. Kan ik met mijn verdiende munten ook aflossen?
    Zal mijn team straks hierop zetten

    Ik heb in het begin allea veelste snel gedaan en spelers gekocht, heb alle spelers inmiddels op de verkooplijst staan en ben een nieuw team gaan bouwen met allemaal NL spelers. Heb een aardig team nu en zit in divisie 2 en wil steeds betere spelers enzo door te sparen. Maar ik sta – 30000 in handelen (heb nog aantal op veiling staan) dus dan word het miss 25000 in de min. Enig idee hoe ik daar van af kom? Ik moet ook contracten kopen enzo dus word niet minder.. Kan ik met mijn verdiende munten ook aflossen?
    Zal mijn team straks hierop zetten

    Of pakjes kopen en die dingen op de veiling zetten?

  90. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Die leaderboards boeien niet, ik sta 150k in de min of zo =p doe gewoon wat je leuk vind. Ik heb nu 2 teams, een belgisch zilver team van 80k en een gouden serie a/bpl/bundesliga hybrid van ongeveer 150k (:

    Pakjes kopen heeft weinig zin, aangezien de kans op een grote speler niet daverend hoog is te noemen.. Zelf ben ik nu wel bezig met pakjes kopen, maar meer omdat ik al twee teams klaar heb om mee te spelen en heb nog 50 contracten klaar staan in me consumables pile dus ik heb niks meer om voor te sparen xD

  91. 2 XP
    P-i-e-t-e-R-'s avatar

    ow okej sorry

  92. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Die leaderboards boeien niet, ik sta 150k in de min of zo =p doe gewoon wat je leuk vind. Ik heb nu 2 teams, een belgisch zilver team van 80k en een gouden serie a/bpl/bundesliga hybrid van ongeveer 150k (:

    Pakjes kopen heeft weinig zin, aangezien de kans op een grote speler niet daverend hoog is te noemen.. Zelf ben ik nu wel bezig met pakjes kopen, maar meer omdat ik al twee teams klaar heb om mee te spelen en heb nog 50 contracten klaar staan in me consumables pile dus ik heb niks meer om voor te sparen xD

    Ja oke maar door de munten die verdiend kun je niet gebruiken om in de plus te komen .. En als ik het team verwijder hou ik de verdiende punten dan wel?

  93. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ja oke maar door de munten die verdiend kun je niet gebruiken om in de plus te komen .. En als ik het team verwijder hou ik de verdiende punten dan wel?

    Als je opnieuw begint ben je alles kwijt =p maar je moet gewoon niet op die leaderboards letten, je hebt er niks aan

  94. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Als je opnieuw begint ben je alles kwijt =p maar je moet gewoon niet op die leaderboards letten, je hebt er niks aan

    oke dan doe ik dat ook niet:P het is erg mooi en verslavend maar soms ook frusterend haha die veilingen.

  95. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb nu een team met 10 NL spelers(basis) en de bank ook allemaal NL alleen mijn LB is (buitenlander) ik hoop dat ik een x een mooi goudpakje krijg heb namelijk de Ultimate Edition van Fifa 24 weken lang 1 per week:)

  96. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Heb nu een team met 10 NL spelers(basis) en de bank ook allemaal NL alleen mijn LB is (buitenlander) ik hoop dat ik een x een mooi goudpakje krijg heb namelijk de Ultimate Edition van Fifa 24 weken lang 1 per week:)

    Succes, ik heb al redelijk wat geluk gehad in pakjes, maar niet echt gigantisch of zo ๐Ÿ˜›

    Xabi Alonso die verkocht voor 31k
    Valencia die verkocht voor 14k
    En zaterdag had ik Petr Cech die verkocht voor 28k

  97. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Succes, ik heb al redelijk wat geluk gehad in pakjes, maar niet echt gigantisch of zo ๐Ÿ˜›

    Xabi Alonso die verkocht voor 31k
    Valencia die verkocht voor 14k
    En zaterdag had ik Petr Cech die verkocht voor 28k

    Ja wat een geluk haha

  98. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ja wat een geluk haha

    Valt mee, op Ultimate Team 12 had ik de zilveren El Shaarawy ergens in het begin en die verkocht toen voor 90k en had tweemaal een IF speler in een pakje (:

  99. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Een vraagje. Tot nu toe heb ik gewoon ‘normale’ spelers gezien, ‘rare’ spelers met een zilveren randje en vandaag zag ik voor het eerst een soort zwart kaartje met een gouden rand eromheen.
    Wat is een zwart kaartje nou weer dan? ๐Ÿ˜›