Forum

Topic: ScantraxX26`s Najaarsuitverkoop

Anoniem's avatar

Hallo beste PSX members,

Ik zal binnenkort op de Trusted list komen, maar dat moeten ze nog verwerken hier op het forum. Het betreffende bericht waarin blijkt dat ik ”trusted” ben, is te lezen in het ”trusted list topic” na een goed afgehandelde deal met MTR-Gamer.

Ik heb de volgende games voor jullie in de aanbieding:

-Gran turismo 5 Academy Edition (nieuw in de seal!)
-Uncharted 3 Drake`s Deception GOTY Edition (nieuw in de seal!)
-BrΓΌtal Legend (compleet met boekjes etc)
-Army of Two 40th Day (compleet met boekjes)
-Mini ninja’s PS3 (compleet met boekjes)
-Bayonetta (compleet met boekjes)

En tevens om de ervaring van GT5 te verbeteren, bied ik mijn Logitech G25 Racing wheel aan, zonder stroom adapter wel te verstaan aagezien ik deze met de verhuizing afgelopen december naar zijn grootje heb geholpen door de achterklep van de auto volle gas erop te smijten. Doe een goed bod en hij is voor jou.

Kan zowel los als in compleet pakket verkocht worden.
Het liefste ophalen in maastricht, maar verzenden is ook mogelijk na ontvangen van betaling. Verzendkosten zijn dan voor de koper πŸ™‚

Laat het bieden beginnen πŸ˜€

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Hiyazzzz, hoeveel wil je voor SSX?

  2. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Hiyazzzz, hoeveel wil je voor SSX?

    20 euro exclusief? Maar zo aan je naam te zien ben je van maastricht? haha πŸ˜›

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    SSX voor 27,99 nieuw dus met Pass: http://www.yourgamezone.nl/PS3-SSX-Deadly-Decents
    Overzichtje verder: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ssx_PS3.html

    Hij woont trouwens in Veenendaal kijk maar bij zn profiel πŸ˜‰

  4. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    20 euro exclusief? Maar zo aan je naam te zien ben je van maastricht? haha πŸ˜›

    Haha, MTR staat niet voor MaasTRicht, ik woon in veenendaal ;P. 18 euro exclusief en we hebben een deal! (+-20 euro dus, want verzenden kost +- 2 euro)
    Btw hoe komt het dat de online pass er nog bij zit, zelf niet gespeeld, of alleen de singleplayer?

  5. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Haha, MTR staat niet voor MaasTRicht, ik woon in veenendaal ;P. 18 euro exclusief en we hebben een deal! (+-20 euro dus, want verzenden kost +- 2 euro)
    Btw hoe komt het dat de online pass er nog bij zit, zelf niet gespeeld, of alleen de singleplayer?

    Ze hadden in maastricht bij mediamarkt, een zogenaamde ”gamersheaven” actie, waar je 3 games kon oppikken voor 55 euro, en ja ik moest nog een 3e titel πŸ˜› Ben toen maar voor SSX gegaan, en heb bewust de online code niet gebruikt omdat ik wist dat het niet mijn game was πŸ˜› Ik zal je een PM sturen met de juiste gegevens πŸ˜›

    Bij deze SSX is verkocht voor 18 euro exclusief verzendkosten aan MTR-Gamer πŸ˜€

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Shit ik zoek SSX ook al een tijdje, net iets te laat. Bedankt voor die link DZA, vorige week stond ie nog voor ruim boven de 30 euro op budgetgaming.nl.

  7. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Uncharted 3 Drake`s Deception GOTY Edition hoeveel?

  8. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Uncharted 3 Drake`s Deception GOTY Edition hoeveel?

    25 euro inclusief is die voor jou πŸ˜€

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Hallo beste PSX members,

    Ik weet dat ik nog op de trusted list moet komen, en hoop daarom ook dat jullie mij een kans willen geven.

    Ik heb de volgende games voor jullie in de aanbieding:

    -Gran turismo 5 Academy Edition (nieuw in de seal!)
    -Uncharted 3 Drake`s Deception GOTY Edition (nieuw in de seal!)
    -BrΓΌtal Legend (compleet met boekjes etc)
    -Army of Two 40th Day (compleet met boekjes)
    -Mini ninja’s PS3 (compleet met boekjes)
    -Bayonetta (compleet met boekjes)

    En tevens om de ervaring van GT5 te verbeteren, bied ik mijn Logitech G25 Racing wheel aan, zonder stroom adapter wel te verstaan aagezien ik deze met de verhuizing afgelopen december naar zijn grootje heb geholpen door de achterklep van de auto volle gas erop te smijten. Doe een goed bod en hij is voor jou.

    Kan zowel los als in compleet pakket verkocht worden.
    Het liefste ophalen in maastricht, maar verzenden is ook mogelijk na ontvangen van betaling. Verzendkosten zijn dan voor de koper πŸ™‚

    Laat het bieden beginnen πŸ˜€

    Van de vrachtwagen gevallen?:P

  10. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Van de vrachtwagen gevallen?:P

    Nee, het stuur samen met de signature edition van GT5 gekocht, heb toen heel wat koppen weten te draaien toen het totaalplaatje op de kassa leesbaar was hahaha πŸ˜› GT5 en uncharted bij mn nieuwe PS3 Super Slim gekregen, omdat mn slim de geest had gegeven. SSX via de Gamersheaven actie van mediamarkt maastricht. Brutal legend zelf ooit 2e hands meegenomen van gamemania. Army of two, bayonetta en mini ninja’s zijn van mn vriendin. Zo, weten jullie meteen dat het eerlijk spul is πŸ˜› hahaha πŸ˜›

  11. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Army of two, bayonetta en mini ninja’s zijn van mn vriendin. Zo, weten jullie meteen dat het eerlijk spul is πŸ˜› hahaha πŸ˜›

    whahaha ook lekker dan,, games van je vriendin verkopen hiero πŸ˜›

  12. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    whahaha ook lekker dan,, games van je vriendin verkopen hiero πŸ˜›

    Ze hoeft al geen huur te betalen hahaha πŸ˜›

    Edit: Maar ze doet wel het huishouden netjes enzo πŸ˜›

  13. 169 XP
    henkie's avatar

    Zou je gt5 ook willen ruilen?

    p.s. Scantraxx van het label scantraxx fniet?

  14. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Zou je gt5 ook willen ruilen?

    p.s. Scantraxx van het label scantraxx fniet?

    Nee sorry, ben echt op zoek voor de verkoop. En ja het is van het label ScantraxX inderdaad πŸ˜›

  15. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Volgensmij is nog niet alles verkocht. Even een bumpje voor ScantraxX26. Hij staat ondertussen op de trusted list

  16. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Volgensmij is nog niet alles verkocht. Even een bumpje voor ScantraxX26. Hij staat ondertussen op de trusted list

    Thanks for the bump πŸ˜€ En kom op jonges, Sinterklaas is in het land, en wie weet neemt ie wel GT5 of uncharted NIEUW IN DE SEAL van me over? πŸ˜›

  17. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hoeveel voor GT5?

  18. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Hoeveel voor GT5?

    Hey aarjen sorry, ben de laatste tijd wat minder actief op het forum, 20 inclusief is die van jou