Forum

Topic: Turtle beach px21 probleem

Anoniem's avatar

Hey guys,
Na al vele maanden probleemloos te spelen met mijn turtle beach px21, deed hij gister heel raar.
Ik hoor geen geluid van de ps3 er meer door, ik hoor wel geruis en als ik in de microfoon praat hoor ik mezelf wel, maar ik hoor niks van muziek/games als ik die afspeel.

Heeft iemand hier verklaring/oplossing voor?

Thx!
Ralf

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    staat je outut bij instellingen nog wel naar optisch of werkt de PX21 daar niet mee?

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    het is idd iets met de instellingen van de PS3

  3. 17 XP
    Raluuf's avatar

    Ik hoop dat het idd iets is met de instellingen en niet dat hij kapot is!

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    of heb je niet toevallig game geluid uit gedraaid op dat bedieningspaneeltje van de headset?

  5. 17 XP
    Raluuf's avatar

    of heb je niet toevallig game geluid uit gedraaid op dat bedieningspaneeltje van de headset?

    Haha nee was het maar zo makkelijk :p

  6. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik kan dit bevestigen ik heb exact het zelfde kan dat ding dus gewoon weg tieven. Kon er niks over vinden op internet maar jij heb dus precies het zelfde probleem.

  7. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Ik kan dit bevestigen ik heb exact het zelfde kan dat ding dus gewoon weg tieven. Kon er niks over vinden op internet maar jij heb dus precies het zelfde probleem.

    Als je die weggooit, geef em dan aan mij

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik neem aan dat je gebruik kan maken van de garantie?

  9. 17 XP
    Raluuf's avatar

    Ik kan dit bevestigen ik heb exact het zelfde kan dat ding dus gewoon weg tieven. Kon er niks over vinden op internet maar jij heb dus precies het zelfde probleem.

    Hij doet het weer bij mij! Je moet even de usb en de 3.5 mm in je computer doen, als je dan geluid hoort weet je dat er niks aan de hand is met je headset ( wat er bij mij gebeurde). Ik heb verder alles eruitgehaald en opnieuw aangesloten. Mocht dit nog niet werken verzoek ik je om even naar de turtle beach website te gaan en op support te klikken en dan op chat. Daar kan je live met een mederwerker praaten en die helpt je verder (werkt echt super).

  10. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Trouwens ik heb ook zo iets dergelijks gehad herinner ik me nou. Als ik usb helemaal in ps3 stak dan hoorde ik niks. Trok ik hem een paar MM terug dan hoorde ik wel weer alles.

  11. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik heb hier ook problemen mee, je hoort me gewoon op de ps3/pc maar bij de ps3 krijg ik heel raar geluid, alleen maar kgg kgg kggr kgggg en bij de pc helemaal niets…