Forum

Topic: El Pistolero’s marktkraampje (PS3 divers)

Anoniem's avatar

I’m back baby!

Terug te vinden in de Trusted List : http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12549-Trusted-List

Dit zijn de games die ik heb:

* Skyrim
* The Darkness 2
* Mercenaries 2
* NFS Shift
* R.U.S.E.
* WET
* Fallout 3
* Batman Arkham City
* Resistance : Fall of Man (GEEN trophies!)
* Call of Juarez Bound in Blood
* Call of Juarez The Cartel – BINNENKORT TE RUIL!
* Assassin’s Creed Brotherhood
* Bioshock 2
* Brink
* NFS Pro Street (GEEN trophies!)
* Uncharted 3 GOTY editie SEALED+ Online pass!
* Uncharted 3 promo ZONDER ONLINE PASS!
* Yakuza3 promo gewonnen bij PSFocus πŸ˜€

Games die ik zoek:

– Yakuza Dead Souls
– RAGE
– Red Dead Redemption
– Dead Rising 2
– Star Wars The Force Unleashed 2
– Prototype 2
– Borderlands 2
– Dante’s Inferno
– The Sim’s 3
– Monopoly
– Deus Ex
– Portal 2
– Saw & Saw 2
– Sleeping Dogs
– Terminator Salvation
– The Amazing Spiderman

Deze lijst is mede mogelijk gemaakt met de trophy list van Timutz! Hij heeft zoveel games in zijn trophy lijst, dan weet ik tenminste wat ik kan spelen voor Platinum trophies. πŸ˜› Thanks ouwe! πŸ˜‰

Ik hoor het wel als iemand iets wil ruilen. Let wel: Ik ruil liever games dan dat ik ze verkoop.

Greetz Bas

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

41 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wat wil je voor Resident Evil 5 hebben? Ik ruil in principe niet, de enige game die ik uit m’n collectie zou willen ruilen is Devil May Cry 4 (geen idee hoe makkelijk de trophies zijn)

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    lol marktkraampje, zie je al schreeuwen als een gek. 2 voor 10 euro komt dat zien!:P succes met verkopen:)

    @^ vergeet niet dat DMC4 geen trophy support heeft (of er moet sinds augustus een update uitgekomen zijn):)

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    lol marktkraampje, zie je al schreeuwen als een gek. 2 voor 10 euro komt dat zien!:P succes met verkopen:)

    @^ vergeet niet dat DMC4 geen trophy support heeft (of er moet sinds augustus een update uitgekomen zijn):)

    Ik ben niet met trophies bezig dus ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik wil de RE5 anders graag kopen. is het de gold edition?

  4. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Leuk marktkraampje El Pistolero haha

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik ben niet met trophies bezig dus ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik wil de RE5 anders graag kopen. is het de gold edition?

    El Pistolero is een tophyhunter, neemt geen games aan zonder trophies.

  6. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    @ Vinnie

    Nee het is niet de Gold Edition. Sla inderdaad DMC4 over qua ruil i.v.m. het ontbreken van trophies. Ik ben inderdaad een trophie sletje! πŸ˜›

    @ Noobsz

    Ben ik zo voorspelbaar? Hahaha

    @ Dreamingman

    Lol, thanks. πŸ˜‰

  7. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Batman: Arkham City; wat wil je ervoor hebben?

  8. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @ Vinnie

    Nee het is niet de Gold Edition. Sla inderdaad DMC4 over qua ruil i.v.m. het ontbreken van trophies. Ik ben inderdaad een trophie sletje! πŸ˜›

    @ Noobsz

    Ben ik zo voorspelbaar? Hahaha

    @ Dreamingman

    Lol, thanks. πŸ˜‰

    Wil je Resident Evil 5 ook verkopen? Noem maar een bedrag.

  9. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Wil je Resident Evil 5 ook verkopen? Noem maar een bedrag.

    heey vinnie, was jij geen ps+ member? dan kan je de gold edition van resident evil 5 nu gewoon gratis downloaden…. πŸ˜›

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    heey vinnie, was jij geen ps+ member? dan kan je de gold edition van resident evil 5 nu gewoon gratis downloaden…. πŸ˜›

    Nog een tijdje maar ik heb de games liever origneel

  11. 966 XP
    Timutz's avatar

    Hahaha mede mogelijk gemaakt met mijn trophy list πŸ˜€ lol

  12. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    @ Vloetje & Vinnie

    Doe een bod, ik ruil normaal i.p.v. verkopen en weet ff niet zo 123 een prijsie.

    @ Timutz πŸ˜› Ja goed he! πŸ˜‰

  13. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    14 euro inclusief?

  14. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    14 euro inclusief?

    Bueno. It’s yours Vinnie.

