Forum

Topic: ps vita games in amerika kopen

Anoniem's avatar

momenteel zit ik in amerika, en vroeg me eigen af als ik hier een game koop, dat die gewoon speelbaar is voor mijn? vita ligt helaas thuis..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    De games zijn regio-vrij, maar je zou problemen kunnen krijgen met online gaming of met DLC, aangezien die vaak wel op de eigen regio gericht zijn, in dit geval dus de US.

    De games zelf zullen echter wel werken.

  2. 27 XP
    killerbrian007's avatar

    Idd de games zijn regiovrij ik had mlb 12 uit amerika laten komen online ken je helaas niet spelen

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Idd de games zijn regiovrij ik had mlb 12 uit amerika laten komen online ken je helaas niet spelen

    Raar dat wist ik niet dacht altijd dat je namelijk wel online kon gamen…..

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Raar dat wist ik niet dacht altijd dat je namelijk wel online kon gamen…..

    Dat dacht ik dus ook, ik dacht dat je alleen geen DLC kon downloaden… tenzij je die uit de store aanschafte gerelateerd aan waar je de game hebt gekocht…

  5. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    De games zonder online pass kan je wel spelen 🙂 -> komt alleen door die online pass.

  6. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Misschien werkt het wel als je een USA account maakt?

  7. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Games zijn speelbaar vanuit alle regio’s.
    Ik heb zelfs een Japans spel, een Vita uit Japan, een paar Europese spellen, en een Europese geheugenkaart; alles werkt.

  8. 27 XP
    Krishh's avatar

    Hier is nfs 39 dollar, natuurlijk een goede prijs. Maar zit er ook een online pass bij??

  9. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Dat maakt niet uit bij nfs voor de vita zit geen online code bij andere consoles naar mijn weten wel.

    m.v.g.Kenneth

  10. 1 XP
    sanderjong's avatar

    Ik zou niet weten waarom je niet online kunt spelen als je je games uit amerika haalt, doe het zo vaak ….

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Games zijn speelbaar vanuit alle regio’s.
    Ik heb zelfs een Japans spel, een Vita uit Japan, een paar Europese spellen, en een Europese geheugenkaart; alles werkt.

    dat wel
    maar als je bv europese en amerikaanse VITA games hebt, en ze hebben beide een online pass, dan heb je toch een probleem lijkt mij?
    de online pass uit amerika kun je niet activeren in een europese store, en vice versa toch?
    heb je daar geen probleem mee, dan zul je dat wel hebben met DLC, je kunt maar 1 account op je vita zetten, dus je zou nooit van beide regio’s DLC op je vita kunnen zetten

  12. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    heb je daar geen probleem mee, dan zul je dat wel hebben met DLC, je kunt maar 1 account op je vita zetten, dus je zou nooit van beide regio’s DLC op je vita kunnen zetten

    Oh verrek daar heb je wel een punt inderdaad… Dus toch maar geduldig wachten totdat games in de EU worden gerealsed…

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    7th-son, eigenlijk, de PS Store is afhankelijk van je Account regio, niet van je geografische regio.
    Je kunt dus wel degelijk de Amerikaanse PS Store gebruiken.

    Ik heb nu zelf nog een vraag:
    Ik heb via de PS3 Hitsume Miku gekocht voor de PS3 en PSP.
    Is het mogelijk om de Japanese game naar een Europese Account over te zetten op mijn Vita?
    Anders wordt het dan maar een aparte PSP aanschaffen, om alleen maar dat ene game te kunnen spelen.

  14. 8864 XP
    7th-son's avatar

    7th-son, eigenlijk, de PS Store is afhankelijk van je Account regio, niet van je geografische regio.
    Je kunt dus wel degelijk de Amerikaanse PS Store gebruiken.

    Ik heb nu zelf nog een vraag:
    Ik heb via de PS3 Hitsume Miku gekocht voor de PS3 en PSP.
    Is het mogelijk om de Japanese game naar een Europese Account over te zetten op mijn Vita?
    Anders wordt het dan maar een aparte PSP aanschaffen, om alleen maar dat ene game te kunnen spelen.

    nee volgens mij kun je niets letterlijk overzetten van het ene naar het andere account
    je kunt het proberen, maar ik kan ook mijn PS1 games die ik uit de amerikaanse store heb, niet via mijn europese account op me vita zetten

    ik heb wel wat dingetjes vernomen over de toekomst van “account sharen” waar ik persoonlijk niet zo blij mee ben…