Forum

Topic: Assassin’s Creed 3, welke editie kiezen jullie?

Anoniem's avatar

hey beste gamers, Assassin’s Creed 3 komt na het lange wachten woensdag uit! Ik ben hierdoor wel benieuwd welke versie jullie gaan kopen of hebben gepre-ordered. laat het hier weten!
Ikzelf heb de Freedom editio gepre-ordered.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Ik denk Special Edition

  2. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    De Freedom Edition voor mij ๐Ÿ˜€

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    De Freedom Edition voor mij ๐Ÿ˜€

    Nice, wij twee kunnen wel eens online spelen op Ac3 ?

    Ik denk Special Edition

    hangt ervan af waar je de game gaat halen, ik bij gamemania maar ik woon wel in Belgiรซ. en hier in de gamemania kan je enkel de standaard versie meer krijgen zonder pre-order, de rest is uitverkocht!

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Gewoon de normale edition. Voor zowel Vita als PS3, da gaat me al weer genoeg kosten.

    Wel eerst nog door Revelations heen (afgelopen donderdag pas gekocht), ik wacht nog effe.

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb hem gepreordert bij Bol.com geen idee welke editie ik krijg en of er voor de vita รผberhaupt verschillende uitgaven zijn.

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik kies de versie die ws deze maand bij het OPM (officiele Playstation Magazine) als abonnements-game zit ๐Ÿ™‚

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb de Join or Die editie gepre-orderd. Freedom editie is een mooie box maar ik hoef niet al die extra accessoires. Ik wou alleen het boekje van George Washington :p.

  8. 292 XP
    donselaar's avatar

    ik heb freedom edition… helaas is mijn ps3 gisteren gestorven -.- gelukkig nog garantie maar dan kan ik de komende 3 weken lekker gaan luisteren naar hoe vet AC3 is en kan ik er alleen maar naar staren en sip wezen :'(

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Normaal:)

  10. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Assassin’s Creed 3 lijkt me aan alle nieuwsitems en discussie’s te zien een een groot verkoopcijfer te halen op de eerste dag.

  11. 209 XP
    J-055's avatar

    AC3 is los bij GM

  12. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Heb de Join Or Die edition besteld, voor de Vita helaas geen speciale edities behalve in combinatie met de Vita zelf.

  13. 846 XP
    Thijs's avatar

    Special edition, ik had hem eerst bij wehkamp maar ik kreeg hem pas donderdag, dus ik heb hem heel snel gecanceld en ik heb heb nu bij dixons bestelt en hij is net verzonden, hopelijk krijg ik hem morgen binnen ๐Ÿ™‚

  14. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Vandaag eindelijk mijn Freedom Edition naar huis mee mogen nemen (Hadden hem zaterdag al binnen :p). Al lekker aan het spelen geweest… Ook die nieuwe Connor staat nu naast degene die ik al had ๐Ÿ™‚

  15. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Assassin’s Creed 3 FTW !!!

  16. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    had eerst de freedom edition gepre-orderd maar helaas wordt het tog de normale ๐Ÿ™

  17. 636 XP
    klapper's avatar

    Special edition

  18. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Special edition ๐Ÿ™‚