Forum

Topic: vraag voor mijn broertje (pes13)

Anoniem's avatar

mijn broertje heeft van persie verwijders uit t team arsenal nu is van persie te vinden bij “free agents”

hoe krijgt hij van persie bij t team van manchester united??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Fifa kopen 😛

  2. 2 XP
    pindakaas010's avatar

    24 x bekeken maar niemand heeft een antwoord wat is dit voor een forum??????

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    24 x bekeken maar niemand heeft een antwoord wat is dit voor een forum??????

    Rustig aan. 24x bekeken is echt heel weinig voor een topic. Er komt vast wel iemand langs die je antwoord kan geven. Laten we het leuk houden. Heb je google al afgespeurd?

  4. 846 XP
    Thijs's avatar

    mijn broertje heeft van persie verwijders uit t team arsenal nu is van persie te vinden bij “free agents”

    hoe krijgt hij van persie bij t team van manchester united??

    Youtube?

  5. 280 XP
    DarkChaos's avatar

    fuck jou en je fifa

    t ventje is tien jaar pipo je kan ook normaal een antwoord geven ok

    24 x bekeken maar niemand heeft een antwoord wat is dit voor een forum??????

    Zo maak je een goede indruk, 4 uur lid en dan al beledigen. Ik denk niet dat er op die manier er nog veel zullen zijn die jou zouden willen helpen.

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik kanzo 1,2,3 niks voor je vinden, maar probeer eens een klein kwatiertje alle opties in het hoofdmenu. Moet je 100% kunnen vinden. btw koop fifa, pes is sinds 2009 dood 😛

  7. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    24 x bekeken maar niemand heeft een antwoord wat is dit voor een forum??????

    Dat komt omdat iedereen FIFA speelt en geen PES;) succes ermee

  8. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Het is zo simpel als wat, maar als iemand zo reageert denk ik: je kijkt maar!

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het is zo simpel als wat, maar als iemand zo reageert denk ik: je kijkt maar!

    En gelijk heb je! 😉