Forum

Topic: FIFA 13 Ultimate Team

Anoniem's avatar

De web applicatie van FIFA 13 Ultimate Team is momenteel online en de meeste terugkerende gebruikers krijgen extra gratis pakjes wanneer ze inloggen! Het is natuurlijk leuk als we van elkaar weten wat we momenteel al hebben en welke doelen wij voor ogen hebben op deze Ultimate Team en een screenshot toevoegen doet wonderen 🙂

Ik zal zelf wel beginnen, mijn beste speler in een pakje was 85 Sergio Busquets van FC Barcelona. Ben nu eerst van plan een simpel 433 Ligue 1 teampje te maken om mee van start te gaan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

548 reacties

  1. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik ben nu nog niet zo lang bezig met Fifa 13 maar ik heb een sterk spaans team opgebouwd Dit is mijn team:

    Valdes
    dani alves
    pepe
    puyol
    pique
    jordi alba
    raul albiol
    iniesta
    xavi
    xabi alonso
    jesus navas
    fernando torres
    lavezzi
    theo walcott
    fabregas
    pedro
    sanchez
    negredo
    de gea
    fernando lloriente
    oscar
    mikel arteta
    vidal

    ik ben nu sinds vorige week begonnen met ultimate team op fifa 13 maar ik heb een sterk spaans team opgebouwd
    Dit is mijn team:

    ik heb zelf

    Valdes
    dani alves
    pepe
    puyol
    pique
    jordi alba
    raul albiol
    iniesta
    xavi
    xabi alonso
    jesus navas
    fernando torres
    lavezzi
    theo walcott
    fabregas
    pedro
    sanchez
    negredo
    de gea
    fernando lloriente
    oscar
    mikel arteta
    vidal

    Lol dat kan echt nooit joh!!

    Ik speel laatste tijd nooit meer FUT maar ga wel weer beginnen ermee en dan helemaal opnieuw..

    Heb de fifa 13 ultimate edition en heb nu ongeveer 12 van 24 wekelijke goudpakjes gehad maar die waren echt waar alles K.T! En mijn huidige team bestaat uit allemaal NLers

    Affelay/Babel Hunterlaar Lens/Narsing

    Anita/Elia Vd Vaart/anita Strootman/Maher

    Van aanholt Heitinga Douglas Vd Wiel

    En de rest allemaal brons/zilver wissel spelers.

  2. 39 XP
    JanJochems's avatar

    Of je hebt voor een enorm bedrag packs zitten kopen, of je moet het ultieme geluk hebben en Messi in een pack hebben gehad, of je bent aan het lullenl. Want zo’n team heb je normaal niet in 1 week spelen.

    nee ik heb geluk gehad en had ronaldo in een pack

    Ben ik het ook mee eens, gek hoor dit.
    Wat voor competitie? Lavezzi & Fernando Llorentte bij elkaar? Teamgeest: 60?

    teamgesst 100

    wie wil er iniesta of xavi ruilen

  3. 101 XP
    killermees's avatar

    voor wie wil je ruilen?

  4. 1 XP
    ffrogest's avatar

    Hallo jongenss kan iemand me helpen… ik heb nog maar 6 bronze spelers en geen geld meer wat moet ik doen?? graag prive bericht sturen AUB!!!!

  5. 101 XP
    killermees's avatar

    Een nieuwe club maken en voortaan ietsje beter met je geld omgaan

  6. 39 XP
    JanJochems's avatar

    voor wie wil je ruilen?

    welke spelers heb je

  7. 101 XP
    killermees's avatar

    op het moment niks alleen 430.000 munten.. ik zou ze maar zo snel mogelijk verkopen aangezien vanavond Team of the year uitkomt en alle prijzen heel erg omlaag gaan

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    hoezo gaan de prijzen dan snel omlaag?

  9. 101 XP
    killermees's avatar

    Nu zijn de verdedigers uit van Team of the year, die blauwe kaarten.

    Iedereen is nu pakjes aan het kopen en willen hem voor de laagste buy now te koop zetten, daardoor gaat de prijs steeds verder omlaag omdat er meer spelers op de markt komen door al die pakjes.

  10. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Nu zijn de verdedigers uit van Team of the year, die blauwe kaarten.

    Iedereen is nu pakjes aan het kopen en willen hem voor de laagste buy now te koop zetten, daardoor gaat de prijs steeds verder omlaag omdat er meer spelers op de markt komen door al die pakjes.

    Klopt inderdaad, ik had Di Natale voor 48.000, hiervoor was hij minstens 55k 😀

    Lol dat kan echt nooit joh!!

    Ik speel laatste tijd nooit meer FUT maar ga wel weer beginnen ermee en dan helemaal opnieuw..

    Heb de fifa 13 ultimate edition en heb nu ongeveer 12 van 24 wekelijke goudpakjes gehad maar die waren echt waar alles K.T! En mijn huidige team bestaat uit allemaal NLers

    Affelay/Babel Hunterlaar Lens/Narsing

    Anita/Elia Vd Vaart/anita Strootman/Maher

    Van aanholt Heitinga Douglas Vd Wiel

    En de rest allemaal brons/zilver wissel spelers.

    Die gast lult echt poep, zo`n bedrag kan je nooit halen in ÊÊn week en de kans dat Ronaldo in een pakket zit is net zo groot als het winnen van de staatsloterij.

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik ben echt ontzettend happy met m’n team op het moment!
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#dslox7c3nIGRr:ps3
    Alleen ben ik nog druk bezig met de verdedigers, zoals Pepe.

