Forum

Topic: …Reacties worden niet altijd gepubliceerd…

Anoniem's avatar

Even een vraagje…

Hebben veel meer mensen er last van dat reacties op artikelen geplaatst op de frontpage, zonder waarschuwing, foutmelding of iets wat daar op lijkt, niet geplaatst worden?

Het komt niet overdreven vaak voor maar hinderlijk vind ik het wel. Ben je net klaar met je reactie, lees je het nog een keer na of alles er staat zoals je wilt dat het er staat, druk je op de versturen knop en dan verschijnt er ……………………………………………………………………..

Niets….

Kun je weer helemaal overnieuw beginnen… Want de reactie die je verstuurt hebt verschijnt ook niet later… Jouw reactie is gewoon een veelvoudige wereldreis aan het maken op de digitale snelweg zonder eind bestemming…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

58 reacties

  1. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ja ik heb hier soms ook last van, best vervelend inderdaad.

  2. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Ik heb dat ook een aantal keren gehad, maar wat ik nu doe is alles kopieren voordat ik op versturen druk mocht het misgaan dan kan ik het even plakken en nog een keer proberen. 😉

    [edit]Bij mij ging het om berichten zonder quotes.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Hier is al een keer een topic over gemaakt met uitleg waarom dit gebeurt, de reden dat dit gebeurt is dat er meer linken in het bericht staan, de linken worden veroorzaakt omdat je dus meer mensen quote in 1 berichten. Deze reacties komen in een lijst die gecontroleerd dient te worden door 1 van de mods.

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hier is al een keer een topic over gemaakt met uitleg waarom dit gebeurt, de reden dat dit gebeurt is dat er meer linken in het bericht staan, de linken worden veroorzaakt omdat je dus meer mensen quote in 1 berichten. Deze reacties komen in een lijst die gecontroleerd dient te worden door 1 van de mods.

    Nee, want dan staat jouw reactie wel op de site, maar dan is hij alleen zichtbaar voor jou en moderatoren die de reactie goed moeten keuren. Ook staat dan boven de reactie “Je reactie moet eerst goedgekeurd worden” o.i.d.

    Maar in dit geval word de comment die je wilt plaatsen niet eens verzonden naar de server/database lijkt het wel, en vervolgens word alleen de pagina herladen maar is je comment nergens te vinden die je zojuist geprobeerd hebt te posten. Ik heb dit ook al een paar keer gehad. 😛

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    …. de reden dat dit gebeurt is dat er meer linken in het bericht staan….

    Uhh nee dus… Het gaat om reacties zonder ook maar 1 link te vermelden…Het gebeurd ook wanneer je als eerste een reactie geeft op een artikel en waarbij je dus nergens kunt quoten. Kortom zie ik hier geen verband in…

  6. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Copy & paste! 😉

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dit is al heel lang en meer mensen hebben het. Is volgens mij al aan gewerkt maar nog geen oplossing.
    Gewoon pech als het gebeurt en gewoon afwachten op de oplossing die misschien een keer komt.

  8. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dit overkomt mij regelmatig, en het is echt heel storend. Vooral omdat ik nogal eens uitgebreide posts will typen, en geen zin heb die opnieuw te gaan verzinnen. Probeer ik ze er met Copy & Paste in te plakken, dan krijg ik de melding dat het een dubbelpost is.

    Argh.. De behoefte leuke berichtjes te posten wordt zo wel een heel stuk minder…

  9. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Dit overkomt mij regelmatig, en het is echt heel storend. Vooral omdat ik nogal eens uitgebreide posts will typen, en geen zin heb die opnieuw te gaan verzinnen. Probeer ik ze er met Copy & Paste in te plakken, dan krijg ik de melding dat het een dubbelpost is.

    Argh.. De behoefte leuke berichtjes te posten wordt zo wel een heel stuk minder…

    Ik heb nog geen dubbelpost waarschuwing gehad na Copy & Paste.

