Forum

Topic: MW3 te ruil of te koop

Anoniem's avatar

Ik verkoop Modern Warfare 3. Ik zou hem ook wel willen ruilen maar heb niet echt een bepaald spel wat ik nog zoek. Zeg dus maar gewoon wat je te bieden hebt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    12.5 eu incl verzendkosten.

  2. 169 XP
    henkie's avatar

    12.5 eu incl verzendkosten.

    dat is me te weinig

  3. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Heb ik geluk dat ik hem van de week op marktplaats nog heb verkocht voor 35 euro 😛

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    en dan?

    Dat bedoelt hij als prijsindicatie. Eigenlijk alles boven de 28 of 30 euro noem ik te duur, want je hebt een nieuwe voor een paar euro meer. Weet je ongeveer wat je ervoor kan vragen. Maar idd 12.50 is idd vrij laag.

  5. 169 XP
    henkie's avatar

    ah ok ja dat is waar. heb ook liever dat ik hem ruil voor een ander spel.

  6. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    en dan?

    Mijn excuses als het hatelijk overkwam, had inderdaad wel een klein stukje begeleidende tekst erbij kunnen zetten 🙂 nogmaals excuus henkie 🙂

    Dat bedoelt hij als prijsindicatie. Eigenlijk alles boven de 28 of 30 euro noem ik te duur, want je hebt een nieuwe voor een paar euro meer. Weet je ongeveer wat je ervoor kan vragen. Maar idd 12.50 is idd vrij laag.

    Bedankt voor je aanvulling 😀

  7. 169 XP
    henkie's avatar

    Scantraxx als naam maakt alles goed haha (niet dat scantraxx heel goed bezig is laatste tijd), tegenovergestelde zelfs marja

  8. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Scantraxx als naam maakt alles goed haha (niet dat scantraxx heel goed bezig is laatste tijd), tegenovergestelde zelfs marja

    Ja ze zijn het flink aan het verkloten vind ik. Maar goed, zolang de massa er maar in meegaat zal het hun n zak interesseren, gaat allemaal om money tegenwoordig 🙁

    OT: Hoop dat je MW3 snel verkocht krijgt 🙂

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Mw3 kost nu in mediamarkt maar 10 euro.

  10. 169 XP
    henkie's avatar

    serieus? haha, nouja is ook wel terecht. het is gewoon een kutgame

  11. 169 XP
    henkie's avatar

    verkocht voor 20 euro;)

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Mw3 kost nu in mediamarkt maar 10 euro.

    Meen je dat?? Dat is wel erg goedkoop als je ziet dat BO1 overal nog 30 euro kost:O