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    fuck man ik heb mijn team verwijderd en dacht echt dat alles dan op 0 kwam te staan..

    Maar in handelen sta ik nog steeds -50.000 Als ik dat had geweten had ik gewoon mn hele team verkocht..

    Ik hoop overigens nog steeds x op een mooi goldpakje heb nog 11 tegoed ongveer

    Klopt inderdaad, ik had Di Natale voor 48.000, hiervoor was hij minstens 55k 😀

    Die gast lult echt poep, zo`n bedrag kan je nooit halen in ÊÊn week en de kans dat Ronaldo in een pakket zit is net zo groot als het winnen van de staatsloterij.

    ja echt wel!!

  13. 39 XP
    JanJochems's avatar

    wie wil er ozil kopen of ruilen kan ook ik verkoop voor 15.000 munten

  14. 1 XP
    edwardharrison's avatar

    hey ik ben edward.

    Ik ben van de FUT13 helpdesk voor de playstation 3.
    Er zijn geruchten dat je spelers plotseling kunnen verdwijnen.
    Als je dit hebt willen wij dit graag voor je oplossen door de kwijtgeraakte spelers terug te storten op je account. stuur dan even een mailtje naar :[email protected] met je gegevens van playstationaccount.
    We hopen de game hiermee de game eerlijker te maken

    edward

    nee ik heb geluk gehad en had ronaldo in een pack

    teamgesst 100

    wie wil er iniesta of xavi ruilen

    hey ik ben edward.

    Ik ben van de FUT13 helpdesk voor de playstation 3.
    Er zijn geruchten dat je spelers plotseling kunnen verdwijnen.
    Als je dit hebt willen wij dit graag voor je oplossen door de kwijtgeraakte spelers terug te storten op je account. stuur dan even een mailtje naar :[email protected] met je gegevens van playstationaccount.
    We hopen de game hiermee de game eerlijker te maken

    edward

    hoezo gaan de prijzen dan snel omlaag?

    hey ik ben edward.

    Ik ben van de FUT13 helpdesk voor de playstation 3.
    Er zijn geruchten dat je spelers plotseling kunnen verdwijnen.
    Als je dit hebt willen wij dit graag voor je oplossen door de kwijtgeraakte spelers terug te storten op je account. stuur dan even een mailtje naar :[email protected] met je gegevens van playstationaccount.
    We hopen de game hiermee de game eerlijker te maken

    edward

    Ik ben echt ontzettend happy met m’n team op het moment!
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#dslox7c3nIGRr:ps3
    Alleen ben ik nog druk bezig met de verdedigers, zoals Pepe.

    hey ik ben edward.

    Ik ben van de FUT13 helpdesk voor de playstation 3.
    Er zijn geruchten dat je spelers plotseling kunnen verdwijnen.
    Als je dit hebt willen wij dit graag voor je oplossen door de kwijtgeraakte spelers terug te storten op je account. stuur dan even een mailtje naar :[email protected] met je gegevens van playstationaccount.
    We hopen de game hiermee de game eerlijker te maken

    edward

    wie wil er ozil kopen of ruilen kan ook ik verkoop voor 15.000 munten

    hey ik ben edward.

    Ik ben van de FUT13 helpdesk voor de playstation 3.
    Er zijn geruchten dat je spelers plotseling kunnen verdwijnen.
    Als je dit hebt willen wij dit graag voor je oplossen door de kwijtgeraakte spelers terug te storten op je account. stuur dan even een mailtje naar :[email protected] met je gegevens van playstationaccount.
    We hopen de game hiermee de game eerlijker te maken

    edward

  15. 101 XP
    killermees's avatar

    edward rot op niemand trapt daar in..

    Stuur geen mailtje naar hem hij is een scammer…

  16. 13 XP
    Raquin99's avatar

    ik wel

  17. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik zit heel erg in het handelen op dit moment in 1 dag al 22k winst ik begon met 50k xd en nu 72k ik hoop volgende week 200k te hebben minimaal

  18. 2 XP
    Defcona's avatar

    Hallo mensen..

    Ik ben vandaag begonnen met UT op ps3 Fifa 13.
    Ik wil graag een nederlands team maken maar hoe krijg ik geld en hoe krijg ik allee nederlandsr spelers goud?

    Ik hoop dat hoerop gereageerd wors 🙂

  19. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    succes alvast..

    Elke speler heeft een vast waarde, bijvoorbeeld Huntelaar is atijd rating 85 en goud. Het is wel mogelijk dat EA een speciaal IF kaartje uitbrengt die dan wat hoger is. Je kan verder niks veranderen aan de rating van de speler.

    Munten krijg je door wedstrijden te spelen en handelen. Als je UT start krijg je altijd een bronze team, hier mee kan je alvast spelen tegen de computer en dan wedstrijden winnen. Met die munten die je wint kan je spelers kopen. De prijzen van de spelers variÃĢren nog al.. bijvoorbeeld van Persie ligt rond de 50.000 en Robben rond de 300.000 en strootman 400.

    Maar in dit topic zie je genoeg foto’s staan met teams voor inspiratie en ook genoeg tips.

  20. 2 XP
    Defcona's avatar

    Hallo,

    Ik heb nu een team met 4 goudenspelers maar elke keer als ik ongveer 1200 coins heb moet ik weer 3 of meer contracten kopen waardoor ik geen geld over houd aan spelers.. Is hier een tip voor?

