Forum

Topic: FIFA 13 Ultimate Team

Anoniem's avatar

De web applicatie van FIFA 13 Ultimate Team is momenteel online en de meeste terugkerende gebruikers krijgen extra gratis pakjes wanneer ze inloggen! Het is natuurlijk leuk als we van elkaar weten wat we momenteel al hebben en welke doelen wij voor ogen hebben op deze Ultimate Team en een screenshot toevoegen doet wonderen ๐Ÿ™‚

Ik zal zelf wel beginnen, mijn beste speler in een pakje was 85 Sergio Busquets van FC Barcelona. Ben nu eerst van plan een simpel 433 Ligue 1 teampje te maken om mee van start te gaan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

548 reacties

  1. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Een vraagje. Tot nu toe heb ik gewoon ‘normale’ spelers gezien, ‘rare’ spelers met een zilveren randje en vandaag zag ik voor het eerst een soort zwart kaartje met een gouden rand eromheen.
    Wat is een zwart kaartje nou weer dan? ๐Ÿ˜›

    Dat is een Inform speler, verbeterde versie van een speler

  2. 197 XP
    robin2000's avatar

    Valt mee, op Ultimate Team 12 had ik de zilveren El Shaarawy ergens in het begin en die verkocht toen voor 90k en had tweemaal een IF speler in een pakje (:

    wow lucky boy

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Had net Alaba in mn pakketje en die is volgens de site,s 8500 waard hope dat ik hem veil:P

  4. 197 XP
    robin2000's avatar

    Had net Alaba in mn pakketje en die is volgens de site,s 8500 waard hope dat ik hem veil:P

    nice!!

  5. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik had vorige week iniesta in me pakje verkocht voor 107000 en ik had nog 100k toen een bundesliga 352 gekocht en die speelt fijn zeg

    en ik heb ook nog een bpl squad terwaarde van 150k of meer xD

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik had vorige week iniesta in me pakje verkocht voor 107000 en ik had nog 100k toen een bundesliga 352 gekocht en die speelt fijn zeg

    en ik heb ook nog een bpl squad terwaarde van 150k of meer xD

    Ik hoop ook een x op zo,n speler

  7. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik ben nu al 3 dagen aan t sparen voor 40k om Balotelli te kopen, heb nu 25k en ben daar super blij mee. Kom ik hier lees ik jullie teams ๐Ÿ˜›

  8. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik heb bij fifa 12 tig pakketten gekocht en nog nooit een bijzondere speler als iniesta, Xavi Alonso etc. gehad.

    Kopen jullie premium gold pakketten of gewoon goud, waar halen jullie die spelers uit ๐Ÿ˜‰ ??

  9. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Over FUT gesproken..
    Heeft iedereen al het nieuws gelezen hierover?

    http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-13-ultimate-team-account-safety-02

    Lijkt me vrij logisch dat je je gegevens niet moet afgeven maar toch deel ik het bericht even ๐Ÿ˜‰

  10. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    heb net VD Vaart gekocht voor 12,500! Kan ik maybe mooie winst meemaken aangezien hij voor minimaal 20,000a25,000 te koop staat:)

  11. 742 XP
    Larssonio's avatar

    heb net VD Vaart gekocht voor 12,500! Kan ik maybe mooie winst meemaken aangezien hij voor minimaal 20,000a25,000 te koop staat:)

    Ehm, weet je dat wel heel zeker? Want de duurste formatie is 41212 en daarin staat hij voor 10k max te koop xD in andere formaties voor maximaal 7-8k…

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ehm, weet je dat wel heel zeker? Want de duurste formatie is 41212 en daarin staat hij voor 10k max te koop xD in andere formaties voor maximaal 7-8k…

    Nou laat ik zeggen in 4-3-3 17.500 ong

  13. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Nou laat ik zeggen in 4-3-3 17.500 ong

    Op zich… Maar er staan er ook 2 tussen van 10k ๐Ÿ˜‰

  14. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Op zich… Maar er staan er ook 2 tussen van 10k ๐Ÿ˜‰

    ja je hebt gelijk ik heb hem ook voor een prikkie (vind ik voor zo,n speler) Mischien dat ik hem wel gewoon hou en dan later als hij meer waard word verkoop:P
    Worden spelers trouwens meer waard als ze goed spelen bij een club?

    en waarom is Vd wiel bij Ajax zo duur en PSG zo goedkoop?

