Forum

Topic: Profiel Avatar aanpassen

Anoniem's avatar

Beste PSX-Crew,,

Ik probeer al paar keer mijn avatar hier op de site aan te passen maar schijnbaar lukt ut niet, Nu weet ik niet wat ik fout doe, maar uploaden via dat bladeren pakt die niet en heb mijn abeelding die ik als avatar wil gebruiken ook al met een link proberen aan te passen, maar dat wil die ook niet doen?

Hoe kan ik mijn avatar nu wel aanpassen dat hij het wel gewoon wijzigt?

Greetzz Kevin

EDIT dit is die afbeelding die ik graag als avatar wil:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Avatar lijkt me te klein, moet minimaal 80×80 zijn, daarom pakt die hem niet.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je avatar is bij mij gewoon de afbeelding die je wil?

  3. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Het duurt ff voor die m pakt. Toen ik me pas hier had aangemeld bleef er de 1e dag het PSX Logo staan, maar als ik een bericht postte op het forum dan gaf die netjes mn avatar aan 🙂 Dus gewoon even de tijd gunnen 😉

  4. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik zie ook je ava, dus geen stress 😉

  5. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    jup we kunnen hem zien. zelf had ik dat op nieuwsberichten mn oude avatar te zien was, terwijl op forumberichten het reeds mn nieuwe was. dit is na verloop van tijd ook veranderd 🙂

  6. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ahh oke,, naja op dat soort dingen ben ik zelf erg ongeduldig dus 😛

    Dus als een moderator wil,, mag hier wel een slotje op 🙂 Probleem was dus dat ik ongeduldig was 😛