Forum

Topic: [GEZ] Ico / Shadow of the Colossus HD collection

Anoniem's avatar

Ik zoek al enige tijd naar deze collectie, maar vind de nieuw-prijs van 30 Euro toch echt wat te gortig hiervoor. Heb je deze collectie nog liggen, en wil je die wel verkopen, kom maar met een goed bod.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Dit zijn van die ideale games om dalijk in december bij één of andere surprise avond of zo te vragen, past mooi in het budget, en wat is er nou leuker om te krijgen dan een nieuwe game…?
    Volgens mij heb ik 2 jaar geleden Sly Trilogy gehad, en vorig jaar Prince of Persia Trilogy. Dit jaar staat deze bovenaan de lijst. Of R&C…

    🙂

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dit zijn van die ideale games om dalijk in december bij één of andere surprise avond of zo te vragen, past mooi in het budget, en wat is er nou leuker om te krijgen dan een nieuwe game…?
    Volgens mij heb ik 2 jaar geleden Sly Trilogy gehad, en vorig jaar Prince of Persia Trilogy. Dit jaar staat deze bovenaan de lijst. Of R&C…

    🙂

    Da’s een goeie tip. Ben benieuwd of ik de vrouw zover kan krijgen 🙂 Voorlopig koop ik ze nog maar even zelf…

  3. 1 XP
    Kierewiet's avatar

    Volgens mij heb ik deze collectie thuis nog liggen. Voor een mooie prijs wil ik hem wel wegdoen. Wat zou je ervoor willen betalen?

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    @Kierewiet, ik heb je een PM gestuurd met een bod. Mogelijk nog iemand anders die het spel ergens heeft liggen verstoffen?