Forum

Topic: [TK] Anomaly: Warzone Earth

Anoniem's avatar

Ik heb een digitale code voor het PSN spel Anomaly: Warzone Earth, maar heb het spel al. Daarom voor wie het spel ook wil hebben, heb ik de code in de aanbieding.
In de PSN Store kost het spel 10 Euro, dus wie biedt?

Als je het spel nog niet kent, hier is een Youtube trailer:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 117 XP
    CasperH's avatar

    Ik geef je 4 euro
    Deal?

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    verkocht.

  3. 483 XP
    Klart's avatar

    verkocht.

    Spijtig dat je een game waarvoor je je bij een wedstrijd opgeeft gewoon verkoopt wanneer je hem wint. Neem dan gewoon niet deel en laat anderen een kans.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Spijtig dat je een game waarvoor je je bij een wedstrijd opgeeft gewoon verkoopt wanneer je hem wint. Neem dan gewoon niet deel en laat anderen een kans.

    Spijtig dat jij zo snel je mening klaar hebt, zonder het hele verhaal te weten.

    Ik heb deze game ergens anders gewonnen, maar heb van hen een tweede code gekregen (De eerste was alleen voor de UK Store). Ik had dat gemeld, maar daar hadden ze geen problemen mee. Dus ik voel me vrij er iemand anders blij mee te maken. Als jij daar problemen mee hebt, is dat jouw probleem, niet het mijne.

  5. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    Ik ben nu pas bezig om de winnaars te bepalen van onze actie, dus ik kan bevestigen dat Mithrandir de code ergens anders vandaan heeft.

  6. 483 XP
    Klart's avatar

    Ik ben nu pas bezig om de winnaars te bepalen van onze actie, dus ik kan bevestigen dat Mithrandir de code ergens anders vandaan heeft.

    M’n excuses, Mith.

    Zijn de winnaars van deze wedstrijd eigenlijk ooit bekend gemaakt? Heb er nooit iets over gelezen…