Forum

Topic: [SA-MP]GTA-San Andreas | San Andreas-RolePlay [SA-RP]

Anoniem's avatar

Wat is SA-RP?

San Andreas RolePlay (sa-rp) is een server tussen de duizende server die gehost word, dit is een Roleplay server.

Wat is Roleplay?
Roleplay betekent dat je een nieuw leven als het waren ga leiden en een eigen poppetje creëert (character) waarmee je zelf kan kiezen hoe je leven eruit gaat zien.

Ik wil een Roleplay spel spelen maar weet niet hoe te beginnen.
Hier een paar handige tips
-Speel je een man of een vrouw?
-Wat is je afkomst? (Bijvoorbeeld, Mexicaans/Afrikaans/Aziatisch/Westers)
-Wil ik een goed persoon zijn? of strijden voor mijn “Respect” in de hood?
Doe wat met deze tips

Wat kies jij?
Je heb echter je eigen lot in handen, je kan legaal je brood verdienen, een huis kopen en misschien een gezin stichten met kinderen? of je gaat totaal de verkeerde kant op.
Zo kan je drugs dealen/smokkelen [Pot/Crack]
Illegale materialen runnen waarmee je wapen kan maken en kan verkopen, of je word een echte gangbanger en join een gevaarlijke Crips gang of misschien wel Bloods gang.

Mijn Roleplay leven
Sinds ik op deze server speel heet ik Mausi_Homeland, bekent op de straat als “Lil’ M”.
Ik ben een Royale Crip Member, en functioneer Co-Leader.
Ik ben Lid geweest van Money Ave’ Inc. een zaken bedrijf dat als cover bied naar onze straat reputatie.

Als gang moet je natuurlijk je Blocc behouden en nooit afwijken, soms kan het lastig zijn als er 3 gangs een “Alliance” vormen, dan ben je als gang niet sterk genoeg, ook wij kwamen in deze situatie en zijn samen gegaan met een andere Afrikaanse Gang, Mexicaanse gang en een Car Drift Club.
we hadden de vijandelijke Alliance in een trap laten lopen en ze een flank gegeven!

Intresse?
Heb je Intresse SA-MP te spelen en vervolgens deze RP server the joinen? Dan heb je de volgende benodigdheden nodig.
-San Andreas (Original) “NOTE: Je kan hem ook gewoon downloaden
-De Multiplayer MOD genaamd SAMP (www.Sa-Mp.com)

[TUT]
Een goeie handleiding kan je vinden op Youtube, geef wel aan op YoutTube waar je hem download, kan steeds anders zijn.

De Server
Als je vervolgens op SA-RP (server waar ik op speel) wil spelen heb je de volgende server IP nodig>

216.245.220.34:4500


Ik hoop dat er iemand geïnteresseerd is ;D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik zou wel een paar keer willen spelen met jullie guys!
    Heb de game op zowel mijn PC als Laptop 😀

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik zou wel een paar keer willen spelen met jullie guys!
    Heb de game op zowel mijn PC als Laptop 😀

    aaai instaleer samp dan, en kom keertje, ik speel nogsteeds met Ilias

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kom misschien ook wel ff kijken. 🙂

  4. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    zeg waneer jullie komen dan 😀

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    humptiebumb… hellemaal niemand intressen?

  6. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Niggaaahh. Ik ga mijn eigen SA:MP server starten, ben daar wel aan toe at the moment! 😀

  7. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Niggaaahh. Ik ga mijn eigen SA:MP server starten, ben daar wel aan toe at the moment! 😀

    haha succes, ik ben momenteel mijn eigen crips gang aan het leaden 😀

    ps. RP server?

  8. 775 XP
    Sevinho's avatar

    haha succes, ik ben momenteel mijn eigen crips gang aan het leaden 😀

    ps. RP server?

    Aii Aii’. Maar ik denk dat jij nu wel toe bent aan Hard-RP. Dat is echt veel leuker zul je zien, mensen van jouw niveau en hoger komen bij elkaar. Ik start binnenkort wel een topic en dan gaan we op Project Reality Roleplay spelen. Het is echt uniek, gebalanceerd en leuk. Dan zien we nog wel wie er nog meer aansluiten van dit forum.

  9. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ben gestopt met samp, misschien als je topic maak dat ik ff kom kijken op die server ofz.

  10. 775 XP
    Sevinho's avatar

    ben gestopt met samp, misschien als je topic maak dat ik ff kom kijken op die server ofz.

    Heb even een topic gemaakt over X-Portal. Dat is dus zegmaar alles in een. Eigenaren zijn Nederlands, maar de server itself is internationaal (Engels dus).

  11. 4 XP
    arteezy5678's avatar

    gezin stichten met kinderen? of je gaat totaal de verkeerde kant op.
    คาสิโนออนไลน์