Forum

Topic: PS3 na 2 jaar kapot, dit gebeurd 1 dag na FIFA13 nu geen codes HELP!!!

Anoniem's avatar

Mijn ps3 is na 2 jaar kapot gegaan van de week, 1 dag na FIFA13, mijn PlayStation leest geen cd’s meer.( mijn oude ps3 gaat nog wel aan) Ik had ECHT GEEN ZIN om te wachten tot ze hem maken enzv, dus vandaag een nieuwe PS3 320 gig gekocht, maar mijn ps3 vraagt ten eerste om aanmelding voor PlayStation network, mijn e-mail adres is verjaard en is geblokkeerd door hotmail. Nu kan ik niet inloggen aangezien ik ook niet weet wat mijn wachtwoord is. Ik was 1 jaar lang heel erg bezig met FIFA 12 ultimate team, al mijn trofeeën, en het ergste nog is had 50 euro overgemaakt op dat account. Kan iemand mij aub helpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Geheime vraag?

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Bel Sony helpsdesk, die stellen je vragen om zeker te zijn dat het jouw account is.
    Denk aan vragen als:
    – Noem 5 vrienden op je vriendenlijst.
    – Heb je ooit je naam veranderd zo ja wanneer en wat was je oude naam.
    – Welke spellen heb je gespeeld.
    – etc.

    Weet het nummer niet meer, maar staat vast op playstation.nl mij hebben ze een half jaartje geleden in ieder geval zo geholpen.

  3. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik heb dit zelfde vorig jaar zomer gehad, heb toen uit wanhoop maar een nieuw account aangemaakt. Wel zonde van het geld ja, dus ik raad je inderdaad ook even aan om de Sony helpdesk te bellen.

  4. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Hoe kan je hotmail account eigenlijk geblokkeerd zijn dan?!

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Was je creditcard geregistreerd? dan is het sony bellen zeggen dat je het kan bewijzen dmv creditcard betalen enzo hatseflats