  10. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oh ik wel… maar dat vind ik nooit zo erg omdat het gekopieerde nog gewoon op het klembord staat, ik de pagina ververs d.m.v. CTRL+F5 en vervolgens mijn reactie dan nog een keer plak, dan gaat het altijd goed.

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Krijgen jullie ook een foutmelding of? Er is namelijk wel een banlist met verboden woorden en dan komt die inderdaad niet tevoorschijn.

    Verder kan er weinig mis gaan, het is een form en als je op submit drukt stuurt die het naar de database. Daartussen kan echt weinig misgaan, het is echt een paar lijnen aan code waar je comment doorheen gaat. Zelf heb ik het ook nog nooit gehad moet ik zeggen.

  12. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik zal de volgende keer het bericht hier ook posten, kan je het opzoeken.. 🙂 maar nee, geen foutmelding. Gewoon het zelfde bericht, zonder mijn post…

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik zal de volgende keer het bericht hier ook posten, kan je het opzoeken.. 🙂 maar nee, geen foutmelding. Gewoon het zelfde bericht, zonder mijn post…

    Als je dat wilt doen (ook de rest :p) graag, dan kan ik zien wat ermee gebeurd namelijk

  14. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oh ik zal er ook op letten, ook ik krijg geen foutmelding… Pagina wordt gewoon ververst zonder post van mij er bij..

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Niemand meer last van gehad?

  16. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Nou op dit moment kan ik helemaal niets posten.

    Site laden duurt wel heel erg lang en wanneer ik iets wil posten krijg ik eerst de melding dat ik te snel post (direct bij de eerste post al) en daarna de melding dat er een dubbele post is ontdekt… Geen idee wat, want van mij staat er niets…

  17. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nou op dit moment kan ik helemaal niets posten.

    Site laden duurt wel heel erg lang en wanneer ik iets wil posten krijg ik eerst de melding dat ik te snel post (direct bij de eerste post al) en daarna de melding dat er een dubbele post is ontdekt… Geen idee wat, want van mij staat er niets…

    JE laatste reactie was op “Sony: ‘De PS Vita krijgt dit jaar geen prijsverlaging’ ” klopt dat?

  18. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Yep dat klopt, de enige reactie omdat ik verder gewoon echt niet kon posten en er staat voor mij nu nog steeds niets zichtbaar. Ik kan zelf niet zien dat ik daar heb gereageerd.

    Inmiddels kon ik bij “PS3 met PS Vita bundel is een mogelijkheid” wel gewoon reageren… Daarna nog wat reacties gepost…

    Maar toen ging het weer mis bij:

    http://www.psx-sense.nl/97225/review-one-piece-pirate-warriors/#comment-283323

    Ook hier heb ik gereageerd, maar is de reactie zonder enige waarschuwing of foutmelding niet aangekomen… Ik hoop dat deze info kan helpen bij een oplossing.

  19. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Jullie wilden weten welke posts er zoal niet doorkomen. Zojuist gepost bij de US Store update:
    “Overigens is Retro City Rampage cross-buy (ps3/Vita). Mogelijk UFO maar ophalen, als die niet in Europa uitkomt..”
    Gene hoogvliegende reactie, maar helpt jullie mogelijk met foutzoeken…

  20. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    En weer eentje, bij de WRC3 aankondiging:
    “Cross-buy? Of mogen we hem weer twee keer aan gaan schaffen? (Zal wel dat laatste zijn…)” nog een keer posten levert een ‘dubbelpost geconstateerd’ foutmelding op, maar de post is niet te zien.

  21. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het gaat waarschijnlijk mis bij de XP-count, we zijn ermee bezig, hopelijk is het snel opgelost

  22. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb er naar gekeken maar niks vreemds kunnen vinden, ik heb wat dingen veranderd, als het weer gebeurt zul je een error zien, mocht je dit zien, zou je dan aub deze hier kunnen plaatsen.

