Forum

Topic: Fifa 13 DLC Code

Anoniem's avatar

Ik heb een code ingevuld die ik kreeg bij de Ultimate Edition van Fifa 13 maar toen ik de code invulde kwam er op mijn beeld te staan ‘Bedankt voor het gebruiken van de PS Store’ maar werd mijn content niet gedownload. Nu als ik de code opnieuw invul staat er dat de code ongeldig is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

1. 1374 XP
    rva_96's avatar

Ga naar de store, dan klik je op downloadlijst. Daar staan al je downloads die je eerder hebt uitgevoerd, dan zoek je je download van fifa 13 ultimate team, en dan kan je hem opnieuw downloaden 😀 hoop dat je het lukt 😀

2. 230 XP
    Dropy1983's avatar

Dat had ik ook pikeepikee bij de code voor die adidas team en bij die code voor elke week gold pack voor fut, als het goed is zijn ze wel gewoon geïnstalleerd want ik had gewoon een gold pack bij mijn fut team en die adidas team stond ook gewoon tussen de teams.

@rva_96

Daar staan ze dus niet tussen 😀

Edit:

pikeepikee zie net ook dat het in je nieuws feed van eas fc moet staan.

3. 117 XP
    CasperH's avatar

Het word waarschijnlijk als ”service” geinstalleerd. Ga naar Account management, Transactie beheer en dan Lijst van Services

4. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

Hebben ze gedaan wss zodat je niet kan sharen

5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

Het word waarschijnlijk als ”service” geinstalleerd. Ga naar Account management, Transactie beheer en dan Lijst van Services

Hij staat inderdaad in de lijst van services… Maar als ik FUT opstart dan zijn er geen gold packs voor me

6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

Hij staat inderdaad in de lijst van services… Maar als ik FUT opstart dan zijn er geen gold packs voor me

Is er sowieso maar 1 per week. Ik heb hem wel gekregen.

7. 1374 XP
    rva_96's avatar

@rva_96

Daar staan ze dus niet tussen 😀

Edit:

pikeepikee zie net ook dat het in je nieuws feed van eas fc moet staan.

Ah oke mijn excuses 😀

8. 230 XP
    Dropy1983's avatar

Ah oke mijn excuses 😀

hahahahahahaha geaccepteerd 😛

@ pikeepikee

vage shizzel ja bij mij wel

Ik heb een ander probleem iedere keer dat ik fut opstart moet ik een security question and answer opgeven en dat is zwaar irritant

9. 692 XP
    pikeepikee's avatar

Ik was misschien gewoon te laat? Dat ik volgende week mijn eerste pack pas krijg ofzo?

En Dropy moet je iedere keer een nieuwe invullen of vul je steeds niks in?

10. 230 XP
    Dropy1983's avatar

iedere keer een nieuwe

11. 692 XP
    pikeepikee's avatar

Da’s kut, daar heb ik nog niet eerder van gehoord… Denk dat als je het blijft hebben je EA effe moet contacteren ofzo?

12. 3 XP
    Kusters10's avatar

Ik heb hetzelfde probleem, had de code 27 september al ingelost maar kreeg niks. Ik dacht komt vast volgende week dan wel, maar nu nog steeds niks. Heb bij transactie-overzicht gekeken en heb hem ook gevonden maar wat nu?

13. 724 XP
    J-NL-B's avatar

hahahahahahaha geaccepteerd 😛

@ pikeepikee

vage shizzel ja bij mij wel

Ik heb een ander probleem iedere keer dat ik fut opstart moet ik een security question and answer opgeven en dat is zwaar irritant

Ha ik had hetzelfde probleem, ik moest iedere keer mijn online pass invullen. Het beste kan je gewoon opnieuw de online pas invullen in ps -store (code invullen) en dan opniew de pass downloaden.

