Forum

Topic: Memorycard

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik ben van plan een 32 GB memorycard te kopen vanwegen ruimtegebrek(16GB),maar ik heb wel een vraag.
*Kun je een account gebruiken op 2 memorycards?Zo ja kun je dan je gedownloade spellen via de downloadlijst weer op je memorycard dowloaden?
*Of kun je gewoon heel je account met je saves en games kopiëren naar de computer en overzetten naar de andere memorycard?Zo ja weet iemand hoe dat moet?

*ps ik heb geen ps3.

m.v.g.Kenneth

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    *Kun je een account gebruiken op 2 memorycards?Zo ja kun je dan je gedownloade spellen via de downloadlijst weer op je memorycard dowloaden?
    Ja
    *Of kun je gewoon heel je account met je saves en games kopiëren naar de computer en overzetten naar de andere memorycard?Zo ja weet iemand hoe dat moet?
    ja, via de contentmanager. Je kan het geheugenkaartje niet als ‘schijf’ op je PC krijgen, zoals bi de PSP het geval was.
    Ik weet niet helemaal zeker of alle games zo ook over te zetten zijn, maar videos ed in ieder geval wel.

  2. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Oke bedankt dan ga ik er denk ik maar eentje kopen.

    m.v.g.Kenneth

  3. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Ik heb hem al in huis en heb gelijk alles weer gedownload.

    m.v.g.Kenneth