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb er naar gekeken maar niks vreemds kunnen vinden, ik heb wat dingen veranderd, als het weer gebeurt zul je een error zien, mocht je dit zien, zou je dan aub deze hier kunnen plaatsen.

    Ik krijg geen error, maar de reactie die ik net helemaal getypt had werd niet gepubliceerd. Ik kreeg wel een link die zou moeten verwijzen naar de reactie, die dus niet gepubliceerd is: http://www.psx-sense.nl/99501/review-medal-of-honor-warfighter/#comment-288787

    Pas naar de 3e keer proberen werd de reactie geplaatst.

    Hier is nog zo’n link die zou moeten verwijzen naar de reactie die ik voor de 2e keer probeerde te plaatsten, maar niet gepubliceerd werd: http://www.psx-sense.nl/99501/review-medal-of-honor-warfighter/#comment-288800

    😛

  24. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik krijg geen error, maar de reactie die ik net helemaal getypt had werd niet gepubliceerd. Ik kreeg wel een link die zou moeten verwijzen naar de reactie, die dus niet gepubliceerd is: http://www.psx-sense.nl/99501/review-medal-of-honor-warfighter/#comment-288787

    Pas naar de 3e keer proberen werd de reactie geplaatst.

    Hier is nog zo’n link die zou moeten verwijzen naar de reactie die ik voor de 2e keer probeerde te plaatsten, maar niet gepubliceerd werd: http://www.psx-sense.nl/99501/review-medal-of-honor-warfighter/#comment-288800

    😛

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_50913d5750d11.jpg

    Hij registreert indd ook gewoon dat die verstuurd is maar kan m niet weer vinden in het paneel, we gaan nog even op onderzoek!

  25. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_50913d5750d11.jpg

    Hij registreert indd ook gewoon dat die verstuurd is maar kan m niet weer vinden in het paneel, we gaan nog even op onderzoek!

    Ja precies, daar kwam ik ook al achter. Toch raar, het lijkt dat de DB de reactie niet goed ontvangt/verwerkt of iets in die richting. Maar in ieder geval, succes! 🙂

  26. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zijn er nog meer mensen met zulke problemen? Of is PattyS3 de enige?

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zijn er nog meer mensen met zulke problemen? Of is PattyS3 de enige?

    Bappie-NL dus ook, en ik denk veel anderen ook eigenlijk. Maar het gebeurt maar heel af en toe, en dat is het rare er aan. 😛

  28. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Zojuist weer een post niet geplaatst, op http://www.psx-sense.nl/100536/reserveer-crysis-3-en-krijg-het-origineel-gratis/. Ik had een opmerking dat je met Crysis 2 bij PS Plus, samen mooi de trilogie bijeen had.. Post is niet doorgekomen.

  29. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zojuist weer een post niet geplaatst, op http://www.psx-sense.nl/100536/reserveer-crysis-3-en-krijg-het-origineel-gratis/. Ik had een opmerking dat je met Crysis 2 bij PS Plus, samen mooi de trilogie bijeen had.. Post is niet doorgekomen.

    Geen fout melding, kreeg je daarna wel het artikel te zien?

  30. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Yup. Maar dan zonder mijn comment…

  31. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    En weer een die niet gepost wordt… Bij Sine Mora dit keer. Wel 5x geprobeerd.
    “Hoe verhoudt dit zich tot de nieuwe two-stick shooter Big Sky Infinite? Die lijkt hier sterk op, maar is WEL cross-buy (ik neem aan dat jullie dat bedoelen, en niet Cross-platform).”
    Gaat dit ooit nog opgelost worden? Ik heb iig al helemaal geen zin meer om te commenten…

  32. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    En weer een die niet gepost wordt… Bij Sine Mora dit keer. Wel 5x geprobeerd.
    “Hoe verhoudt dit zich tot de nieuwe two-stick shooter Big Sky Infinite? Die lijkt hier sterk op, maar is WEL cross-buy (ik neem aan dat jullie dat bedoelen, en niet Cross-platform).”
    Gaat dit ooit nog opgelost worden? Ik heb iig al helemaal geen zin meer om te commenten…

    Het woordje ‘buy’ staat op de banlist en moet handmatig toegekeurd worden, beetje geduld kan geen kwaad ;-).