  21. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hallo,

    Ik heb nu een team met 4 goudenspelers maar elke keer als ik ongveer 1200 coins heb moet ik weer 3 of meer contracten kopen waardoor ik geen geld over houd aan spelers.. Is hier een tip voor?

    Ja, winnen xD
    Probeer een beetje kampioen te worden en zorgen dat je alle spelers die je teveel hebt verkoopt.

    Ik heb alle spelers die ik had verkocht vanmiddag, Liga BBVA topspelers zoals Özil, Falcao, Benzema en ben voor de gein overgestapt naar Bundesliga, was de Spanjaarden zat :p

  22. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Nu vroeg ik me nou eens het volgende af, ik speel vaak online seizoen met mijn Serie A team! rating 184.

    Vorig seizoen ben ik kampioen geworden in divisie 1, had 7 wedstrijden achter elkaar dik gewonnen en kreeg voor mijn kampioenschap een mooie premium gold pack.

    Dit seizoen wordt ik gewoon steeds ingemaakt door de meest knullige goals ooit, via een voet of rug van mijn spelers in het doel.. dat soort dingen. Ik heb nu gewoon 5 x achter elkaar dik verloren en zal waarschijnlijk degraderen.

    Hoe kan er nu zo`n verschil zitten tussen de verschillende seizoenen die je speelt, is dit gewoon dikke pech of zijn er binnen de divisie 1 nog verschillende ‘divisies’ zeg maar.

    Niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, maar het valt gewoon op. Ene keer win je bijna alles, andere keer verlies je ineens veel.

    Iemand dezelfde ervaringen?

  23. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja ik ook bij mij helpt meestal een nieuw team en dan win ik weer :p

  24. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik begreep dat fifa niet kijkt naar divisies maar naar machtfixing, dan kijken ze dus naar het aantal gewonnen/verloren/gelijkgespeelde wedstrijden. Maar dan is het nog raar dat ik de ene keer wel 5x achter elkaar win, en de andere keer 5x achter elkaar verlies 🙁

    Ach, gewoon blijven proberen.. 😀 Dan winnen we van zelf weer.

  25. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja :p

  26. 101 XP
    killermees's avatar

    Wow! heeft iemand het nieuwe team van de week al gezien?

    Inform Messi, Ronaldo, Podolski, Theo Janssen en Maher!
    Ik ga vanavond 20 euro aan pakjes kopen.

  27. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Wow! heeft iemand het nieuwe team van de week al gezien?

    Inform Messi, Ronaldo, Podolski, Theo Janssen en Maher!
    Ik ga vanavond 20 euro aan pakjes kopen.

    Succes, ik denk dat je niet ÊÊn inform player krijgt 😉 hooguit Janssen of Maher.

  28. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik heb aardige spelers gekregen! Als je 2200 fifa points koopt is er trouwens een glitch dat je het dubbele krijgt dus ik had 4400 fifa points 😀

    Ik heb gekregen:

    Man of the match Moses! (die oranje kaart).. verkocht voor 84.000
    Yaya Toure.. Verkocht voor 45.000
    Xabi Alonso.. verkocht voor 14.000
    Modric.. verkocht voor 7900
    Felipe Santana in 4-1-2-1-2.. verkocht voor 7500
    Diego Lopez zijn Real Madrid kaart die 1 dag uit is.. verkocht voor 7500
    en een CAM naar CM kaart die verkocht is voor 8000

    In totaal zoon 200.000 coins winst gemaakt!

  29. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik heb aardige spelers gekregen! Als je 2200 fifa points koopt is er trouwens een glitch dat je het dubbele krijgt dus ik had 4400 fifa points 😀

    Ik heb gekregen:

    Man of the match Moses! (die oranje kaart).. verkocht voor 84.000
    Yaya Toure.. Verkocht voor 45.000
    Xabi Alonso.. verkocht voor 14.000
    Modric.. verkocht voor 7900
    Felipe Santana in 4-1-2-1-2.. verkocht voor 7500
    Diego Lopez zijn Real Madrid kaart die 1 dag uit is.. verkocht voor 7500
    en een CAM naar CM kaart die verkocht is voor 8000

    In totaal zoon 200.000 coins winst gemaakt!

    Ik zie dit niet als winst hoor, voor 20 euro packs kopen en 200.000 aan coins verdienen. Kan aan mij liggen..

  30. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb nu net een Engels team gemaakt en ik baal ontzettend.
    Ik verlies Êcht alles en kan niks afmaken in de 1e div.
    Ik degradeer naar 2e divisie en word gelijk kampioen met 1 lose & gelijk en verder win.

    Ligt dit aan mij of is dit gewoon raar van Fifa en ben ik gewoon slecht xD

  31. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heb nu net een Engels team gemaakt en ik baal ontzettend.
    Ik verlies Êcht alles en kan niks afmaken in de 1e div.
    Ik degradeer naar 2e divisie en word gelijk kampioen met 1 lose & gelijk en verder win.

    Ligt dit aan mij of is dit gewoon raar van Fifa en ben ik gewoon slecht xD

    Robbert, zie mijn eerdere posts op deze pagina, het heeft te maken met matchfixing binnen Fifa. Ik had hezelfde probleem…

    Ligt overigens niet aan je team 😀 maar aan hoe je staat ingedeeld bij fifa.. ik win inmiddels weer wedstrijden.

