Forum

Topic: FIFA 13 tips & trics

Anoniem's avatar

Beste allemaal,
Om alvast maar met de deur in huis te vallen, lijkt het me handig om dit topic apart te houden van het OOT Fifa topic. Met dit topic was ik van plan om alle kleine/handige tips en trics met elkaar te delen. Van bijvoorbeeld kleine dingen als hoe je een gericht schot uitvoert, tot moeilijke en hardcore dingen als trucjes. Ik ben op het idee gekomen vanwege ik zelf niet echt heel erg goed bent in fifa maar het wel een erg leuk spel vindt, en ik alleen maar beter wilt worden. En ik denk dat ik niet de enigste ben, dus ik zou zeggen : laat jullie tips en handige weetjes maar komen ! En misschien kan ik zelfs bij iedere handig weetje het op deze beginpost plaatsen, zodat het overzicht ook wordt gehouden. Maar ook opstellingen, spelersrollen etc kunnen hier gedeeld word. Ik hoor het wel.

Mvg, Rowin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik speel zelf veel met skillmoves, verbeterd echt je gameplay ervaring πŸ™‚ Deze kan je jezelf het beste aanleren dmv de Arena ^^

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik speel zelf veel met skillmoves, verbeterd echt je gameplay ervaring πŸ™‚ Deze kan je jezelf het beste aanleren dmv de Arena ^^

    En youtube filmpje kijken πŸ˜› Ik heb er paar gekeken maar is best nogal lastig om die op het juiste moment te gebruiken. Spelen jullie fifa op ; beginner, makkelijk, medium of hard ( weet al die namen niet xD ) ben momenteel begonnen op makkelijkst en ga steeds stukje hoger, haha zit nu op : af en toe is voetbal games. Maar ik ben niet zo heel goed xD

  3. 742 XP
    Larssonio's avatar

    En youtube filmpje kijken πŸ˜› Ik heb er paar gekeken maar is best nogal lastig om die op het juiste moment te gebruiken. Spelen jullie fifa op ; beginner, makkelijk, medium of hard ( weet al die namen niet xD ) ben momenteel begonnen op makkelijkst en ga steeds stukje hoger, haha zit nu op : af en toe is voetbal games. Maar ik ben niet zo heel goed xD

    Ik doe niet aan AI =p ik speel alleen online, op FIFA 12 had ik 800+ games op Ultimate Team =p

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Goed topic, maar ik denk dat Larssionio gelijk heeft dat je het het beste in de arena en de trainingen (die enorm verbeterd zijn volgens mij) kan oefenen. Ik ben ook niet echt skilled in Fifa en oefen het daar ook altijd. Je moet de tricks een soort automatisme maken en dat leer je niet op Youtube.

  5. 742 XP
    Larssonio's avatar

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/107983214

    Dit is een mini skill goal van me, gingen nog 2 roulettes aan vooraf, maar ja, EA Sports en hun upload lengtes xD FIFA12 btw ^^

  6. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Haha netjes netjes πŸ˜› Misschien is dat inderdaad wel een goede tip, wanneer je beter meer online kan gaan spelen dan tegen de computer, aangezien online toch wat meer uitdaging geeft, en je niet constant weet wat tegenstander doet etc. Met welke teams spelen jullie ? Ik speel momenteel met Manchester United met 4-3-3 opstelling ( fifa 13 demo ). Misschien tips ofzo voor goede “begin”teams.

  7. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Haha netjes netjes πŸ˜› Misschien is dat inderdaad wel een goede tip, wanneer je beter meer online kan gaan spelen dan tegen de computer, aangezien online toch wat meer uitdaging geeft, en je niet constant weet wat tegenstander doet etc. Met welke teams spelen jullie ? Ik speel momenteel met Manchester United met 4-3-3 opstelling ( fifa 13 demo ). Misschien tips ofzo voor goede “begin”teams.

    hoe kan je met man utd spelen in de demo?

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    hoe kan je met man utd spelen in de demo?

    Hoooopss, ik bedoelde natuurlijk Manchester city ^^

  9. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Misschien ook een kleine tip die bij mij wel geholpen heeft..
    Bij FIFA12 speelde ik regelmatig op amateur. Dit was erg prettig spelen omdat dan meer dingen lukken die je wil doen πŸ™‚
    Maar sinds een paar maanden speel ik minimaal op semi-pro. Ik merk zelf dat ik hierdoor een stuk beter en creatiever word in het spel πŸ˜‰

  10. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    speel altijd op Prof ben ook begonnen met amateur en toen semi maar dat is gewoon te easy

  11. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik win makkelijk op Semi en heb echt moeite op Prof. Voornamelijk dat ik m’n kansen niet afmaak, hoe kan ik beter en gerichter leren schieten?

  12. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Precies hetzelfde als vinnie, alleen bij mij op semi πŸ™ Maar ik krijg amper kansen πŸ™ Misschien tips om kansen te kunnen creΓ«ren ?

  13. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Wel bijzonder want ik heb dit ook met proffesional niveau, terwijl ik online seizoenen in divisie 1 of 2 zit.. dus ik kan wel fifa spelen maar tegen de cpu is dit nog steeds lastig πŸ˜‰

  14. 197 XP
    robin2000's avatar

    Ik win makkelijk op Semi en heb echt moeite op Prof. Voornamelijk dat ik m’n kansen niet afmaak, hoe kan ik beter en gerichter leren schieten?

    probeer R1 in te drukken tijdens het schieten en een beetje te mikken met de linker joystick

    Precies hetzelfde als vinnie, alleen bij mij op semi πŸ™ Maar ik krijg amper kansen πŸ™ Misschien tips om kansen te kunnen creΓ«ren ?

    probeer diepe passes te geven op je snelle spelers of met L1 rond te tikken en met combinaties op bouwen

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    probeer R1 in te drukken tijdens het schieten en een beetje te mikken met de linker joystick

    probeer diepe passes te geven op je snelle spelers of met L1 rond te tikken en met combinaties op bouwen

    R1 gebruik ik al af en toe maar alsnog gaat het lastig. Gaat wel iets beter nu ik al redelijk veel wedstrijden er op heb zitten.

  16. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Is R1 of L2 nou gericht shot ? Ik speel met alternatief, maar omdat Robin hierboven R1 aangeeft ga ik toch twijfelen.

  17. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Volgens mij is alternatief alleen als verandering dat je met vierkantje schiet en rondje voorzet (PES controls). R1 is binnenkantje / gericht.

  18. 197 XP
    robin2000's avatar

    Is R1 of L2 nou gericht shot ? Ik speel met alternatief, maar omdat Robin hierboven R1 aangeeft ga ik toch twijfelen.

    ik speel met traditioneel dus met alternatief kan L2 ook wel