  33. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    O.o Dat meen je niet….

    Oh, ivm spam… Had wel een ‘Je reactie wordt gemodereerd’ oid verwacht dan… Toch bedankt.

  34. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    O.o Dat meen je niet….

    Oh, ivm spam… Had wel een ‘Je reactie wordt gemodereerd’ oid verwacht dan… Toch bedankt.

    Jup, want spammers gebruiken dat vaak als ze spullen er neer zetten. Ik zal even kijken wat ik kan doen aan een melding.

  35. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Jup, want spammers gebruiken dat vaak als ze spullen er neer zetten. Ik zal even kijken wat ik kan doen aan een melding.

    Dat zou best een welkome toevoeging zijn inderdaad. Ook van mij komen er aardig wat posts niet door, zonder dat ik me er van bewust ben woorden te hebben gebruikt die “niet mogen”. Het ging een tijdje goed, maar sinds 2 weken is het steeds weer raak… Redelijk wat posts komen niet aan, zie ik later ook niet alsnog verschijnen.

  36. mrb80's avatar

    Waarom moet iedere reactie goedgekeurd worden, hierdoor kan ik oa nooit meteen antwoord geven op een reactie. Vaak staat een reactie pas uren/dag erna pas op of zelfs helemaal niet. Ik heb je hiervoor ook een pm gestuurd maar geen reactie. Wat heeft het dan voor nut om te reageren als het systeem voor geen meter werkt? Blijbaar mogen meningen ook niet gezegd worden..

  37. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Wooooww mrb80, jij gaat wel erg kort door de bocht! Dat er reacties niet op de site aankomen is bekend. Maar om maar meteen te stellen dat het systeem voor geen meter werkt gaat wel erg ver!

    Het feit dat er een filter bestaat met een lijst aan woorden, die er voor zorgt dat reacties waar de kans groot is dat het hier om Spam gaat, wil niet zeggen dat meningen niet gezegd mogen worden. Nee, dit voorkomt dat wij als lezers bespaard worden van een boel zooi en troep.

    Ik weet niet met welke toon je de redactie gemaild hebt, maar als dit met dezelfde toon is gebeurd begrijp ik de stilte. Mijn ervaring met de redactie is echt anders, men is volledig op vrijwillige basis altijd bezig met de site om deze voor ons als gebruikers zo optimaal mogelijk te maken, zowel inhoudelijk als op technisch vlak!

    Geduld is soms een schone zaak…

  38. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    banlist

    waar kan ik deze checken.

  39. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    De laatste tijd komt het toch weer steeds vaker voor dat reacties niet worden geplaatst. Hiervoor krijg je ook geen melding waarom niet… Zie hieronder de reactie die ik had willen geven op:

    De games van 2013: Ragnarok Oddysey & Persona 4: Golden

    Dit zijn dan ook beide dé Vita games waar ik op zit te wachten! Ik vond het al bijzonder jammer dat Ragnarok Odyssey niet in 2012 uit kwam zoals eerder gepland stond en Persona 4: Golden zoveel later dan als in Japan gereleased wordt.