  15. 742 XP
    Larssonio's avatar

    ja je hebt gelijk ik heb hem ook voor een prikkie (vind ik voor zo,n speler) Mischien dat ik hem wel gewoon hou en dan later als hij meer waard word verkoop:P
    Worden spelers trouwens meer waard als ze goed spelen bij een club?

    en waarom is Vd wiel bij Ajax zo duur en PSG zo goedkoop?

    Omdat de VD Wiel Ajax versie maar eventjes te verkrijgen was en door zijn transfer uit de pakjes verdween, waardoor er maar heel weinig Ajax versies zijn en de PSG versies zijn all-time te verkrijgen in de pakjes.

  16. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Omdat de VD Wiel Ajax versie maar eventjes te verkrijgen was en door zijn transfer uit de pakjes verdween, waardoor er maar heel weinig Ajax versies zijn en de PSG versies zijn all-time te verkrijgen in de pakjes.

    oke;) maar is het zo dat als bijv Vd vaart goed gaat spelen bij HSV hij met Ultimate Team ook meer waard word?
    of staat dit helemaal los van elkaar…

  17. 742 XP
    Larssonio's avatar

    oke;) maar is het zo dat als bijv Vd vaart goed gaat spelen bij HSV hij met Ultimate Team ook meer waard word?
    of staat dit helemaal los van elkaar…

    In dat geval zou hij een Inform versie kunnen krijgen (zo’n zwart kaartje) die is dan een week te verkrijgen en hierdoor kan de normale kaart iets stijgen, maar ’t stelt niks voor =p

  18. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik vind het zo vervelend dat je niet gewoon op formation kan zoeken in de auction store. Moet een paar van die opstelling kaartjes hebben en moet daarvoor die hele store door :@
    ๐Ÿ˜‰

    Nog een vraagje, wat heb je aan je staff? Head coaches bijvoorbeeld, wat doen ze?

  19. 197 XP
    robin2000's avatar

    Ik vind het zo vervelend dat je niet gewoon op formation kan zoeken in de auction store. Moet een paar van die opstelling kaartjes hebben en moet daarvoor die hele store door :@
    ๐Ÿ˜‰

    Nog een vraagje, wat heb je aan je staff? Head coaches bijvoorbeeld, wat doen ze?

    als je een kaartje hebt bijv. =10 pace dan geeft de trainer (pace coach) daar een bonus bij afhnakelijk van het niveau van zijn level (goud etc.)

  20. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Hoe staat het met jullie teams verder, ik speel nog steeds veel Coach dus ik kan nog niet echt sparen voor UT. Inmiddels heb ik al wat bij elkaar geschraapt voor mijn Brazil team.

    http://i46.tinypic.com/2vunigl.jpg

    Ben nu aan het sparen voor Ramires en Hulk ๐Ÿ˜€

  21. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik ben aan het handelen voor mn superteam maar ik heb nog maar 2 spelers ervan (cavani en jesus navas) maar ik moet er nog heel veel

  22. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Wat ik irritant vind is dat ik vaak niet tegen teams van mijn zelfde rating speel, vaak veel hoger. Daarnaast kan je geen vriendschappelijke games meer spelen.. :S

  23. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja heb ik ook miss heb je bij toernooien in de 1e ronde meer geluk

  24. 197 XP
    robin2000's avatar

    hoe gaat et met julllie ultimate teams ik heb nu al een paar hele goeie spelers (puyol mascherano jesus navas cavani en giovinco) maar ik bben er nog mee bezig

  25. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    hoe gaat et met julllie ultimate teams ik heb nu al een paar hele goeie spelers (puyol mascherano jesus navas cavani en giovinco) maar ik bben er nog mee bezig

    Hoe krijg je dan een goede teamspirit met spaanse en italiaanse spelers?

  26. 197 XP
    robin2000's avatar

    uiteindelijk maak ik dit team:

    cavani suarez
    lavezzi mata david silva en jesus navas
    jordi alba puyol mascherano en dani alves
    valdes

    en omdat ik alles goed heb opstelling+plek en omdat er een aantal matchen

  27. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Oke ziet er goed uit, en je kan nog wel even sparen; Dani Alves is super duur.

