Forum

Topic: FIFA13 onlineee help plz!!!!!!!

Anoniem's avatar

Ik heb fifa 13 gekocht en online code ingevoert hij deed het gewoon ik ging online spelen mijn vriend zij kom naar mij samen fifa 13 spelen ik ging mijn fifa meenemen en ik ging inloggen op mn account toen ik weg ging heb ik utigelogd maar ik kwam thuis de volgende dag stond er de ea server is niet beschikbaar wat moet ik doen ??

Our team will be rolling out a scheduled maintenance to improve the help.ea.com experience this Saturday morning from 1:00-1:05am CDT. During this five-minute window, players will be unable to access help.ea.com until normal-status resumes.
We understand that this is frustrating, however we assure you that regular status will resume as early as possible, and we will keep you up-to-date on any potential developments.
Thank you for your patience, and we appreciate your being an EA player.

heb ik net gelezen eigenlijk vertaald naar nl is dit hem ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 197 XP
    robin2000's avatar

    misschien lagen de servers eruit en kan je het later nog een keer proberen

  2. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik denk steeds dat ik nooit meer online kan xd

  3. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik denk steeds dat ik nooit meer online kan xd

    dat zal wel niet 😛

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Alhoewel deze melding betekent dat de servers er inderdaad even kort uit liggen denk ik niet dat het slim is om met accounts overal in te loggen zodat je met 1 copy op meerdere PS3’s kan spelen. Die online passes bestaan niet voor niets 😉

  5. 197 XP
    robin2000's avatar

    de servers liggen er uit ik kom er ook niet in dus het ligt niet aan jou

  6. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Alhoewel deze melding betekent dat de servers er inderdaad even kort uit liggen denk ik niet dat het slim is om met accounts overal in te loggen zodat je met 1 copy op meerdere PS3’s kan spelen. Die online passes bestaan niet voor niets 😉

    Dit maakt geen flikker uit! Als je hem op jouw account hebt geactiveerd, dan kan je op elke PS3 inloggen en FIFA of een andere game met online pass, online spelen met je eigen account! Die passes zijn PSN account gebonden, niet PS3 gebonden.

    Oh en over dat laatste zit je ook verkeerd. Die online passes bestaan om de tweede handse markt tegen te gaan en dus niet om 1 copy op meerdere consoles te spelen.

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    @The Hunter,

    vergeet niet dat je je account maar op 2 verschillende ps3’s kan activeren.

  8. 367 XP
    The Hunter's avatar

    @The Hunter,

    vergeet niet dat je je account maar op 2 verschillende ps3’s kan activeren.

    Account wordt pas geactiveerd als je iets download uit de PlayStation Store.. Dus dat maakt niks uit!

  9. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik heb trouwens steeds problemen met die onlinepass van fifa, iedere keer als ik opnieuw inlog op de ea servers moet ik opnieuw mijn onlinepass downloaden via psstore. Het lijkt wel of hij de onlinepass van mij steeds eruit gooit ofzo. Dan geeft het spel aan dat mijn pass niet juist is terwijl als ik deze opnieuw dowload gewoon kan inloggen.

    Iemand meer problemen met de online pass ??

  10. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Account wordt pas geactiveerd als je iets download uit de PlayStation Store.. Dus dat maakt niks uit!

    Maar om online te kunnen spelen bij een vriend moet je hem wel activeren xd