    JRPG’s zijn voor mij dé games op een handheld! Ik heb er zelfs aan gedacht om ze te importeren, iets wat ik eerder nog nooit gedaan heb. Maar omdat ik me nu ook nog altijd goed met Ecolibrium, Assasins Creed en Uncharted vermaak heb ik maar besloten om dat niet te doen. Wetende dat ik alle games vanwege deze 2 nog uit te moeten komen games tegen die tijd toch op zij laat liggen. 😉

    Zelf zie ik niet in waarom het niet geplaatst zou mogen worden, staan toch niet heel gekke dingen in? Helaas is het momenteel weer zo ongeveer dagelijks raak, dat reacties niet geplaatst worden. Mijn ervaring is ook dat zij zelden of nooit later verschijnen. Probeer je je reactie nogmaals te plaatsen verschijnt soms wel de melding: Dubbele reactie ontdekt: het lijkt erop dat je dit al hebt gezegd!. Hier kwam ik achter nadat ik tegenwoordig alles maar eerst even kopieer voordat ik post. Maar ook hier zit geen regelmaat in, de ene keer verschijnt de melding wel de andere keer niet.

    Al enig idee wat er aan de hand is?

  40. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Oorspronkelijk geplaatst door M4GN3T
    banlist
    waar kan ik deze checken.

    ???????????????????????????

  41. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ???????????????????????????

    http://pastebin.ca/2299699

  42. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    http://pastebin.ca/2299699

    Zo dat is nog een aardige waslijst aan woorden. Maar is het dan ook zo dat deze woorden helemaal niet voor mogen komen, zelfs niet als ze verwerkt zijn in een ander woord of naam? In dat geval verklaard het waarom mijn post bij “De games van 2013: Ragnarok Oddysey & Persona 4: Golden” niet verschenen is. Daar staat Ecolibrium in. Hoewel ik het ook weer niet echt een verklaring vind. Ik mag aannemen dat het van gebruikers niet verwacht wordt dat deze de gehele waslijst aan woorden uit het hoofd kunnen. Ik zou in dat geval een melding verwachten dat de betreffende post nog nagekeken dient te worden door 1 van de moderators.

  43. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zo dat is nog een aardige waslijst aan woorden. Maar is het dan ook zo dat deze woorden helemaal niet voor mogen komen, zelfs niet als ze verwerkt zijn in een ander woord of naam? In dat geval verklaard het waarom mijn post bij “De games van 2013: Ragnarok Oddysey & Persona 4: Golden” niet verschenen is. Daar staat Ecolibrium in. Hoewel ik het ook weer niet echt een verklaring vind. Ik mag aannemen dat het van gebruikers niet verwacht wordt dat deze de gehele waslijst aan woorden uit het hoofd kunnen. Ik zou in dat geval een melding verwachten dat de betreffende post nog nagekeken dient te worden door 1 van de moderators.

    Ik werk nog aan de melding maar ben zelf de afgelopen week op vakantie geweest en heb een grotere waslijst dan enkel dat =p. De woorden worden ook opgevangen als ze in een zin staan, sommige spammers gebruiken namelijk geen spaties om dit soort dingen te bypassen. En tuurlijk wordt dat niet van men verwacht, maar dat zijn gewoon de woorden in de filter 😉

  44. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Staat er nou een YouTube filmpje in de Banlist?
    Het filmpje doet het toch niet.

  45. mrb80's avatar

    Wooooww mrb80, jij gaat wel erg kort door de bocht! Dat er reacties niet op de site aankomen is bekend. Maar om maar meteen te stellen dat het systeem voor geen meter werkt gaat wel erg ver!

    Het feit dat er een filter bestaat met een lijst aan woorden, die er voor zorgt dat reacties waar de kans groot is dat het hier om Spam gaat, wil niet zeggen dat meningen niet gezegd mogen worden. Nee, dit voorkomt dat wij als lezers bespaard worden van een boel zooi en troep.

    Ik weet niet met welke toon je de redactie gemaild hebt, maar als dit met dezelfde toon is gebeurd begrijp ik de stilte. Mijn ervaring met de redactie is echt anders, men is volledig op vrijwillige basis altijd bezig met de site om deze voor ons als gebruikers zo optimaal mogelijk te maken, zowel inhoudelijk als op technisch vlak!