    Ik ga voor:

    Robinho/ Pato/ Hulk
    Kaka/Ramires/ Lucas
    Marcelo/Dede/Thiago Silva/ Dani Alves
    Diego Alves

  28. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    uiteindelijk maak ik dit team:

    cavani suarez
    lavezzi mata david silva en jesus navas
    jordi alba puyol mascherano en dani alves
    valdes

    en omdat ik alles goed heb opstelling+plek en omdat er een aantal matchen

    Puyol is te langzaam, beter pak je Pique

    Ik ga voor:

    Hazard/Aguero/Mata
    Nasri/Toure/Silva
    Cole/Vermaelen/Kompany/Maicon
    Lloris

  29. 197 XP
    robin2000's avatar

    Puyol is te langzaam, beter pak je Pique

    Ik ga voor:

    Hazard/Aguero/Mata
    Nasri/Toure/Silva
    Cole/Vermaelen/Kompany/Maicon
    Lloris

    das ook wel nice maar bedoel je mata in form??
    en ik zat ook eerst de denke aan pique en puyol maar ik heb nu al mascherano en puyol dus eerst maar de rest van mn team kopen en dan koop ik denk ik pique zodat ik kan roulleren ivm conditie

  30. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    das ook wel nice maar bedoel je mata in form??
    en ik zat ook eerst de denke aan pique en puyol maar ik heb nu al mascherano en puyol dus eerst maar de rest van mn team kopen en dan koop ik denk ik pique zodat ik kan roulleren ivm conditie

    Nee IF van Mata is voorlopig te duur. Maar mata is er als CW, CAM en RW.

    Ik zou mascherano en Pepe pakken als basis spelers, en Pique als wissel.

    Trouwens ik ga nou mijn engels team verkopen en een Spaans maken:

    Iniesta/Falcao,Di Maria
    Ozil,Xabi Alonso,Fabregas
    Alba,Macherano,Pepe,Joao Pereira

    En moet worden:

    Iniesta,Messi, Di Maria
    Xavi,Xabi Alonso,Fabregas
    Alba IF,Mascherano,Ramos,Alves

  31. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wauw, ik speel het spel vanaf eergisteren en dit heb ik al bereikt <3

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_5087060793abb.jpg

  32. 197 XP
    robin2000's avatar

    dit is nu mijn team maar er moet nog veel aan gebeuren:
    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kgtktnLNnHQUY:ps3

  33. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Cavani als wisselspeler :S

    Daarnaast zou je eens moeten kijken naar opstellingen van je spelers, die klopt niet altijd.

  34. 197 XP
    robin2000's avatar

    nee ik heb nog spelers van mn oude team erbij die ik nog moet vervangen

    Cavani als wisselspeler :S

    Daarnaast zou je eens moeten kijken naar opstellingen van je spelers, die klopt niet altijd.

    en erhadden spelers rust nodig dus cavani staaat er normaal wel in

  35. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Zo ziet mijn team er nou uit na de wissel van Engels naar spaans. Heb alleen nog wat spelers te koop dus nog ff wachten tot ik mijn team compleet kan maken.

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ey3KGhLrnHQ55:ps3

    Cavani als wisselspeler :S

    Daarnaast zou je eens moeten kijken naar opstellingen van je spelers, die klopt niet altijd.

    Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he?

  36. 197 XP
    robin2000's avatar

    Zo ziet mijn team er nou uit na de wissel van Engels naar spaans. Heb alleen nog wat spelers te koop dus nog ff wachten tot ik mijn team compleet kan maken.

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ey3KGhLrnHQ55:ps3

    Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he?

    wow dat is wel een vet chill team

  37. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Zo ziet mijn team er nou uit na de wissel van Engels naar spaans. Heb alleen nog wat spelers te koop dus nog ff wachten tot ik mijn team compleet kan maken.

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ey3KGhLrnHQ55:ps3

    Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he?

    Hoe kom je aan zoveel coins binnen korte tijd ๐Ÿ˜‰ ???

  38. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Had voor dat fifa uitkwam al over de 60k aan coins, en daarnaast heb ik geluk gehad 2x met een packs die ik elke week kijg.. Daar zaten in Toure en Xabi Alonso. Verder zit ik nou bijna aan 100k aan wedstrijd coins.

  39. 197 XP
    robin2000's avatar

    nice je handelt zkr ook veel???

  40. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    nice je handelt zkr ook veel???