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mooizo, ik heb je een PM verzonden!

  16. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Mooizo, ik heb je een PM verzonden!

    Top, ik stuur je morgen vroeg een berichtje terug.

  17. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Ik ben trouwens als een malle aan het proberen om Skyrim uit te spelen. Althans uitspelen Γ©n platinum halen. Geen idee hoe lang ik nog bezig ben, hopelijk niet tΓ© lang! Maar als je de game niet a lΓ‘ minute hoeft te hebben en dus nog wel even kunt wachten, kun je hem wel vast reserveren natuurlijk. Hahaha klinkt als “Pre-order je 2e hands game nΓΊ!” πŸ˜›

    Dit geld voor nog een aantal games, maar omdat Skyrim nu alle aandacht krijgt zullen die wat langer op zich laten wachten. Al zijn dat niet de makkelijkste trophies, of in het geval van bijv. Dead Space 2 moet ik natuurlijk ook Dead Space Extraction z.s.m. platinum halen. (heb ik disc voor nodig)

  18. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Vindt je de games zelf ook leuk om te spelen, Γ³f speel je games alleen maar puur om zoveel mogelijk trophys op je naam te hebben staan?. Ik heb er soms zelf een hekel aan ,vooral die online trophys (heb je een game uitgespeeld op normaal..staat je trophy status maar op 14% ik vind dat nergens op slaan). Ik probeer zelf de meeste games tussen de 40 a60% te krijgen en dat vind ik het wel best.

  19. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Uncharted 3 GOTY hoeveel?

  20. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    The Darkness 2 toegevoegd!

    Vindt je de games zelf ook leuk om te spelen, Γ³f speel je games alleen maar puur om zoveel mogelijk trophys op je naam te hebben staan?. Ik heb er soms zelf een hekel aan ,vooral die online trophys (heb je een game uitgespeeld op normaal..staat je trophy status maar op 14% ik vind dat nergens op slaan). Ik probeer zelf de meeste games tussen de 40 a60% te krijgen en dat vind ik het wel best.

    Ik speel de games natuurlijk omdat ik ze leuk vind. Games die mij totaal niet boeien speel ik ook niet voor de trophies. πŸ˜‰

    Maar soms speel ik wel games tussendoor puur voor trophies, al zijn het misschien niet de 1e keuzes.

    Zelf heb ik ook een hekel aan online trophies, vaak zijn het die onmogelijke ook nog die je nekken…maar gelukkig kun je ze meestal wel boosten. (Al haal ik ze liever legit)
    Wanneer ik voor de trophies ga, ga ik voor de platinum. Ten alle tijden. πŸ˜€ Hoe lang het me ook kost. Enige niet platinum waar ik nu spijt van heb dat ik die heb laten schieten : Resistance 2. (10.000 online kills)

    Uncharted 3 GOTY hoeveel?

    Zeg het maar. Hij is nog sealed en met code voor online gamen d’r bij… wat heb je d’r voor over.

  21. 55 XP
    Solocrew's avatar

    hey knuppel intresse in infamous 2 (easy plat) ik had wel interesse in darkness 2 of coj the cartel πŸ˜€
    k hoor t wel πŸ˜‰

  22. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    The Darkness 2 toegevoegd!

    Ik speel de games natuurlijk omdat ik ze leuk vind. Games die mij totaal niet boeien speel ik ook niet voor de trophies. πŸ˜‰

    Maar soms speel ik wel games tussendoor puur voor trophies, al zijn het misschien niet de 1e keuzes.

    Zelf heb ik ook een hekel aan online trophies, vaak zijn het die onmogelijke ook nog die je nekken…maar gelukkig kun je ze meestal wel boosten. (Al haal ik ze liever legit)
    Wanneer ik voor de trophies ga, ga ik voor de platinum. Ten alle tijden. πŸ˜€ Hoe lang het me ook kost. Enige niet platinum waar ik nu spijt van heb dat ik die heb laten schieten : Resistance 2. (10.000 online kills)

    Zeg het maar. Hij is nog sealed en met code voor online gamen d’r bij… wat heb je d’r voor over.

    wat is je minimum?

  23. 212 XP
    Montrose's avatar

    Batman arkham city, hoeveel wil je ervoor hebben?

  24. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    @ Fatoeboy

    Minimum word 30 euries. Gezien het de GOTY editie is en nog in de seal. (+online pass) Tenzij je nog een leuke game of 2 hebt die je wilt ruilen? πŸ˜‰

    @ Montrose

    Arkham City zat ik meer in de richting van 17.50 te denken.