    Iemand trouwens een idee wanneer die tranferupdates weer worden doorgezet, ik wacht namelijk op Ballotelli voor Acmilan 😀

  32. 197 XP
    robin2000's avatar

    Robbert, zie mijn eerdere posts op deze pagina, het heeft te maken met matchfixing binnen Fifa. Ik had hezelfde probleem…

    Ligt overigens niet aan je team 😀 maar aan hoe je staat ingedeeld bij fifa.. ik win inmiddels weer wedstrijden.

    Iemand trouwens een idee wanneer die tranferupdates weer worden doorgezet, ik wacht namelijk op Ballotelli voor Acmilan 😀

    meestal worden ze wel snel uitgevoerd maar miss dat ze dat nu over paar dagen doen omdat er nu veel spelers van club wisselen

  33. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    weet iemand hoe je echt HELEMAAL opnieuw kan beginnen met FUT zonder dat de stats van je vorige club er nog staat??

    Heb namelijk mijn club verwijderd en een nieuwe aan gemaakt maar sta nog steeds -50000 in handelen van de oude club..

  34. 13 XP
    Raquin99's avatar

    Ik heb aardige spelers gekregen! Als je 2200 fifa points koopt is er trouwens een glitch dat je het dubbele krijgt dus ik had 4400 fifa points 😀

    Ik heb gekregen:

    Man of the match Moses! (die oranje kaart).. verkocht voor 84.000
    Yaya Toure.. Verkocht voor 45.000
    Xabi Alonso.. verkocht voor 14.000
    Modric.. verkocht voor 7900
    Felipe Santana in 4-1-2-1-2.. verkocht voor 7500
    Diego Lopez zijn Real Madrid kaart die 1 dag uit is.. verkocht voor 7500
    en een CAM naar CM kaart die verkocht is voor 8000

    In totaal zoon 200.000 coins winst gemaakt!

    \

    hoe krijg je die dubbele punten?

  35. 46 XP
    Lutiano's avatar

    iemand intresse in een mooi spaans team met veel if speler ?? ik ben gestopt met het spelen van fut, ik heb 3 maand op bed gelegen wegens een blessure en operatie in die tijd ontzettend veel fut gespeeld maar nu toch wel uitgekeken, iemand intresse in dit master team laat maar horen hoe of wat..
    [email][email protected][/email]

    http://imageshack.us/a/img577/1476/squad1g.jpg

    http://imageshack.us/a/img546/1495/squad2.jpg

  36. 101 XP
    killermees's avatar

    @Raquin99

    Je koopt 2200 FIFA points, en wanneer je ze hebt ga je uit ultimate team en er weer in en dan heb je ze.

  37. 197 XP
    robin2000's avatar

    weet iemand hoe je echt HELEMAAL opnieuw kan beginnen met FUT zonder dat de stats van je vorige club er nog staat??

    Heb namelijk mijn club verwijderd en een nieuwe aan gemaakt maar sta nog steeds -50000 in handelen van de oude club..

    nieuw psn account maken

  38. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    nieuw psn account maken

    Heb je dan niet een nieuwe online-pass kopen?

  39. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Als je een speler koopt of krijgt in een pakje en die is nu 3000 waard kan dat ook oplope?? Bijv ik heb Fischer van Ajax gekocht voor 350K als hij nu in vorm is kan die in waarde stijgen? En is het slim om Maher van TOTW te kopen voor 12,500K??

    Ik had gisteren ff wat fifa punten gehaald had nog paar euro op psn staan (10 euro)

    En heb aardig wat goldpacks gehaald maar er zitten echt waar waardeloze spelers bij..

    Rossi
    Ben Afra
    Agger’
    Stankovic
    Sahin
    Moses

    en nog paar namen.. Alleen ze leveren echt helemaal niks op! Paar 1000K misschien..

    Ik heb nog een aantal punten over en ik wacht er nog wel even mee als ze x van die mooie pakketjes hebben.

    Heb in heel fifa 13 redelijk wat pakjes geopend heb ook de ultimate edition maar heb nog nooit een top speler gehad:S ik heb 50.000 Coins ofzo maar daar ga ik echt geen pakjes voor halen.. Iemand miss een tip voor een topspeler???

  40. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Als je een speler koopt of krijgt in een pakje en die is nu 3000 waard kan dat ook oplope?? Bijv ik heb Fischer van Ajax gekocht voor 350K als hij nu in vorm is kan die in waarde stijgen? En is het slim om Maher van TOTW te kopen voor 12,500K??

    Ik had gisteren ff wat fifa punten gehaald had nog paar euro op psn staan (10 euro)

    En heb aardig wat goldpacks gehaald maar er zitten echt waar waardeloze spelers bij..

    Rossi
    Ben Afra
    Agger’
    Stankovic
    Sahin
    Moses

    en nog paar namen.. Alleen ze leveren echt helemaal niks op! Paar 1000K misschien..

    Ik heb nog een aantal punten over en ik wacht er nog wel even mee als ze x van die mooie pakketjes hebben.

    Heb in heel fifa 13 redelijk wat pakjes geopend heb ook de ultimate edition maar heb nog nooit een top speler gehad:S ik heb 50.000 Coins ofzo maar daar ga ik echt geen pakjes voor halen.. Iemand miss een tip voor een topspeler???

    Welk land of competitie heb je?

    Voor 50K:
    Serie A/ItaliÃĢ: Chielini/Ballotelli zijn toppers
    BBVA: Benzema
    Premier League: Nasri/Ballotelli

    Persoonlijk vind ik deze echt goed, vooral met Ballotelli scoor ik bijna iedere wedstrijd 1 of 2 keer. Is maar iets van 20k

  41. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Welk land of competitie heb je?