Die packs krijg je iedere week één, dus het kan inderdaad een week duren voordat je er één krijgt. Volgens mij heb ik er al één gekregen maar er staat niet bij dat het te mkaen heeft met mijn Ultimate edition.

14. 3 XP
    Kusters10's avatar

Heb zojuist gekeken, niks gehad. Iemand een suggestie wat ik nu zou kunnen doen?

15. 692 XP
    pikeepikee's avatar

Nee ik heb geen idee wat je zou kunnen doen, vooral omdat ik gisteren mijn eerste pack heb gekregen. Het heette Pre-Order pack dus ik neem maar aan dat dat m was. Misschien krijg je m pas op donderdag en anders weet ik ook niet wat er gaat gebeuren

16. 1 XP
    Leonidas300's avatar

Hallo Pikeepikee,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hij staat wel tussen mijn ‘services’ maar niet tussen mijn download lijst in mijn PS Store.
    Ik heb nog geen gratis pakjes gekregen. Ik heb een mail gestuurd naar EA. Is het bij jou al wel gelukt?

Graag jouw reactie

17. 3 XP
    Kusters10's avatar

Hallo Pikeepikee,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hij staat wel tussen mijn ‘services’ maar niet tussen mijn download lijst in mijn PS Store.
    Ik heb nog geen gratis pakjes gekregen. Ik heb een mail gestuurd naar EA. Is het bij jou al wel gelukt?

Graag jouw reactie

Ik heb EA ook gemaild gisteren avond, voorlopig even wachten wat daaruit volgt!

18. 692 XP
    pikeepikee's avatar

Hallo Pikeepikee,

Graag jouw reactie

Ik heb EA niet hoeven mailen, ik kreeg afgelopen dinsdag een pre-order pack (was gewoon een gold pack) dus ik neem nu maar even aan dat dat het was. Ik zie wel of ik volgende week weer een pack krijg

19. 1 XP
    MisterArmani's avatar

Heren, ik heb de code niet zelf op de dag ingevuld, maar een dag later. Toen is die idd bevestigd, maar ik zie nergens de Gold pack? Kunnen jullie mij helpen?

En waar kan ik het Adidas-team vinden?

20. 2 XP
    shotmemb's avatar

Ga naar de store, dan klik je op downloadlijst. Daar staan al je downloads die je eerder hebt uitgevoerd, dan zoek je je download van fifa 13 ultimate team, en dan kan je hem opnieuw downloaden 😀 hoop dat je het lukt 😀

hallo mensen ik heb mijn fifa ultimate team. Dus ik heb een code maar die heb ik ingevoerd op mijn ultimate team maar ik weet niet wat mijn hotmail was voor die ultimate team dus hoe kan ik terug kijken op mijn xbox wat mijn hotmail is voor fut op de computer hoe kan ik dat terug kijken

hallo mensen ik heb mijn fifa ultimate team. Dus ik heb een code maar die heb ik ingevoerd op mijn ultimate team maar ik weet niet wat mijn hotmail was voor die ultimate team dus hoe kan ik terug kijken op mijn xbox wat mijn hotmail is voor fut op de computer hoe kan ik dat terug kijken

Ik heb EA niet hoeven mailen, ik kreeg afgelopen dinsdag een pre-order pack (was gewoon een gold pack) dus ik neem nu maar even aan dat dat het was. Ik zie wel of ik volgende week weer een pack krijg

21. 1 XP
    GamesforPlaystation's avatar

Hoi,

Toch maar even een update plaatsen over dit onderwerp. Na al het nieuws over mogelijk tweedehands games bannen van de nieuwe consoles die eraan komen eindelijk ook goed nieuws!

De online passes van EA voor bestaande games gaan verdwijnen en ze beginnen bij EA Sports dus FIFA 13 zal zeer snel aan de beurt zijn. Goed nieuws voor ons multi purpose (tweedehands en nieuw) retailers 🙂

Tweedehands games bij gamesforplaystation.nl