    Klopt ik handel altijd via de laptop. Daar zoek ik naar spelers die ik goedkoper kan vinden dan normaal.

  41. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Team redelijk af.. vanavond krijg ik Benzema nog van een vriend van me:P

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#FT4TX3XtnHRY0:ps3

  42. 197 XP
    robin2000's avatar

    chilll benzema is echt nice

  43. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    chilll benzema is echt nice

    Benzema had ik in fifa 12; toppertje! Snel, goed schot en voldoende kracht. Torres is overigens beter.

  44. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Heb Torres gehad in met Engels team die ik laatst heb verkocht. Ben benieuwd naar Benzema want ze hebben hem beter gemaakt dan bij FIFA12. Dus verwacht niet dat Torres beter is.

  45. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Heb Torres gehad in met Engels team die ik laatst heb verkocht. Ben benieuwd naar Benzema want ze hebben hem beter gemaakt dan bij FIFA12. Dus verwacht niet dat Torres beter is.

    Heb Torres voor 5 games gehad en die was verschrikkelijk voor mij. Verkocht, Podolski gehaald en dat is een baas!

  46. 1 XP
    William10's avatar

    Ik wil graag een fut beginnen maar ik weet niet welke land ik moet kieze kan iemand mij helpen ? De sterkste graag. Alvast bedankt en ik zoek vrienden om mee te spelen en onderhandelen aangezien ik nu pas ga beginnen kunnen we misschien later elkaar nodig hebben.

  47. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik wil graag een fut beginnen maar ik weet niet welke land ik moet kieze kan iemand mij helpen ? De sterkste graag. Alvast bedankt en ik zoek vrienden om mee te spelen en onderhandelen aangezien ik nu pas ga beginnen kunnen we misschien later elkaar nodig hebben.

    FUT is een gamemode die je toch echt in je eentje moet spelen en ergens op de eerste of tweede pagina hier staat wel een uitleg en anders kan Youtube altijd helpen ๐Ÿ™‚

  48. 197 XP
    robin2000's avatar

    Ik wil graag een fut beginnen maar ik weet niet welke land ik moet kieze kan iemand mij helpen ? De sterkste graag. Alvast bedankt en ik zoek vrienden om mee te spelen en onderhandelen aangezien ik nu pas ga beginnen kunnen we misschien later elkaar nodig hebben.

    misschien kan ik je wel helpen, als je dit nog wilt maar ik kan alleen in et weekend. En heb je skype

  49. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik raad iedereen dit team aan om te maken hetkostte ongeveer 90k denk ik en is super chillhttp://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hrQFnBo6nH1E5:ps3

  50. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Got my new team ๐Ÿ˜€

    Pato en Chiellini zijn echt top.

    [IMG]http://i45.tinypic.com/122lwxx.jpg[/IMG]

  51. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ik raad iedereen dit team aan om te maken hetkostte ongeveer 90k denk ik en is super chillhttp://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hrQFnBo6nH1E5:ps3

    Voor 30k heb je al een lekker spelend team. Spelers uit de Russische competitie. Zijn snel en zijn een aantal met 5 sterrenskills. Ik heb het team wel wat uitgebreider met o.a. Hulk en Eto’o.

    Hier mijn 2 teams nu.. Ben nog bezig met een eredivisie team.

    Spaans:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gKHbYpfYnH8Ev:ps3

    Russisch:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gFNKzTkVnH8Ew:ps3

  52. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Voor 30k heb je al een lekker spelend team. Spelers uit de Russische competitie. Zijn snel en zijn een aantal met 5 sterrenskills. Ik heb het team wel wat uitgebreider met o.a. Hulk en Eto’o.

    Hier mijn 2 teams nu.. Ben nog bezig met een eredivisie team.

    Spaans:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gKHbYpfYnH8Ev:ps3

    Russisch:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gFNKzTkVnH8Ew:ps3

    Spaanse team is top(wel duur denk ik?), ik ben alleen afgestapt van 4-3-3/4-3-2-1 want dat speelde niet lekker bij mij.