    Geduld is soms een schone zaak…

    Ik ga niet kort door de bocht want meerdere mensen klagen hierover. Feit is dat het systeem dan niet goed werkt. Verder was mijn toon tot dat moment volkomen normaal. Ik begrijp niet wat er mis kan zijn aan de zin: ‘nu nog meer goede games voor de vita’? Misschien werkt het filter dan wel voor geen meter 😉

    De laatste tijd komt het toch weer steeds vaker voor dat reacties niet worden geplaatst. Hiervoor krijg je ook geen melding waarom niet… Zie hieronder de reactie die ik had willen geven op:

    De games van 2013: Ragnarok Oddysey & Persona 4: Golden

    Dit zijn dan ook beide dé Vita games waar ik op zit te wachten! Ik vond het al bijzonder jammer dat Ragnarok Odyssey niet in 2012 uit kwam zoals eerder gepland stond en Persona 4: Golden zoveel later dan als in Japan gereleased wordt.

    JRPG’s zijn voor mij dé games op een handheld! Ik heb er zelfs aan gedacht om ze te importeren, iets wat ik eerder nog nooit gedaan heb. Maar omdat ik me nu ook nog altijd goed met Ecolibrium, Assasins Creed en Uncharted vermaak heb ik maar besloten om dat niet te doen. Wetende dat ik alle games vanwege deze 2 nog uit te moeten komen games tegen die tijd toch op zij laat liggen. 😉

    Zelf zie ik niet in waarom het niet geplaatst zou mogen worden, staan toch niet heel gekke dingen in? Helaas is het momenteel weer zo ongeveer dagelijks raak, dat reacties niet geplaatst worden. Mijn ervaring is ook dat zij zelden of nooit later verschijnen. Probeer je je reactie nogmaals te plaatsen verschijnt soms wel de melding: Dubbele reactie ontdekt: het lijkt erop dat je dit al hebt gezegd!. Hier kwam ik achter nadat ik tegenwoordig alles maar eerst even kopieer voordat ik post. Maar ook hier zit geen regelmaat in, de ene keer verschijnt de melding wel de andere keer niet.

    Al enig idee wat er aan de hand is?

    waarschijnlijk ligt het aan je toon 😉

  46. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    “nu nog meer goede games voor de vita”
    De toon klinkt, wat mij betreft, erg dwingend.

    Stel, je gaat naar de Aldi, en je zegt tegen de kassa, “nu nog meer goede producten inkopen”.
    Dat komt op hetzelfde neer.

    De industrie doet zijn of haar best om van, in dit geval, de PS Vita een top apparaat te maken.
    Dat zou overigens niet de reden zijn, dat die niet geplaatst is, dat doet overigens iedere gamer, maar ik zeg alleen wat ik van de toon vind.

  47. mrb80's avatar

    ”nu nog meer goede games voor de vita”
    De toon klinkt, wat mij betreft, erg dwingend.

    Stel, je gaat naar de Aldi, en je zegt tegen de kassa, “nu nog meer goede producten inkopen”.
    Dat komt op hetzelfde neer.

    De industrie doet zijn of haar best om van, in dit geval, de PS Vita een top apparaat te maken.
    Dat zou overigens niet de reden zijn, dat die niet geplaatst is, dat doet overigens iedere gamer, maar ik zeg alleen wat ik van de toon vind.

    Dat zou idd niet de reden mogen zijn.

  48. mrb80's avatar

    Dat zou idd niet de reden mogen zijn.

    @KeesKop, plaats dan alle berichten zodat je een geheel beeld geeft ipv een vertekend beeld. Mijn laatste reacties waren bot, dat klopt. Ik kreeg dus een andere behandeling (voordat ik een andere toon had in mijn reacties) omdat ik gewoon een mening gaf? Bij deze, verwijder mijn account maar.

    Dat zou idd niet de reden mogen zijn.