    Voor 50K:
    Serie A/ItaliÃĢ: Chielini/Ballotelli zijn toppers
    BBVA: Benzema
    Premier League: Nasri/Ballotelli

    Persoonlijk vind ik deze echt goed, vooral met Ballotelli scoor ik bijna iedere wedstrijd 1 of 2 keer. Is maar iets van 20k

    Heb nu nog van alles wat. Maar meeste NL maar weet nog niet goed wat voor land of comp

  42. 13 XP
    Raquin99's avatar

    @Raquin99

    Je koopt 2200 FIFA points, en wanneer je ze hebt ga je uit ultimate team en er weer in en dan heb je ze.

    tnx man

  43. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik zou nog geen Balotelli kopen in de Serie a, die is net nieuw in pakjes en gaat nog heel erg omlaag in prijs.

  44. 13 XP
    Raquin99's avatar

    Ik heb aardige spelers gekregen! Als je 2200 fifa points koopt is er trouwens een glitch dat je het dubbele krijgt dus ik had 4400 fifa points 😀

    Ik heb gekregen:

    Man of the match Moses! (die oranje kaart).. verkocht voor 84.000
    Yaya Toure.. Verkocht voor 45.000
    Xabi Alonso.. verkocht voor 14.000
    Modric.. verkocht voor 7900
    Felipe Santana in 4-1-2-1-2.. verkocht voor 7500
    Diego Lopez zijn Real Madrid kaart die 1 dag uit is.. verkocht voor 7500
    en een CAM naar CM kaart die verkocht is voor 8000

    In totaal zoon 200.000 coins winst gemaakt!

    het werkt niet bij mij

  45. 101 XP
    killermees's avatar

    je moet eerst een pakje kopen en dan uit het ultimate team menu gaan

  46. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    het werkt niet bij mij

    mazzel pik! Ik heb ook veel pakjes maar klote spelers.. max 7000K ofzo

  47. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Als je een speler koopt of krijgt in een pakje en die is nu 3000 waard kan dat ook oplope?? Bijv ik heb Fischer van Ajax gekocht voor 350K als hij nu in vorm is kan die in waarde stijgen? En is het slim om Maher van TOTW te kopen voor 12,500K??

    Ik had gisteren ff wat fifa punten gehaald had nog paar euro op psn staan (10 euro)

    En heb aardig wat goldpacks gehaald maar er zitten echt waar waardeloze spelers bij..

    Rossi
    Ben Afra
    Agger’
    Stankovic
    Sahin
    Moses

    en nog paar namen.. Alleen ze leveren echt helemaal niks op! Paar 1000K misschien..

    Ik heb nog een aantal punten over en ik wacht er nog wel even mee als ze x van die mooie pakketjes hebben.

    Heb in heel fifa 13 redelijk wat pakjes geopend heb ook de ultimate edition maar heb nog nooit een top speler gehad:S ik heb 50.000 Coins ofzo maar daar ga ik echt geen pakjes voor halen.. Iemand miss een tip voor een topspeler???

    NIF Fischers waarde gaat niet omhoog als er een IF komt, sterker nog de waarde van NIF gaat waarschijnlijk naar beneden. Trouwens 1000K betekent dat 1 miljoen coins hebt? 1K is 1000 coins 😉 Ik zou Maher trouwens niet kopen als je m niet gaat gebruiken en het lijkt me ook zo’n speler die je aan de straatstenen niet kwijt raakt. Oh en als je Fischer voor 350K hebt gekocht dan heb je veelsteveel bedaalt aangezien die gemiddeld voor 350 coins verkocht wordt 😉

  48. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    NIF Fischers waarde gaat niet omhoog als er een IF komt, sterker nog de waarde van NIF gaat waarschijnlijk naar beneden. Trouwens 1000K betekent dat 1 miljoen coins hebt? 1K is 1000 coins 😉 Ik zou Maher trouwens niet kopen als je m niet gaat gebruiken en het lijkt me ook zo’n speler die je aan de straatstenen niet kwijt raakt. Oh en als je Fischer voor 350K hebt gekocht dan heb je veelsteveel bedaalt aangezien die gemiddeld voor 350 coins verkocht wordt 😉

    Haha nee heb Fischer voor 250 coins gekocht..En hij is echt goed voor zijn stats! en had 50K Heb nu wel een goed team. Alleen Oscar wil ik nog x vervangen (die had ik in pakje zitten) en mijn RB moet nog iemand uit engelse comp

    mijn huidige team

    http://img51.imageshack.us/img51/2039/fut13.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

  49. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    mijn huidige team

    http://img51.imageshack.us/img51/2039/fut13.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Netjes, lijkt aardig op de mijne! 🙂

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_511179b340f1b.jpg

  50. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Netjes, lijkt aardig op de mijne! 🙂

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_511179b340f1b.jpg

    Ja alleen jij hebt iets betere spelers en duurder:P Is die RB trouwens goed?? ik zoek er nog 1:P

    sta wel -70.000 in handelen.. dat wil ik ooit nog terugbrengen naar de plusxD

  51. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ja alleen jij hebt iets betere spelers en duurder:P Is die RB trouwens goed?? ik zoek er nog 1:P

    sta wel -70.000 in handelen.. dat wil ik ooit nog terugbrengen naar de plusxD

    Ik sta -200.000 in handelen… Denk niet dat ik dat ooit nog ga verbeteren. Als RB zijn Richards en Walker de besten in de BPL, en die zijn allebei goed te betalen met 50K. Werkt de 433 formatie goed voor jullie? Want ik kon daar echt niet mee spelen vond het echt een rotformatie!