  53. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ja zeker duur. Ramos alleen al 190.000

    Ik denk dat ik voor dat team ongeveer 600 of 700 duizend heb betaald.

    heb het even uitgerekend: โ‚ฌ861.552,50 ๐Ÿ˜›

  54. 3 XP
    kevin887's avatar

    ik heb ook een russich team. met akinfee en eto’o, heeft iemand een xbox?

    btw eto’o voor 7k gekocht ongv en kan em verkopen voor 15-20k :O

  55. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb nou ondertussen een hybrid team gemaakt. Opstelling 3-4-1-2 echt geweldige opstelling voor counter voetbal.
    Met oa. ramos thiago silva, pepe, neymar, aguero

  56. 101 XP
    killermees's avatar

    CrazyFunkyStyle hoe kom jij aan al die coins? :p ik zit pas op 200.000

    En ik had Hart voor 40.000 gekocht maar hij zat zoals altijd vast op ‘completing’ en toen deed ik remove expired items en nu is die weg.. heb ook me coins niet terug gekregen. Dus ik heb een mail naar EA gestuurd maar nog geen antwoord. Ik keek op hun facebook en las dat heel veel mensen mijn probleem hebben.. hopen dat het wordt opgelost.

  57. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik heb italiaans team ik moet alleen nog sneijder halen

  58. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Boateng is beter volgens mij..

  59. 1 XP
    Martin08's avatar

    Hey,

    Een vraag; kun je mij uitleggen hoe je moet ruilen?

    Groetjes

  60. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik heb nu een team in 3-5-2 (echt een geweldige opstelling) met o.a Lloris, Balotelli Mata.
    Team kostte ongeveer 180.000 maar heb nog 80.000 over en ik weet niet wie ik er mee moet halen.

    Ik heb trouwens mijn Hart terug gekregen van EA ๐Ÿ˜€ Kunnen ze toch nog iets goed doen

    Oke toch maar Bale gekocht voor 74.000

  61. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Deze week had ik diverse spelers in de verkoop staan, ik had ditmaal mijn minimum gezet op 150 zodat iedereen lekker kon bieden.

    Nu waren ze dus bezig met onderhoud waardoor de tijd wel doorliep maar er kon bijna niemand op FUT en dus ook niet bieden. Hierdoor heb ik spelers die normaal gesproken 5000-15000 waard zijn verkocht voor 600-1500 coins. Meestal wordt er dan weinig geboden als de resterende tijd nog lang is.

    Heb FUT online hulp maar eens een mail gestuurd want dit slaat nergens op.

    Iemand anders ook dergelijke problemen gehad met FUT?

  62. 1 XP
    Karshieh10's avatar

    Ik dus, niet in de zin van handelen maar het is vreselijk irritant dat we er al zo lang niet opkunnen nu al een hele dag!!!!

  63. 13 XP
    Raquin99's avatar

    ik heb een vraagje:
    hoe krijg je die zwarte items met die goude rand die spelers zijn ook beter dan normaal.

  64. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    kopen van iemand anders, of pakketten kopen en hopen dat hij daar in zit. Maar dat is bijna nooit. Had laatst voor 150.000 munten packs gekocht en zat geen zwart IF kaartje in.

  65. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    kopen van iemand anders, of pakketten kopen en hopen dat hij daar in zit. Maar dat is bijna nooit. Had laatst voor 150.000 munten packs gekocht en zat geen zwart IF kaartje in.

    Welke packs had je gekocht en welke spelers zaten erin? Ik had laatst ook 10 premium packs gekocht, de duurste speler was Huigain (10k) ….
    Oplichters ๐Ÿ™

  66. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Van 7.500 coins.. zal wel wat redelijk in zoals marcelo.. maar geen zwart kaartje. Sta nou weer op 100.000 coins en heb nog wat spelers te koop.

  67. 13 XP
    Raquin99's avatar

    oke tnx voor de uitleg
    en hoe kom je in vredesaam nou aan zo veel punten

  68. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Veel spelen, hele tijd divisie spelen zodat je 10.000 munten wint. En krijg elke week een pakket van EA. Verder doe ik nog veel handelen en heb ik voor €30 nog aan packs gekocht ๐Ÿ˜›

  69. 13 XP
    Raquin99's avatar

    Veel spelen, hele tijd divisie spelen zodat je 10.000 munten wint. En krijg elke week een pakket van EA. Verder doe ik nog veel handelen en heb ik voor €30 nog aan packs gekocht ๐Ÿ˜›

    oke ik koop meestal voor 20 euro zo een kaart

  70. 197 XP
    robin2000's avatar

    mijn nieuwe team:http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dzoknYYXnIoLi:ps3
    ik moet alleen nog sparen voor nog wat betere spelers (valdes, alba enz.)

    en ik heb dit weekend 200k aan pakjes uitgegeven inde happy hours en er zat nasri, michu IF, weidenfeller IF en aguero in de pakjes

  71. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    nice man, lijkt al aardig op het team wat ik eerst had!

