Forum

Topic: PS VITA bescherm-case

Anoniem's avatar

Ik zag vandaag in de winkel iets tegen voor de Vita, een zogenaamde ‘hard case’. Dit is een plastic bescherm-hoesje voor je Vita. Je doet ‘m eromheen tegen stof en ander vuil, maar je kan nog gewoon bij je knoppen en scherm. In een accessoire-pakket zag ik zo’n zelfde ding, maar dan een siliconenversie.

Nou heb ik een vraag: Is iemand bekend met deze dingen? Zo ja, is het aan te raden en welke moet ik dan nemen? De plastic of siliconen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    ik heb in de fnac een big ben pakket vita accesoires gekocht voor 17 euro (draagtas, siliconen “hardcase”, oortjes, een plug om 2 sets oortjes aan te sluiten, gamecardhouders, pols en nekbandjes, screenprotectors, en nog wat prullen). de siliconen hardcase heb ik vanaf de eerste dag aan mijn vita gedaan, en er nog niet afgehaald. ik heb er totaal geen last van, hij ligt goed in de hand, en zorgt ervoor dat het niet lijkt alsof heel je vita onder de vingerafdrukken staat. enige nadeel is dat (bij mij) de homeknop bedekt is, zodat je het lampje niet ziet (en er kruipt af en toe wat vuil onder de hoes die nogal beweegbaar is).

    maar ik vindt het dus goed 😉

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Bedankt voor je reactie! Ik zag de siliconen-case in precies dezelfde set die jij ook hebt. 😛 Het is dus sterk aan te raden, dan nog mijn vraag: siliconen of plastic?

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb toen bij de release een gratis siliconen case gekregen van d3mon. Is een erg fijn dingetje, het maakt je vita iets wat groter. Maar af en toe heb ik toch nog wel dat ik het eraf wil halen 😉 Maar dat heb ik ook met me mobiel haha. Siliconen case is makkelijker er af en erop te doen dan plastic. Maar ik denk dat plastic wel wat sterker is.

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Heb geen ‘vaste’ hoes. De Vita ligt lekker in de hand zonder, en vingerafdrukken, tja, die veeg je er zo weer af.

    Ben wel heel blij met deze opberghoes, bijv. tijdens reizen: http://www.bol.com/nl/p/bigben-opberghoes-zwart-ps-vita/1004004012025390/