Forum

Topic: [TK} Mithrandir’s Magische herfstopruiming!

Anoniem's avatar

Ik ga mijn spellenkast opruimen en heb daarom de volgende spellen in de aanbieding:

5 Euro:
Quake Wars: Enemy Territory
LAIR
F.E.A.R. 2
H.A.W.X.
Fifa Soccer 09

7,50 Euro:
Bioshock
Dragon Age Origins
Prince of Persia
EA Active 2 (alleen disk, geen sport aparaten)
Eyepet (Eyecamera nodig)
Fuel
Williams Pinball Classics

10 Euro:
Fallout New Vegas
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Dragon Ball: Raging Blast 2
Watchmen: The End is Nigh Parts 1 and 2
Socom Confrontation

12,50 Euro:
Call of Duty Modern Warfare 2

20 Euro:
Gravity Rush voor de Vita

25 Euro:
Uncharted: Golden Abbys

Afhalen heeft uiteraard de voorkeur, als het in de buurt is (Veenendaal/Baarn) wil ik ook bezorgen, maar bij verzenden zijn de verzendkosten voor de koper. Ik verstuur altijd in bubbel-verpakking, na vooruitbetaling (evt via paypal).

Interesse in meerdere spellen? Dan kunnen we wel een goede deal afspreken. Reageer in dit topic, of stuur me een direct bericht, dan krijg je zeker reactie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik neem Assassins Creed voor 5 euro. ik kan hem komen ophalen aangezien ik ook in veenendaal woon 😀

  2. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Je mag mij wel Alone in the Dark inferno, Stranglehold en Call of Duty World of War opsturen. Geef mij even pm met wat je moet hebben.

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Er zijn wat nieuwe spellen toegevoegd voor de geinteresseerden. Zelf ben ik nog steeds op zoek naar ICO + Shadow of the Colossus

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ooh dacht dat jij je games niet zou verkopen xd

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ooh dacht dat jij je games niet zou verkopen xd

    Jawel hoor! Ik ben meer van de digitale games eigenlijk… Zit er iets voor je bij?

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb er weer een hele zwik games bij geplaatst. Wil je meerdere spellen? Kom met een goed bod!

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Die God of War collection volume 1, dat zijn toch HD remakes van deel 1 en 2?

  8. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Die God of War collection volume 1, dat zijn toch HD remakes van deel 1 en 2?

    Yups!

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wat moet je hebben voor die GoW collectie + GoW 3 + The Orange Box?

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    GoW collectie + GoW 3 + The Orange Box voor 35 Euro incl. verzending? (Heel mooi prijsje!)

  11. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Inderdaad een mooi prijsje, ik maak je het geld direct over (heb je PM van de vorige deal nog). Stuur mij maar een PM als je mijn adres niet meer hebt staan.

  12. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wacht heel even, ik heb dit lijstje op mijn werk gepost, ik moet heel even thuis kijken of ik zeker weet dat ik GoW 3 nog heb liggen. Ik weet het bijna zeker, maar ja… Edit: Ow, ik zie dat je het al overgemaakt hebt… Ik zal bij thuiskomst meteen even checken! (Sorry, had niet gedacht dat het zo snel zou gaan 🙂 )

  13. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hehe, het waren drie games op mijn wishlist dus ik dacht gelijk maar storten. Als je een van de games niet hebt dan spreken we een nieuwe prijs af ok? Ik hoor het wel via PM of hier!

  14. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Is goed!

    Gelukkig, ik heb ze alledrie nog. Ik zal ze voor je inpakken. 🙂

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Goed nieuws, bedankt voor de snelle afhandeling. Ik stuur je een bericht als ze binnen zijn.

  16. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Vinnie, het pakket is onderweg, dus zou morgen/zaterdag binnen moeten zijn.

  17. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Top, bedankt voor de snelle afhandeling!

    Edit: Alle drie de games in topstaat ontvangen. Wederom bedankt voor de goede deal! 😀

  18. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    En er zijn weer een paar spellen toegevoegd! Nu ook Vita spellen!