    @KeesKop, plaats dan alle berichten zodat je een geheel beeld geeft ipv een vertekend beeld. Mijn laatste reacties waren bot, dat klopt. Ik kreeg dus een andere behandeling (voordat ik een andere toon had in mijn reacties) omdat ik gewoon een mening gaf? Bij deze, verwijder mijn account maar. Om deze acties moet ik alleen maar lachen. Slotje haha oeh, dat klonk wel heel stoer hoor

  49. mrb80's avatar

    ”nu nog meer goede games voor de vita”
    De toon klinkt, wat mij betreft, erg dwingend.

    Stel, je gaat naar de Aldi, en je zegt tegen de kassa, “nu nog meer goede producten inkopen”.
    Dat komt op hetzelfde neer.

    De industrie doet zijn of haar best om van, in dit geval, de PS Vita een top apparaat te maken.
    Dat zou overigens niet de reden zijn, dat die niet geplaatst is, dat doet overigens iedere gamer, maar ik zeg alleen wat ik van de toon vind.

    Gooi er maar een slotje op.

  50. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heel simpel jongens, we hebben zon 200-300 spam comments per dag en soms tussen die spam zit een comment van een echt lid met goede bedoelingen. Dit zien we over het hoofd, tis niet zozeer et systeem dat niet goed werkt maar het feit dat we zo overbeladen worden met spam..dit is een speld in een hooiberg vinden :/

  51. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    @mrb80, ten eerste ben ik hier geen Moderator, en ten tweede, dat is niet hoe je met kritiek om hoort te gaan.

  52. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb soms last van: –je plaatst de reacties te snel achter elkaar– 🙁 dat terwijl ik daarvoor helemaal niks geplaatst heb ‘denk dan $€£&#@ ga niet weer opnieuw beginnen’. Een copy van de tekst maken vergeet ik soms gewoon.

  53. 452 XP
    KeesKop's avatar

    Ook hier zal ik het nog een keer vermelden:
    mrb80 kan op mijn verzoek (goedgekeurd en toegepast door Roy – M4GN3T) niets posten zonder goedkeuring.

  54. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb soms last van: –je plaatst de reacties te snel achter elkaar– 🙁 dat terwijl ik daarvoor helemaal niks geplaatst heb ‘denk dan $€£&#@ ga niet weer opnieuw beginnen’. Een copy van de tekst maken vergeet ik soms gewoon.

    Dat is echt al heel lang opgelost, die bug is er al heel lang niet meer, sterker nog die check zit er niet eens meer en die text bestaat niet meer in de code =p

  55. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat is echt al heel lang opgelost, die bug is er al heel lang niet meer, sterker nog die check zit er niet eens meer en die text bestaat niet meer in de code =p

    Is me nog niet opgevallen..dus: dat is al heel lang opgelost “geloof ik niks van”. Wat is in jouw opinie van: al heel lang..? een paar maanden, half jaar of een jaar.

  56. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Is me nog niet opgevallen..dus: dat is al heel lang opgelost “geloof ik niks van”. Wat is in jouw opinie van: al heel lang..? een paar maanden, half jaar of een jaar.

    3-4 maand en wat is je niet opgevallen? Wat is de laatste keer dat je het kreeg? Beetje raar dat je me niet gelooft, waarom zou ik over zoiets liegen..=/

    P.S. citeer je jezelf nu of? Waar dienen die aanhalingstekens voor?

  57. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    3 a 4 maanden..zal dan wel 3 maanden zijn ,dat noem ik niet “al heel lang”. Maar ja ieder zijn menig, de een vindt het normaal dat een ps3 maar 2 jaar mee gaat, en de ander vindt dat een ps3 3+ jaar mee moet gaan.

  58. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    3 a 4 maanden..zal dan wel 3 maanden zijn ,dat noem ik niet “al heel lang”. Maar ja ieder zijn menig, de een vindt het normaal dat een ps3 maar 2 jaar mee gaat, en de ander vindt dat een ps3 3+ jaar mee moet gaan.

    Wat heeft het leven van een PS3 hiermee te maken? Feit blijft dat het al een flinke tijd gefixt is en dus niet meer gemeld hoef te worden in dit forum.