Forum

Topic: [TK/TR] Medal of Honor Warfighter Limited Edition

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,

Hierbij bied ik Medal of Honor Warfighter Limited Edition te koop of te ruil aan.
De game heb ik 1 keer gespeeld, Maar het beviel me niet echt. Ik hou toch meer van de game Call of duty…

Alles is in een nieuwe staat!
De disc is kras vrij, De online pas is gebruikt.
Bevat de Battlefield 4 Beta code!

In afwachting van jullie bod of tegen welke game je hem wilt ruilen!

Groetjes,
Koen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    ik bied F1 2012 (zonder pass)

  2. 253 XP
    lauwie's avatar

    Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Medal of Honor maar heb net plus gekocht, dus ga ik even geen games kopen.Misschien wil je hem ruilen tegen mw3 (heb je misschien ook al) en/of bad company 2?

  3. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    ik bied F1 2012 (zonder pass)

    Bedankt, maar ik heb geen interesse in F1 2012, heb de game al eerder gehad… Maar teruggebracht naar de winkel.

    Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Medal of Honor maar heb net plus gekocht, dus ga ik even geen games kopen.Misschien wil je hem ruilen tegen mw3 (heb je misschien ook al) en/of bad company 2?

    Plus is inderdaad een goede aankoop! Maar ik heb mw3 en bad company 2 al in mijn bezit..

  4. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Heb ook BF3 en fifa 12 voor je…

  5. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Heb ook BF3 en fifa 12 voor je…

    Die 2 games heb ik ook al in mijn collectie helaas… Sorry

  6. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Viel hij je zo erg tegen Koen ? 😛 Gelijk eerste dag in de verkoop gelijk al veel mensen die hem weer te koop zetten whaha oftwel BIG FAIL van EA games 😛

  7. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Viel hij je zo erg tegen Koen ? 😛 Gelijk eerste dag in de verkoop gelijk al veel mensen die hem weer te koop zetten whaha oftwel BIG FAIL van EA games 😛

    Iedereen heeft zijn eigen mening over een game, en ik blijf toch liever bij Cod.. ook al is die ook niet super de super.

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Heb ook even gespeeld, en ik had echt meer verwacht.. hele grote tegenvaller.

  9. 1 XP
    Ron1's avatar

    Hallo,

    Ik heb een vraagje,ik heb wel een activerings code maar niet de game van medal of honor war fighter.

    Kan ik niet ergens de game krijgen ofzo zonder de code ??

    Alvast bedankt Ron

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @Ron1

    Wanneer jij een online code hebt zonder de game, kan je het best de game dus tweede hands zonder code kopen. Op die manier kan je goedkoper het volledige spel (dus inclusief online) spelen.

    Wanneer je met activeringscode bedoelt een code om de game te downloaden dan moet je die code in de PlayStation Store invullen en dan kan je de game downloaden.

  11. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik wou toen ook 2 spellen inleveren voor geld zegt die gast bij de winkel 10 euro per spel! Waren nieuwe spellen geen krassen ook 1 keer gespeeld. Ik zeg tegen die gast ben je gek ofzo dan hou ik ze wel. 😛

    De Limited Edition is zeker ook weer duurder? Ik heb de trailer bekeken en vind het wel een vet spel alleen hoor ik wel slechte dingen over de game. Dat vind ik dan wel weer jammer.

  12. 966 XP
    Timutz's avatar

    Ik heb hier resident evil 6

    Wil je die?

  13. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Ik heb hier resident evil 6

    Wil je die?

    Ja, met of zonder online pas?

  14. 966 XP
    Timutz's avatar

    Zit geen on-line pass bij re6

    Ik zie nu dat jij de online pass al hebt gebruikt helaas..

    Dan zoek ik nog ff verder hehe

  15. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Zit geen on-line pass bij re6

    Ik zie nu dat jij de online pass al hebt gebruikt helaas..

    Dan zoek ik nog ff verder hehe

    Okee, veel succes verder met zoeken

  16. 966 XP
    Timutz's avatar

    Ik heb wel dead or alive 5

    Interesse?