  52. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik sta -200.000 in handelen… Denk niet dat ik dat ooit nog ga verbeteren. Als RB zijn Richards en Walker de besten in de BPL, en die zijn allebei goed te betalen met 50K. Werkt de 433 formatie goed voor jullie? Want ik kon daar echt niet mee spelen vond het echt een rotformatie!

    ja het boeit ook helemaal niks of je in de plus of min staat.. Je moet gewoon geluk hebben met bepaalde spelers of pakjes..

    Oke dan ga voor hun sparen denk ik.. Ik vind 4-3-3 een fijne formatie want ik gebruik heel vaak mijn buitenspelers.

  53. 101 XP
    killermees's avatar

    Dit is mijn team nu, heb alleen 200.000 over en weet niet wie ik moet kopen.

    iemand suggesties?

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dRknRBjqnIXH8:ps3

  54. 13 XP
    Raquin99's avatar

    Dit is mijn team nu, heb alleen 200.000 over en weet niet wie ik moet kopen.

    iemand suggesties?

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dRknRBjqnIXH8:ps3

    gotze en betere wisselspelers

  55. 2 XP
    Vince's avatar

    Hoi

    Ik heb mijn FIFA ultimate perongeluk verwijderd ..
    En al mijn gouden spelers zijn nu weg is er nog een kans om ze terug te krijgen. 🙁

    Gr. Vince

  56. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Hoi

    Ik heb mijn FIFA ultimate perongeluk verwijderd ..
    En al mijn gouden spelers zijn nu weg is er nog een kans om ze terug te krijgen. 🙁

    Gr. Vince

    Nope, had ik ook een keer op FIFA12, de enige optie is opnieuw beginnen 😉

  57. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dit is mijn team nu, heb alleen 200.000 over en weet niet wie ik moet kopen.

    iemand suggesties?

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dRknRBjqnIXH8:ps3

    Hoe kom je aan zoveel coins?? En je staat 300.000 in de plus zag ik met handelen?:P Goede spelers gehad?

  58. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Nope, had ik ook een keer op FIFA12, de enige optie is opnieuw beginnen 😉

    bedoel je dat je per ongeluk je club hebt verwijderd?? dat kan niet per ongeluk:P

  59. 197 XP
    robin2000's avatar

    Dit is mijn team nu, heb alleen 200.000 over en weet niet wie ik moet kopen.

    iemand suggesties?

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dRknRBjqnIXH8:ps3

    manuel neuer hij is echt elke coin driedubbel waard en miss diego If want de gewone speelt echt lekker

  60. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ben ook maar weer eens begonnen 🙂

    2x een IF Nordfeldt opgepikt voor respectievelijk 38k en 39k, beide binnen een uur verkocht voor 50k per stuk 🙂

    bedoel je dat je per ongeluk je club hebt verwijderd?? dat kan niet per ongeluk:P

    Het ging toch echt per ongeluk… Ik had op FIFA 12 een multi account coin glitch waarbij je steeds een tweede account moest aanmaken & deleten, maar deze actie paste ik toen per ongeluk toe op mijn echte account. Misschien wel een beetje karma, haha

  61. 243 XP
    terrorquin's avatar

    deze squad is echt super om mee te spelen wel een beetje duur maarja xd http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#iGGWeJXwnIYzu:ps3

  62. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    deze squad is echt super om mee te spelen wel een beetje duur maarja xd http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#

    welke squad?

  63. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik zit met een probleem.

    Ik kan geen divisie wedstrijden meer spelen… In het hoofdmenu, waar normaal staat hoeveel punten je hebt, hoeveel wedstrijden je nog hebt en hoeveel punten het spel denkt dat je gaat halen staat nu helemaal niks en als ik er op klik staat er dat er een comminucatieprobleem is met de fifa ultimate team server is. Ik heb al een mailtje gestuurd voor hulp maar wat die mensen van EA stuurden hielp niet…

    Heeft iemand al een keer dit probleem gehad? en zo ja hoe je het kan oplossen?

  64. 243 XP
    terrorquin's avatar

    welke squad?

    nu is hij wel goed

  65. 742 XP
    Larssonio's avatar

    nu is hij wel goed

    Lekker teampje verder hoor 😀 alleen ben bang dat je wel geld gaat verliezen op IF Sissoko dankzij die Chinese New Year pakjes -_- IF Balotelli ook al dik 100k geslonken in 1 dag

  66. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik zit met een probleem.

    Ik kan geen divisie wedstrijden meer spelen… In het hoofdmenu, waar normaal staat hoeveel punten je hebt, hoeveel wedstrijden je nog hebt en hoeveel punten het spel denkt dat je gaat halen staat nu helemaal niks en als ik er op klik staat er dat er een comminucatieprobleem is met de fifa ultimate team server is. Ik heb al een mailtje gestuurd voor hulp maar wat die mensen van EA stuurden hielp niet…

    Heeft iemand al een keer dit probleem gehad? en zo ja hoe je het kan oplossen?

    Bij is mij is FIFA laatste tijd sowieso beetje vaag.. elke x de EASFC uitgelogt. En in FUT had ik een wedstrijd online gespeeld en gewonnen en ging terug naar het FUT menu en stond er ineens dat ik de wedstrijd beeindigd had enzo:S dus verloren…

    Volgende week komt er update van FIFA en van FUT dus hoop dat het dan een x goed werkt.