    Hoort t wel, stuur me maar een PM. Of via PSN, ben daar sneller met reageren.

    hey knuppel intresse in infamous 2 (easy plat) ik had wel interesse in darkness 2 of coj the cartel πŸ˜€
    k hoor t wel πŸ˜‰

    Yo, inFamous 2 heb ik al gespeeld en platinum ouwuh. πŸ˜‰

    Skyrim toegevoegd aan de lijst!

  25. 95 XP
    Nevik88's avatar

    @ Fatoeboy

    Minimum word 30 euries. Gezien het de GOTY editie is en nog in de seal. (+online pass) Tenzij je nog een leuke game of 2 hebt die je wilt ruilen? πŸ˜‰

    @ Montrose

    Arkham City zat ik meer in de richting van 17.50 te denken.

    Hoort t wel, stuur me maar een PM. Of via PSN, ben daar sneller met reageren.

    Yo, inFamous 2 heb ik al gespeeld en platinum ouwuh. πŸ˜‰

    Skyrim toegevoegd aan de lijst!

    Hoeveel wil je hebben voor Skyrim?

  26. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Hoeveel wil je hebben voor Skyrim?

    Geen leuke game te ruil? Noem anders een prijsje die jijer voor wilt geven. Grtz

  27. 95 XP
    Nevik88's avatar

    PM gestuurd

  28. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Wat een drukte bij de marktkraam van Bas!

  29. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Wat boeien die Trophies??

    Maat van me haalde ook altijd van die klote games alleen puur voor de Trophies!! Koop ik liever paar x per jaar een echt goede game dan allemaal van die onzin games:P

  30. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    PM gestuurd

    Zal even kijken, zit nu op de iPhone te lezen.

  31. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Jij zoekt Red Dead Redemption zie ik? Ik heb hier nog een Limited Edition liggen waar ik geheel mee klaar ben (codes zijn helaas wel gebruikt). Interesse?

  32. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Wat boeien die Trophies??

    Maat van me haalde ook altijd van die klote games alleen puur voor de Trophies!! Koop ik liever paar x per jaar een echt goede game dan allemaal van die onzin games:P

    Tja de een vind het leuk en de ander niets. Ik vind het leuk want het is ook een soort prestige. Prestige om lastige trophies te halen en het verlengt ook de speelduur van een game. Ik speel voor 90% alleen games die ik ook wil spelen. Soms uit armoe qua leuke uitgebrachte games, iets anders tussendoor. Ieder zijn ding toch.

    Wat een drukte bij de marktkraam van Bas!

    Lol. Tja, ene keer wel andere keer niet.

    Jij zoekt Red Dead Redemption zie ik? Ik heb hier nog een Limited Edition liggen waar ik geheel mee klaar ben (codes zijn helaas wel gebruikt). Interesse?

    Zoek hem inderdaad. Zocht je een ruil of wil je RDR verkopen?

    Wat hielden die codes eigenlijk in? Maakt niet zo heel veel uit voor de game neem ik aan?

  33. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Tja de een vind het leuk en de ander niets. Ik vind het leuk want het is ook een soort prestige. Prestige om lastige trophies te halen en het verlengt ook de speelduur van een game. Ik speel voor 90% alleen games die ik ook wil spelen. Soms uit armoe qua leuke uitgebrachte games, iets anders tussendoor. Ieder zijn ding toch.

    Lol. Tja, ene keer wel andere keer niet.

    Zoek hem inderdaad. Zocht je een ruil of wil je RDR verkopen?

    Wat hielden die codes eigenlijk in? Maakt niet zo heel veel uit voor de game neem ik aan?

    De codes hielden gewoon een extra paard in en gouden wapens, niets speciaals op zich =p
    Het liefst verkoop ik hem, wat heb je er voor over?

  34. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Heb een bod van 15 euro op RDR, ga je hier overheen of laat je de game zitten?

  35. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Heb een bod van 15 euro op RDR, ga je hier overheen of laat je de game zitten?

    Dan sla ik ff over. Maar thanks.

    Skyrim is trouwens geruild en van de lijst.

  36. 212 XP
    Montrose's avatar

    zou je Batman willen ruilen tegen prototype 2?

  37. 41 XP
    El Pistolero's avatar

    Ok, excuses voor mijn langdurige afwezigheid! (Wederom) Heb het zo druk gehad en eigenlijk nog steeds met mijn baan, dat hier komen er bij inschiet….

    Games zijn nog steeds te ruil, moet alleen ff kijken of ik nog up 2 date ben…plus ff nog wat mensen laten toevoegen op de trusted list.

  38. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Wat wil je voor Skyrim hebben incl. verzenden?

  39. 8 XP
    david19's avatar

    deus ex met trophy s heb ik voor je

  40. 224 XP
    jiang153's avatar

    Lost Planet 2 voor Skyrim?

  41. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als je nog interesse hebt, heb ik Terminator Salvation voor je. Laat het maar weten.