Forum

Topic: De vernieuwde PlayStation Store (17-10-2012)

Anoniem's avatar

Op 17 oktober 2012 gaan ze de Playstation Store van een nieuw design voorzien.
Hier alvast een paar screenshot van hoe dat het er uit gaat zien.

Ik vind het een mooi nieuw design maar of dat het er duidelijker op wordt met die donkere kleuren dat is nog maar de vraag.
Nog even wachten tot volgende week en dan mogen we het met onze eigen ogen zien.

Wat is jullie mening over de nieuwe store?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ziet er prachtig uit, wat overzichtelijker qua menu en klaar voor de toekomst. Ik vind de kleuren er zo juist duidelijk uit zien maar er zullen vast meerdere kleuren zijn. De foto op de achtergrond is een tribunefoto (Fifa) en wanneer er een andere game gepresenteerd wordt zal de achtergrond en kleurencombinatie vast veranderen.

    Kom maar op met die update, dan kan ik het inderdaad ook thuis zien!

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ziet er echt goed uit, maar ik vraag me af of de snelheid verbeterd is :p

  3. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik vind de Store echt schitterend, maar dat is ook persoonlijk. Ik vind de stijl en de kleuren echt passen bij een ‘volwassen’ gameconsole en erg overzichtelijk. De oude store ziet er niet uit, kinderlijk, ingewikkeld en tja wees eerlijk, lelijk. Denk zelf ook dat de Store veel beter gaat werken door makkelijkere navigatie. En nu ze blijven updaten want Sony rolt de ene na de andere naar buiten en is ook druk bezig met first en thirdparty games gaan we zeker meer zien.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Screenshots zijn screenshots. Ziet er wel mooi uit maar hopelijk valt het niet tegen! Can’t wait!

    Edit:

    @ MOD/ Admin,

    Heb net 3 reacties geplaatst. Blijkbaar loopt het tijd 2 uurtjes achter?
    Is nu 23:53 maar hij registreert het om 21:53.

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik vind het een mooi nieuw design maar of dat het er duidelijker op wordt met die donkere kleuren dat is nog maar de vraag.

    Ik ben juist groot voorstander van die donkere kleuren. Dat kijkt en leest een heel stuk prettiger dan lichte en/of felle kleuren op de achtergrond. Dat vind ik met internetsites precies eender, hoe lichter de achtergrond des te lastiger lezen doordat je met je ogen zit te knijpen tegen het licht in…

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik ben juist groot voorstander van die donkere kleuren. Dat kijkt en leest een heel stuk prettiger dan lichte en/of felle kleuren op de achtergrond. Dat vind ik met internetsites precies eender, hoe lichter de achtergrond des te lastiger lezen doordat je met je ogen zit te knijpen tegen het licht in…

    Zegt ze op een website die zwarte tekst op witte achtergrond heeft 😉

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Zegt ze op een website die zwarte tekst op witte achtergrond heeft 😉

    Dit dus +1:D

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Zegt ze op een website die zwarte tekst op witte achtergrond heeft 😉

    Daarom ben ik ook groot fan van de mobiele versie van PSX… 😉 Leest lekker makkelijk weg…

  9. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik vind de store er dan veeel volwassener eruit zien, zoals hierboven al is aangeven. Veel strakker, of het sneller werkt maakt mij niet heel veel uit, aangezien ik nu ook wel uit te voeten komt met de huidige store. Dus voor mij is deze update echt eigenlijk alleen voor de uiterlijk, en gelukkig is die schitterend 😀

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    De store is inmiddels live in Australie. Even wat eerste indrukken die ik van Twitter afgeplukt heb:
    – laadt en scrollt traag (20 sec opstarten)
    – aankopen gaan in vijf stappen, ook voor free content. (Add to cart -> proceed to checkout -> Checkout -> Confirm purchase ->Download (steps needed to download a demo))
    – Minis zijn vrijwel niet de vinden.

    Hopelijk is dat trage laden alleen de 1e keer, en hebben ze nu een cache ingebouwd.

  11. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Aankopen in 5 stappen? Pff ik vond het nu al veel gedoe om iets te downloaden :s

  12. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Achja we hebben in ieder geval Paypal support :p

  13. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Achja we hebben in ieder geval Paypal support :p

    Inderdaad, da’s echt een dikke vooruitgang (Y)

  14. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Echter is de Store Update (het nieuwe uiterlijk) nog niet van toepassing op de PSVita, althans niet bij mij?

  15. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Gisteren was hij dan online.. Maar ik vind hem minder overzichtelijker dan zijn voorganger..