    Wie weet trouwens een goede site om de geschatte waarde van spelers te kunnen zien in FUT??

    ultimatedb.nl staat lang niet alles op.

    ik zag dat er nu weer speciale goud pakjes zijn voor 25.000 coins,

    Is dat de moeite waard om te halen??

  67. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Bij is mij is FIFA laatste tijd sowieso beetje vaag.. elke x de EASFC uitgelogt. En in FUT had ik een wedstrijd online gespeeld en gewonnen en ging terug naar het FUT menu en stond er ineens dat ik de wedstrijd beeindigd had enzo:S dus verloren…

    Volgende week komt er update van FIFA en van FUT dus hoop dat het dan een x goed werkt.

    Wie weet trouwens een goede site om de geschatte waarde van spelers te kunnen zien in FUT??

    ultimatedb.nl staat lang niet alles op.

    ik zag dat er nu weer speciale goud pakjes zijn voor 25.000 coins,

    Is dat de moeite waard om te halen??

    Pakjes zijn NOOIT de moeite waard om te halen, de kans dat je iets leuks hebt is zeer klein 😉 ik had met geluk laatst een Kompany die 60k opleverde, maar dat was mn eerste goede vangst in heel FIFA 13 pas… En waardesites zijn nu niet bepaald betrouwbaar aangezien de markt helemaal naar de * gaat op dit moment en over enkele maanden zijn waardes dik gezakt

  68. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Pakjes zijn NOOIT de moeite waard om te halen, de kans dat je iets leuks hebt is zeer klein 😉 ik had met geluk laatst een Kompany die 60k opleverde, maar dat was mn eerste goede vangst in heel FIFA 13 pas… En waardesites zijn nu niet bepaald betrouwbaar aangezien de markt helemaal naar de * gaat op dit moment en over enkele maanden zijn waardes dik gezakt

    Ga gewoon nog 1x een gok wagen! zijn speciale paks dus hoop dat ik nu een x echt geluk heb.. nog 7500 coins sparen

  69. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik ben opnieuw begonnen met Fut 13, ik had op gegeven moment me team compleet en had geen zin om te sparen voor spelers boven de 100k p/stuk. Dus dit was me oude team, en wie weet wat ik nu in elkaar flans! (A)

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_511179b340f1b.jpg

  70. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Hoppatee! Heb mij gisteren in het oor laten fluisteren dat de Brasilver speler JajÃĄ spoedig uit de pakjes zou verdwijnen ivm een transfer naar Methalist Kharkiv die niet in FUT13 zit. Hierdoor heb ik er gisteravond om 8 uur nog even snel 5 ingekocht voor 10/11k per stuk. Heb heerlijk geslapen vannacht en zag ze vanochtend alle 5 weer vertrekken voor 19k/20k per stuk 🙂 slapend rijk worden mwahahaha

  71. 101 XP
    killermees's avatar

    Dat is wel de raarste reden ooit om opnieuw met fut te beginnen :p

  72. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik ben opnieuw begonnen met Fut 13, ik had op gegeven moment me team compleet en had geen zin om te sparen voor spelers boven de 100k p/stuk. Dus dit was me oude team, en wie weet wat ik nu in elkaar flans! (A)

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_511179b340f1b.jpg

    waarom opnieuw??? je heb toch een goed team:P

    ik had zo,n 25000 coins pakje ghaald nou nooit weer:@

  73. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Nou ik ben een beetje gebuttfucked door FUT, ik had 35K en ik probeer te traden met 4-1-2-1-2 Sergio Busquets dus ik koop er een paar, komen ze niet uit de watchlist, oke kan ik mee leven ze komen er morgen wel uit. Volgende dag kom ik terug zijn ze gewoon weg en heb ik mijn coins niet terug -_-

  74. 101 XP
    killermees's avatar

    Heb ik ook een keer gehad met Hart, moet je een mailtje sturen naar dat EA helpdesk en als het goed is geven ze je het terug.

    Nou had ik toen wel gelukkig een foto gemaakt van me Hart die vast zat in de watch list omdat ik ea niet vertrouw :p dus gelukkig kreeg ik het toen terug. Maar zonder foto weet ik het niet zeker.

  75. 39 XP
    JanJochems's avatar

    Elke keer als ik een pakje open komt er een speler uit van rondt de 55 k laatst had ik nog rooney en casillias in hetzelfde pakketje ik verkoop al mijn teams op marktplaats en heb nu al ongeveer 630 euro erbij alleen voor fifa teams

  76. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    waarom opnieuw??? je heb toch een goed team:P

    ik had zo,n 25000 coins pakje ghaald nou nooit weer:@

    Leek me leuk, en om betere stats te halen.
    Op het moment sta ik 11-2-3 , die 3 loses waren omdat ik toen nog een brons team had en onmogelijk kon spelen tegen hun, dus eigenlijk 0 loses :p
    Ik heb wat Fifa punten gekocht, voor 350punten een pakje gekocht en kreeg gelijk Nani erin gemm. 50k
    Daar heb ik nu een mooi teampje mee gebouwd! Zo is FUT weer een stuk leuker 🙂

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#iOV7bWYenIZOK:ps3

  77. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ziet er goed uit! Nu nog Tevez of aguero en Lavezzi

  78. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ziet er goed uit! Nu nog Tevez of aguero en Lavezzi

    Precies, Lavezzi ga ik allereerst voor, en dan heb ik ook al snel Tevez.

