Forum

Topic: ToM Blitz 1 M Crystals Mega Pack

Anoniem's avatar

”Superdeal met ToM Blitz kristallen…”

Zo begint de tekst in de Playstation Store… Maar deze superdeal heeft wel een prijskaartje van maar liefst €69,99.

Wat krijg je voor deze bijna 70 euro? 1 Miljoen kristallen welke kunnen worden gebruikt om bonussen te huren of verbeteren, zodat je meer kans hebt op een hogere score. Aldus de tekst in de store…

Nou ben ik toch best heel benieuwd of er echt mensen zijn die bereid zijn om 70 euro neer te leggen om kans te kunnen maken op een hogere score in een game. Meer krijg je er namelijk niet voor. De game zelf is gratis en eigenlijk is het zelfs nog overbodig ook om kristallen te kopen. Wanneer je de game speelt verdien je namelijk dezelfde kristallen, al ben je natuurlijk wel een tijdje zoet wil je een behoorlijke voorraad van deze kristallen hebben verdiend. En wanneer je bonussen wilt gaan inzetten zie je je voorraad ook redelijk snel slinken.

Maar dan nog, 70 euro is een best hoog bedrag! Zou jij 70 euro over hebben om meer kans te maken op hogere scores?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Simpel, nee. Ook geen idee wie dit zou kopen. In ieder geval iemand met te veel geld…

  2. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Aan het aantal stemmers te zien zijn er nog mensen die het gekocht hebben….

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik denk dat dit meer een experiment is, maar 70 euro voor kristallen ga ik echt niet betalen, ook al had ik geld te veel!

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Had dit ook gezien, gaat inderdaad nergens over. Je kan beter gewoon elke dag ‘krassen’ en zo hopen dat je af en toe 100.000 kristallen wint.
    By the way; speel het sowieso bijna niet meer.