Forum

Topic: Blijft staan dat ik meldingen heb terwijl ik al heb bekeken.

Anoniem's avatar

Als ik een melding binnen krijg dan klik ik erop bekijk ik het meestal antwoord ik het en dan ga ik weer naar de startpagina en dan blijft er staan dat ik Melding (1) heb en het gaat maar niet weg ? Hoe krijg ik dat weg ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    CTRL+F5. 🙂

    Zo niet, geen idee.

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    :P:P:Phttps://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcROgPuqKc4WD52R8wS17LqGmibPm0oByliZVpceMu7G0-pifeR4dQ

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Als je op instellingen klikt, zie je een aantal grote knoppen, 1 daarvan staat de tekst eronder dik gedrukt, dit betekend dat daar de meldingen staan en als je daarop klikt, staat de teller daarna op 0.

  4. 2414 XP
    klupido's avatar

    Als je op instellingen klikt, zie je een aantal grote knoppen, 1 daarvan staat de tekst eronder dik gedrukt, dit betekend dat daar de meldingen staan en als je daarop klikt, staat de teller daarna op 0.

    Ja dat gebeurd dus niet helaas…. ?

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja dat gebeurd dus niet helaas…. ?

    ZIe je daar geen van de teksten onder de knoppen dik gedrukt?

    Heb even voor je gekeken, er staat nog 1 reactie op een comment bij een nieuwsbericht als niet gelezen. Heb hem op gelezen gezet voor je, als het goed is, zijn nu de meldingen weg.

  6. 2414 XP
    klupido's avatar

    Jaa ze zijn weg man, echt geweldig ! Bedankt. Zo fijn van Psx-Sense je vraagt iets het word serieus genomen en over nagedacht en het word opgelost ! Zo hoort het nogmaals bedankt man !

    ZIe je daar geen van de teksten onder de knoppen dik gedrukt?

    Heb even voor je gekeken, er staat nog 1 reactie op een comment bij een nieuwsbericht als niet gelezen. Heb hem op gelezen gezet voor je, als het goed is, zijn nu de meldingen weg.

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Jaa ze zijn weg man, echt geweldig ! Bedankt.

    Zo fijn van Psx-Sense je vraagt iets het word serieus genomen en over nagedacht en het word opgelost !

    Zo hoort het nogmaals bedankt man !

    +1

    Precies!

    Ik vind het echt 1 van de dingen waarmee PSX-Sense zich onderscheid. Tijd en aandacht voor hun leden. Het team van PSX-Sense neemt haar leden serieus en bij problemen wordt er direct getracht deze op te lossen.

    Super…!!!