  79. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    waarom opnieuw??? je heb toch een goed team:P

    ik had zo,n 25000 coins pakje ghaald nou nooit weer:@

    Ik had er ook ÊÊn, krijg ik f*ck*ng Song twv 1000 coins, en de rest was 350 coins per stuk. Nooit zulke pakjes kopen!

  80. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik had er ook ÊÊn, krijg ik f*ck*ng Song twv 1000 coins, en de rest was 350 coins per stuk. Nooit zulke pakjes kopen!

    Ik heb de Ultimate Edition ook. elke maandag een pakje en dat 24 weken lang.. heb er nu 20 ofzo gehad maar geen 1 met een speler die meer dan 2000 coins opleverd:S een maat van me had laatst 1x pakje gehaald en zat gelijk een topper in die 30.000 opbracht:P

  81. 724 XP
  82. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Mijn serie A team

    Speelt zeer lekker..

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#cPZJu8r3nI0gN:ps3

    Sweet! Vooral buffon op doel en balo/cavani echt Awesome!!

  83. 742 XP
    Larssonio's avatar

    http://www.freebits.nl/images/375Schermafbeelding_2013_.png

    Zo doen we dat 😀

  84. 692 XP
  85. 742 XP
    Larssonio's avatar

    http://www.freebits.nl/images/995Schermafbeelding_2013_.png

    Ook maar even een nieuw team gemaakt 😀 had maar 110k op dit moment, dus dit is het maximale wat ik eruit kon halen 😛

  86. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    miss domme vraag maar hoe werkt dat als je een speler in het team van de week hebt.. word die dan meer waard?

  87. 742 XP
    Larssonio's avatar

    miss domme vraag maar hoe werkt dat als je een speler in het team van de week hebt.. word die dan meer waard?

    TOTW (InForm spelers) zijn uiteraard meer waard dan een normale versie ja 😛

  88. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    TOTW (InForm spelers) zijn uiteraard meer waard dan een normale versie ja 😛

    ja maar ik bedoel of je huidige spelers (gewone) die ook meer waard worden omdat ze in het team van de week zitten..

    Zo,n speler van zwart kaartje kom je echt nooit aan!

    http://www.freebits.nl/images/375Schermafbeelding_2013_.png

    Zo doen we dat 😀

    hoe kan dat dan??

  89. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Wat het is met TOTW, jij krijgt een speler in een pakje en houdt m, een week later wordt ie IN FORM. Dat betekent dat jouw versie niet de In Form versie is en daardoor dus minder waard is dan de In Form versie. En waarschijnlijk daalt de prijs van de normale versie ook nog! TOTW spelers zijn maar een week beschikbaar en je moet ze in een pakje krijgen in de week dat ze IF zijn

  90. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    nice maar kan je niet beter 1 super team maken???

    Had ik, met Ramos, Pepe, Neymar etc maar ik heb idee.. hoe beter je team hoe meer je verliest.
    Ik las op EA forum dat veel mensen dat gevoel hebben. Dus heb ik alles verkocht en meerdere teams gemaakt.

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#kOAbxbE3nIpbd:ps3

    ja maar ik bedoel of je huidige spelers (gewone) die ook meer waard worden omdat ze in het team van de week zitten..

    Zo,n speler van zwart kaartje kom je echt nooit aan!

    hoe kan dat dan??

    Je huidige wordt niet meer waard. Eerder iets minder, maar dat valt denk ik wel mee.

  91. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Had ik, met Ramos, Pepe, Neymar etc maar ik heb idee.. hoe beter je team hoe meer je verliest.
    Ik las op EA forum dat veel mensen dat gevoel hebben. Dus heb ik alles verkocht en meerdere teams gemaakt.

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#kOAbxbE3nIpbd:ps3

    Je huidige wordt niet meer waard. Eerder iets minder, maar dat valt denk ik wel mee.

    Wat bedoel je met verliezen, potjes of geld? Ik heb namelijk ook problemen met matchfixing binnen fifa, klopt van geen meter volgens mij.

  92. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Had ik, met Ramos, Pepe, Neymar etc maar ik heb idee.. hoe beter je team hoe meer je verliest.
    Ik las op EA forum dat veel mensen dat gevoel hebben. Dus heb ik alles verkocht en meerdere teams gemaakt.

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ul…bxbE3nIpbd:ps3

    Verdomme wat een team, echt mooi.
    Daar ben ik dus zo voor aan het spelen xD

  93. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik zou dit team zo graag willen maken! http://www.futhead.com/fifa/squads/4879548/image/

  94. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik zou dit team zo graag willen maken! http://www.futhead.com/fifa/squads/4879548/image/

    Lol! Die had ik gisteren gemaakt voor de grap, even mee gespeeld en toen alles weer sale gezet.
    Wat is dat een irritant team!

  95. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ja Mathijsen is echt langzaam, dus nooit kopen. Op RM zou ik Narsingh zetten met zijn snelheid.

  96. 742 XP
    Larssonio's avatar

    http://www.freebits.nl/images/120Schermafbeelding_2013_.png dis mijn team nu, heeel erg chill 🙂

    Heb tevens voor mijzelf een challenge opgezet. Even een paar dagen geen potjes spelen, ik heb mezelf 1000 coins gegeven en mijn doel is om deze om te zetten in 100k in een zo snel mogelijke tijd. Ik ben gisteravond begonnen en sta momenteel op 9088 coins, we’re getting somewhere!