    Mijn Spaans team is nou weg en heb een hybrid:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#kOAbxbE3nIpbd:ps3

  72. 243 XP
    terrorquin's avatar

    dit team speelt echt heerlijk en nog geen eens zo duur http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#

    en dit is ook een leuk team van me : http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#

  73. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik zou al je dure spelers maar verkopen want alle prijzen zijn omlaag aan het gaan.. Robben is van 340.000 naar 315.000 in 2 dagen gegaan.
    Neymar van 190.000 naar 140.000 !

  74. 243 XP
    terrorquin's avatar

    mooizo ik wil mijn handen op robben hebben ben benieuwd hoe hij speelt

  75. 13 XP
    Raquin99's avatar

    waar kan je de waarde zien van een speler?

  76. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    opzoeken als FUT speelt of op ultimatedb.nl kijken maar zit de prijs er altijd wat onder of boven.

  77. 1 XP
    angelow's avatar

    Hallo iedereen, het is nu al 2 dagen als ik op de veiling ga dat ik de melding zie ‘communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team servers. Probeer het later nog eens’ , heeft nog iemand dit probleem? Vind het namelijk irritant en zou graag willen weten of iemand weet wanner dit opgelost geraakt. Bij voorbaat dank ๐Ÿ™‚

  78. 1 XP
    FutVerslaafd's avatar

    Hallo,
    Ik heb een site gevonden waar je gratis een FUT pakje kan halen, je kan hier GEEN coins halen, dit is alleen bedoel als hulp voor beginnelingen, dus het vaker meedoen aan deze actie wordt bestraft, de site is: www.easportsfifaofficial.moonfruit.com

    Veel plezier allemaal!

  79. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kan je niks aan doen.. ligt aan de kut servers van EA. Laatste weken zijn er veel problemen met FUT servers.

  80. 1 XP
    swagerduck's avatar

    waar kan je fifa ultimate team coins kopen

  81. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Misschien op marktplaats, maar verder nergens. Je kan wel pakketten kopen en die kaarten daarvan verkopen.

  82. 1 XP
    UltimateTeam's avatar

    Ik heb een site gevonden waar je gratis pakjes kan aanvragen, maar geen coins

    www.easportsfifaofficial.moonfruit.com

    Groetjes

  83. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    SPAM

    Rot op met je fake shit. Oplichter!

  84. 197 XP
    robin2000's avatar

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eyKB6fBqnIs
    mn nieuwe team en vooral gerard is echt goed

    Misschien op marktplaats, maar verder nergens. Je kan wel pakketten kopen en die kaarten daarvan verkopen.

    ik zou het niet op marktplaats doen maar volgens mij is er een betrouwbare site ergens, want op marktplaats zitten vooral veel oplichters

    SPAM

    en als je dit doet ben je echt een mongool want ze roven gwn alles weg wat je hebt en dan heb je niks meer

  85. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    marktplaats is betrouwbaar zolang je bij die gene langs kan komen om te ruilen.

  86. 3 XP
    rafiq's avatar

    Heei wie heeft een tip voor mij hoe je snel en makkelijk muntjes kan verdienen

    Nicee team!
    ik ben pas overnieuw begonnen ik had reus gotze hummels en dat soort spelers.
    Maar ben nu overnieuw begonnen heb een flut teampje maar ben wel bijna kampioen devisie 1 ๐Ÿ™‚
    heb net terry gekocht en david luiz maar deze week kan ik niet gamen te veel husiwerk en stress…….
    maar zin in kerstvakantie vol op gamen geef even je ps3 acount dan kan ik je toevoegen kunnen we nachten en overdag GAMEN!

