Forum

Topic: Laat me introduceren mijzelf

Anoniem's avatar

Ik ben Nana, 21 jaar oud en ik ben de trotse eigenaar van een PS3!!! Ik speel videogames sinds de PS1 en hebben gespeeld veel spellen in de jaren ik denk dat ik zelf nu de PS3 voor 5/6 maanden, maar nog niet gespeeld veel spellen nog sinds ik erg druk geweest de laatste tijd!! Meestal speel ik FIFA 12 en GTA IV op mijn console maar ik kan me toevoegen meer games aan mijn verzameling als ik heb meer tijd om te spelen op ik kijk ernaar uit om GTA V massaal, maar het lijkt erop dat ik moet wachten voor een beetje langer totdat het uitkomt!!!!

Ik denk dat dat alles voor mijn inleiding. Ik zal actief op de site af en toe maar ik verwacht niet dat om te reageren op een groot aantal artikelen omdat ik heb veel moeite om te leren Nederlands maar ik heb te horen gekregen dat ik sneller leren als ik en lees Nederlands vaker!!! Ik ben geboren in ghana, woonde ik in london voor een tijdje en sinds februari woon ik in utrecht. Ik gebruik vertalen plaatsen veel, maar ze zijn niet zo goed. Dus niet boos op me neuken-up van uw taal, ok???? Ik doe m’n best!!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nou, welkom dan PSX is een leuke site met een leuk forum en goede nieuwsberichten.
    Ik ben De Zak Aardappelen 🙂

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Welcome! leuk om je hier te hebben en dat je ook een topic opent om jezelf te introduceren:)

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Welkom op de website!

  4. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Goed dat je zegt dat je niet zo goed Nederlands spreekt, anders zullen er een hoop negatieve reacties volgen!

    Welkom en veel plezier op de beste gamesite op het gebied van Playstation in Nederland!

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Goed dat je zegt dat je niet zo goed Nederlands spreekt, anders zullen er een hoop negatieve reacties volgen!

    Welkom en veel plezier op de beste gamesite op het gebied van Playstation in Nederland!

    Nee joh ik heb nooit mensen zien flamen op dat gebied. Als je het gewoon niet probeert zoals velen doen b.v. onoverzichtelijk geen punten etc dan wel…

  6. 636 XP
    klapper's avatar

    Welkom en veel plezier hier 😉

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hi…

    Leuk dat je jezelf introduceert! 😉 Ik wens je heel veel plezier en een leuke tijd toe hier op PSX-Sense… 😀

  8. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Welkom dan maar. 🙂
    Dus niet boos op me neuken-up van uw taal.
    Geniale vertaling.

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Welcome, nice translation with the translator lol 😛
    Enoy the website!

    of zou er nou iemand aan het trollen zijn?:P

  10. 25 XP
    Dexil's avatar

    omdat ik heb veel moeite om te leren Nederlands maar ik heb te horen gekregen dat ik sneller leren als ik en lees Nederlands vaker!!!

    Dit verklaard een heleboel ;). Veel succes met het leren van Nederlands. Het beste manier is natuurlijk om veel te lezen en spreken, en voor het lezen ben je hier natuurlijk op de goede plek :D.

  11. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Welkom op PSX-Sense.nl 😉 Succes met het leren van de Nederlandse taal,, en eventueel in de toekomst ook met het schrijven hiervan

  12. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Altijd weer leuk om een nieuw lid te zien 😀
    Erg leuke introductie:D

  13. 79 XP
    GTA's avatar

    dank jullie voor de reacties!!!! ik zal plaatsen reacties nu en dan!!!

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Welkom! Veel plezier.
    Leuk om te zien dat je de Nederlandse taal probeert te leren, het is wel leuk.
    Mensen zullen je hier niet zwart maken erom, veel succes en zet ‘m op!

  15. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Welcome to PSX, hope you’ll enjoy it! 😀 en veel suc6 met de nederlandse taal 😀

  16. 81 XP
    Eric's avatar

    Welkom op psx sense en veel succes met je Nederlands.