Forum

Topic: [OOT] PokéMMO

Anoniem's avatar

PokéMMO is een online versie van het razendpopulaire Pokémon.

PokeMMO is a fan-made MMORPG based on the 3rd generation of GameFreak’s popular Pokémon video game franchise.

De community-trailer:

1) Ga naar de site van PokeMMO en download de client. Pak de map uit.

2) Wanneer je de client opstart krijg je de melding dat er geen beschikbare rom aanwezig is in de “roms”-file. Download de rom van Pokémon FireRed, de enige die tot nu toe beschikbaar is in de MMO. Pak de map weer uit.

3) Verplaats het rom bestand van FireRed naar het “roms”-mapje in de program files (gewoon het mapje wat je hebt gedownload) van PokeMMO.

4) Maak een account aan op de site van PokeMMO.

5) Open PokeMMO, log in en begin je avontuur!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Super man! Ga ik zeker eens proberen!

  2. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Haha, speel dit zelf ook al een tijdje !
    Misschien kunnen we is samen battlen ofzo, mijn naam is Matss

  3. 98 XP
    BudsieBuds's avatar

    Misschien dat je de link naar de ROM beter kunt verwijderen, ik denk niet dat het is toegestaan om zo’n link te plaatsen.
    Ook kun je misschien even toevoegen dat het slim is om ook Pokémon HeartGold en SoulSilver toe te voegen, als je beschikt over de ROMs. Daardoor kun je je Pokémon achter je aan laten lopen en ben je ‘future-proof’, aangezien ze grafische updates hieruit willen toveren.

  4. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Lijkt me lelijk xd