    ahha ๐Ÿ™‚

  87. 13 XP
    Raquin99's avatar

    mn account is raquin99 als je wilt gamen

    SPAM[/url]

    die site is echt nep man nooit je wachtwoord geven ze pakken al je coins

  88. 197 XP
    robin2000's avatar

    Heei wie heeft een tip voor mij hoe je snel en makkelijk muntjes kan verdienen

    Nicee team!
    ik ben pas overnieuw begonnen ik had reus gotze hummels en dat soort spelers.
    Maar ben nu overnieuw begonnen heb een flut teampje maar ben wel bijna kampioen devisie 1 ๐Ÿ™‚
    heb net terry gekocht en david luiz maar deze week kan ik niet gamen te veel husiwerk en stress…….
    maar zin in kerstvakantie vol op gamen geef even je ps3 acount dan kan ik je toevoegen kunnen we nachten en overdag GAMEN!

    ahha ๐Ÿ™‚

    robin_-e- dus voeg me maar toe

    e zijn er nog mensen die bij een profclub willen

  89. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Wat een drama is dat ultimate team; 2 jumbo gold packs gekocht รก 15k, beste speler: Song (Barcelona) รก 1k

    Laatste keer dat ik die packs koop, is echt waardeloos.

  90. 3 XP
    rafiq's avatar

    Klopt is echt waardeloos je moet gewoon geluk hebben maar het is verslavend .
    maar je moet gewoon sparen

  91. 1 XP
    frankajax's avatar

    Hallo,

    Ik wist eerst niet hoe je bij fut contracten enzo moest kopen dus als een speler zijn contract afgelopen was verwijderde ik het team maar. Maar ik wist niet dat je maar een beperkt aantal teams kon verwijderen. Heeft iemand tips hoe ik weer een team kan verwijderen?

  92. 101 XP
    killermees's avatar

    koop gwn contracten op de veiling…

  93. 3 XP
    rafiq's avatar

    wie wil coins verdubbelen

  94. 101 XP
    killermees's avatar

    rafiq rot op niemand trapt daar in ga een leven zoeken

  95. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik ben laatst opnieuw begonnen, ik heb nu nog alleen een brons Engels team en ben een beetje rustig aan het traden met de FUT app voor iPhone. Moet binnenkort waarschijnlijk doorgaan met wedstrijden winnen ;). anders maak je geen winst natuurlijk

  96. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb net met een retweetactie Pato gewonnnen, terwijl ik niet eens FUT speelde. Snel even een account aangemaakt, haha.

  97. 39 XP
    JanJochems's avatar

    ik ben nu nog niet zo lang bezig met Fifa 13 maar ik heb een sterk spaans team opgebouwd Dit is mijn team:

    Valdes
    dani alves
    pepe
    puyol
    pique
    jordi alba
    raul albiol
    iniesta
    xavi
    xabi alonso
    jesus navas
    fernando torres
    lavezzi
    theo walcott
    fabregas
    pedro
    sanchez
    negredo
    de gea
    fernando lloriente
    oscar
    mikel arteta
    vidal

    ik ben nu sinds vorige week begonnen met ultimate team op fifa 13 maar ik heb een sterk spaans team opgebouwd
    Dit is mijn team:

    ik heb zelf

    Valdes
    dani alves
    pepe
    puyol
    pique
    jordi alba
    raul albiol
    iniesta
    xavi
    xabi alonso
    jesus navas
    fernando torres
    lavezzi
    theo walcott
    fabregas
    pedro
    sanchez
    negredo
    de gea
    fernando lloriente
    oscar
    mikel arteta
    vidal

  98. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Of je hebt voor een enorm bedrag packs zitten kopen, of je moet het ultieme geluk hebben en Messi in een pack hebben gehad, of je bent aan het lullenl. Want zo’n team heb je normaal niet in 1 week spelen.

  99. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Of je hebt voor een enorm bedrag packs zitten kopen, of je moet het ultieme geluk hebben en Messi in een pack hebben gehad, of je bent aan het lullenl. Want zo’n team heb je normaal niet in 1 week spelen.

    Ben ik het ook mee eens, gek hoor dit.
    Wat voor competitie? Lavezzi & Fernando Llorentte bij elkaar? Teamgeest: 60?

  100. 101 XP
    killermees's avatar

    Morgen komt Team of the year uit dus volgende week ga ik mijn 400.000 coins maar is uitgeven aan een team aangezien de prijzen een stuk omlaag zijn dan. Ik zit aan dit team te denken..

    3-5-2

    Hart
    Smalling – Kompany – Kaboul
    Ben arfa – David luiz in form – ramires – Bale
    Lampard in form
    Torres – Balotelli